Newsletter

MFiPR: Z funduszami unijnymi promujemy made in Poland na zagranicznych rynkach (komunikat)

23.06.2020, 17:36aktualizacja: 23.06.2020, 17:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MFiPR informuje:

Poznaliśmy wyniki 6. edycji konkursu „Go to Brand”. Ponad 1,1 tys. przedsiębiorców z sektora MŚP otrzyma dofinansowanie na promocję zagraniczną. Mikro-, małe i średnie firmy wybrane do wsparcia otrzymają łącznie ponad 326 mln złotych z programu Inteligentny Rozwój na promocję swoich marek na zagranicznych rynkach.

- Wiele polskich firm wyróżniających się pod względem jakości produktów i usług czeka na swoją szansę na zagranicznych rynkach. Wierzę, że z pomocą dotacji z programu Inteligentny Rozwój upowszechnienie polskich marek będzie łatwiejsze, a rozpoznawalność firm za granicą jeszcze większa - mówi minister funduszy i polityki regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak.

Do naboru, zgłosiło się prawie 1,6 tys. firm, a wsparcie na promocję swoich wyrobów i usług otrzyma 1117 z nich. Łącznie do beneficjentów konkursu trafi 326,7 mln zł. Maksymalna wartość dofinansowania dla jednego projektu to 425 670 zł, przy czym przedsiębiorcy muszą wnieść wkład własny na poziomie min. 15 procent.

Najwięcej projektów złożyły przedsiębiorstwa z branży IT oraz modowej i kosmetycznej, a także budowlanej.

Przedsiębiorstwa będą mogły sfinansować koszty udziału w targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz pokryć koszty usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia prowadzonej działalności gospodarczej.

Więcej informacji: www.parp.gov.pl/go-to-brand.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ jml/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2020, 17:36
Źródło informacji MFiPR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ