Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE) - Firma Mary Kay znalazła się wśród amerykańskich marek realizujących misję o największym znaczeniu społecznym wyróżnionych w zrealizowanym przez Reputation Institute i StrawberryFrog badaniu Purpose Power Index™ służącym analizie rzeczywistych opinii klientów na temat misji i wizji poszczególnych marek. Badanie, w którego ramach przeanalizowano ponad 17,5 tys. opinii wyrażonych przez ponad 5,7 tys. unikalnych respondentów, miało na celu wykazanie, które firmy, według klientów amerykańskich, najlepiej realizują założenia przyjętej misji.
„Mary Kay od początku była marką zbudowaną wokół ściśle określonej misji,” powiedziała Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i różnorodności w biznesie firmy Mary Kay Inc. „Dlatego właśnie nigdy nie zrezygnowaliśmy z podejmowania inicjatyw w różnych dziedzinach dotyczących życia kobiet, począwszy od walki o równouprawnienie i możliwości zrównoważonego rozwoju kobiet, po badania nad rakiem i walkę o położenie kresu dyskryminacji kobiet i dziewcząt ze względu na płeć. Badanie to wyraźnie pokazuje, że dzisiejszych klientów nie interesują marki skoncentrowane tylko na osiąganiu zysków”.
O pozytywnej ocenie marki w badaniu Purpose Power Index™ decydowało szereg czynników, między innymi realizowanie wyższego celu niż tylko chęć osiągania zysków, podejmowanie działań na rzecz poprawy życia poszczególnych osób i społeczności, zaangażowanie w zmienianie świata na lepsze oraz wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo.
„Marki najlepiej realizujące założoną misję to te, które nie tylko o niej mówią, ale realizują ją w każdej dziedzinie działalności – od wynagradzania pracowników po inicjatywy podejmowane na rzecz społeczeństwa” – powiedział Scott Goodson, Dyrektor Wykonawczy StrawberryFrog. „Marki te są również przyczynkiem do tworzenia nowych ruchów społecznych i aktywnie w nich uczestniczą”.
Wśród innych marek wyróżnionych obok Mary Kay znalazły się: The North Face, Kellogg Company, Unilever, UPS, Etsy, Disney, Microsoft, IBM, Netflix, Canon, Chick-fil-A, Amazon i Tesla.
W opinii Kylie Wright-Ford, dyrektor generalnej The RepTrak Company, „najlepszą opinią cieszą się marki autentycznie zaangażowane w realizowanie przyjętej misji w każdym z aspektów działalności. Wiarygodność w realizowaniu misji przekłada się na większe poparcie społeczne ze strony osób interesujących się daną marką, w tym na chęć kupowania jej produktów, zatrudnienia się w niej, a także inwestowania w tę markę”.
Wyróżnienie w badaniu Purpose Power Index™ to najnowsze osiągnięcie Mary Kay Inc. w ramach zaangażowania w odpowiedzialność społeczną biznesu. Niedawno David Holl, dyrektor generalny Mary Kay, znalazł się na opracowanej przez RepTrak® – Reputation Institute, liście „10 najbardziej poważanych dyrektorów generalnych na świecie”. W roku 2019, firma Mary Kay zdobyła również 42. miejsce w plebiscycie wyróżniającym stu najlepszych pracodawców na świecie 2019 Global Workplace 100, organizowanym przez Reputation Institute.
O Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Wersja źródłowa jest dostępna pod adresem: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/
Źródło: Mary Kay
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział komunikacji korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.09.2020, 18:45 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |