Newsletter

Mary Kay w dalszym ciągu angażuje się w badania nad skórą

17.01.2022, 16:36aktualizacja: 17.01.2022, 16:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mary Kay prezentuje swoje badania podczas dwóch prestiżowych konferencji: 19. Światowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging (AMWC) oraz konferencji Europejskiego Stowarzyszenia Badań Dermatologicznych (ESDR).

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., jedna z najbardziej innowacyjnych firm w dziedzinie pielęgnacji skóry na świecie, uczestniczyła pod koniec ubiegłego roku w dwóch prestiżowych konferencjach europejskich. Podczas 19. Światowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging firma przedstawiła plakat naukowy na temat stosowania i tolerancji wysoko skoncentrowanej formuły retinolu w skórze u przedstawicieli populacji azjatyckiej. Mary Kay Inc. współpracowała również z Europejskim Stowarzyszeniem Badań Dermatologicznych (ESDR), sponsorując Sympozjum Przyszłych Liderów Dermatologii (ang. Future Leaders in Dermatology) w ramach pięćdziesiątej dorocznej konferencji ESDR. Podczas tego wydarzenia Mary Kay Inc. podzieliła się wynikami najnowszych badań klinicznych, które ukazały potencjał preparatu kosmetycznego w zakresie łagodzenia objawów związanych ze skórą wrażliwą.

19. Światowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging odbył się w dniach 16-18 września 2021 roku w Monte Carlo, a patronat nad wydarzeniem objął Książę Monako Albert II. Uczestnikami konferencji byli przedstawiciele wielu zawodów, w tym dermatolodzy, chirurdzy plastyczni i kosmetyczni oraz lekarze medycyny przeciwstarzeniowej, medycyny estetycznej i ogólnej. W wydarzeniu wzięło udział - osobiście lub drogą internetową - ponad 8300 osób ze 130 krajów świata. Platforma cyfrowa zapewniła angażujące atrakcje wirtualne, które uzupełniły program stacjonarny, pozwalając uczestnikom na dołączenie do cyfrowej wystawy i oglądanie warsztatów bez względu na odległość lub ograniczenia związane z podróżowaniem.

Naukowcy z firmy Mary Kay z dumą podzielili się z uczestnikami konferencji swoimi najnowszymi badaniami na temat stosowania i tolerancji retinolu. Dzięki zastosowaniu stopniowej retinizacji u przedstawicieli populacji azjatyckiej nastąpiła poprawa ogólnego wyglądu ich skóry oraz redukcja pozapalnych przebarwień - powszechnego problemu, jaki występuje podczas stosowania retinolu, zwłaszcza w przypadku skóry kolorowej.

„Retinol to składnik kosmetyków do pielęgnacji skóry uważany za złoty standard. Oferuje on udowodnione korzyści, ale odczucia i tolerancja produktów z retinolem nie są takie same u wszystkich użytkowników. Wyniki przedmiotowego badania dostarczają potencjalne rozwiązania dla osób, które obawiają się wystąpienia podrażnień lub przebarwień. Jestem bardzo podekscytowana, że mogę przedstawić uzyskane wyniki społeczności naukowej z całego świata podczas 19. Światowego Kongresu AMWC i podzielić się naszym innowacyjnym badaniem z profesjonalistami w dziedzinie nauki o skórze i starzeniu się” - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor naukowy Mary Kay Inc.

„W ramach AMWC 2021 uwzględniono wielostronny program medycyny estetycznej i przeciwstarzeniowej, mający na celu promowanie wysokiego poziomu edukacji. Cieszymy się, że firma Mary Kay wzięła udział w tegorocznym wydarzeniu. Mamy nadzieję, że udało nam się przyczynić do wymiany pomysłów i dzielenia się wiedzą praktyczną w tej dziedzinie na poziomie globalnym - powiedziała Catherine Decuyper, założycielka i prezes EuroMediCom. - Jestem wdzięczna naszemu zespołowi, globalnym partnerom, uczestnikom i całej społeczności naukowej za ich wkład oraz za możliwość służenia im i odpowiedzenia na ich potrzeby w zakresie medycyny estetycznej i przeciwstarzeniowej”.

Po sukcesie AMWC 2021, EuroMediCom w okresie od 31 marca do 2 kwietnia 2022 roku zorganizuje AMWC 2022 - ponownie w formacie hybrydowym, aby umożliwić delegatom z całego świata dołączenie do dwudziestej edycji tego wiodącego na świecie kongresu medycyny estetycznej i przeciwstarzeniowej. Zarejestrowane osoby mogą wybrać uczestnictwo stacjonarne lub oglądanie sesji transmitowanych na żywo z dowolnego miejsca na świecie.

Konferencja ESDR odbywa się w Europie każdego roku we wrześniu. W 2021 roku, ze względu na ograniczenia w podróżowaniu i środki ostrożności związane z pandemią koronawirusa, coroczne spotkanie odbyło się w całości wirtualnie w dniach 22-25 września. ESDR wspiera dermatologię badawczą, mając na celu poprawę zdrowia pacjentów, którzy cierpią na różne choroby skóry, choroby zakaźne oraz zaburzenia immunologiczne. Oprócz prezentowania wyników badań firma Mary Kay zasponsorowała również Sympozjum Przyszłych Liderów Dermatologii, które było wydarzeniem inaugurującym konferencję.

Geetha Kalahasti, główny badacz stowarzyszony Mary Kay Inc., podzieliła się wynikami najnowszego badania klinicznego, w ramach którego ocenie poddano efekty działania nowej formuły zawierającej mieszankę lipidów w proporcjach identycznych z naturalnymi, antagonistę nocyceptorów (TRPV-1) oraz ekstrakt botaniczny, który zmniejsza ekspresję cytokin prozapalnych.

„W Mary Kay dążymy do dogłębnego poznania biologii skóry i chcemy tworzyć produkty, które odpowiadają na jej potrzeby. Jednym z obszarów, na których niezmiennie się skupiamy, jest związek pomiędzy wrażliwą skórą a funkcjonowaniem bariery skórnej” - powiedziała Kalahasti. - Każdy z tych materiałów został ukierunkowany na konkretną ścieżkę biologiczną, która przyczynia się do powstania zaczerwienienia skóry. Wyniki badania wykazały, że wielostronne podejście pomaga wzmocnić naruszoną barierę skórną i zmniejszyć dyskomfort ze strony skóry wrażliwej”.

„W imieniu zarządu ESDR chcielibyśmy podziękować firmie Mary Kay za wsparcie i hojny wkład w działania ESDR. Jednym z najważniejszych działań Towarzystwa jest promowanie prezentacji nowych danych i pomysłów badawczych. Ogromnie cieszy nas fakt, że Mary Kay stała się częścią tego wydarzenia” - powiedział Leopold Eckhart, przewodniczący Komitetu Programów Naukowych ESDR.

To wyjątkowe sympozjum sprawia, że młodzi badacze mogą nawiązać kontakt z uznanymi naukowcami w dziedzinie dermatologii i promuje tego typu współpracę, co jest niezwykle ważne dla Mary Kay Inc.

MARY KAY

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, którym udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 roku założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną, aby zrealizować podstawowy cel: uczynić życie kobiet lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy USD, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet na ich drodze do niezależności ekonomicznej poprzez edukację, mentoring, orędownictwo, tworzenie sieci i innowacje. Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. W przekonaniu, że poprawa jakości życia przyczyni się do bardziej zrównoważonej przyszłości, Mary Kay podejmuje współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, badaniach nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie: marykayglobal.com oraz na profilach firmy w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

EUROMEDICOM

EuroMediCom, założony w 1999 roku i wchodzący w zakres Informa Exhibitions od 2010 roku, jest dedykowany promowaniu nauk przyrodniczych i wiedzy poprzez organizację szkoleń, konferencji i wystaw. Główne wydarzenie, AMWC, zostało zainaugurowane w 2003 roku i od tego czasu stało się największym i wiodącym kongresem medycyny estetycznej na świecie. Twórcy wydarzenia podzielają silne przekonanie, że do problematyki zabiegów estetycznych i zapobiegania starzeniu się można odnieść się w sposób kompleksowy poprzez integrację dwóch elementów- mianowicie strategii estetycznej opartej na dermatologii i zabiegach chirurgicznych poprawiających wygląd zewnętrzny oraz medycynie spowalniającej procesy starzenia się i wzmacniającej efekty zabiegów estetycznych. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.euromedicom.com/en/home.html .

EUROPEJSKIE TOWARZYSTWO BADAŃ DERMATOLOGICZNYCH

Założone w 1970 roku Europejskie Towarzystwo Badań Dermatologicznych (ang. European Society for Dermatological Research - ESDR) jest organizacją typu non-profit promującą nauki podstawowe i kliniczne związane z dermatologią. ESDR jest największym towarzystwem prowadzącym badania z zakresu dermatologii w Europie, które liczy obecnie około 1100 członków. Wspierając dermatologię badawczą i badania nad skórą, ESDR przyczynia się do dogłębnego zrozumienia homeostazy skóry oraz poprawy zdrowia pacjentów cierpiących na choroby skórne i weneryczne, choroby zakaźne, zaburzenia immunologiczne i stany zapalne. ESDR ułatwia wymianę informacji istotnych dla dermatologii badawczej pomiędzy klinicystami i naukowcami z całego świata. Towarzystwo organizuje również przez cały rok wydarzenia edukacyjne mające na celu pogłębianie wiedzy z zakresu badań dermatologicznych. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://esdr.org/.

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.01.2022, 16:36
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii