Newsletter

Midea Hiconics przedstawia imponujące nowości w ofercie innowacyjnych produktów z branży zielonej energii dla domu podczas Intersolar 2024

24.06.2024, 08:43aktualizacja: 24.06.2024, 08:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Midea Hiconics
PR Newswire/Midea Hiconics

MONACHIUM, 21 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Hiconics Eco-energy Technology („Midea Hiconics”; SHE300048), marka zielonej energii należąca do Midea, zaprezentowała podczas targów Intersolar 2024 w Monachium premierowe pozycje w ofercie produktów z branży ekologicznej energii dla domu, w tym domowe systemy magazynowania energii all-in-one, falowniki do przydomowych instalacji fotowoltaicznych, ładowarki do pojazdów elektrycznych oraz balkonowe rozwiązania fotowoltaiczne. Nowości te wywarły wrażenie na uczestnikach targów.

Zaprezentowane na stoisku C2 670 kompleksowe rozwiązania Midea Hiconics w obszarze energii dla domu wywarły wrażenie na wielu uczestnikach, odznaczając się doskonałymi parametrami magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznych, nowoczesnym designem i zaawansowaną technologią elektryfikacji. Wśród zaprezentowanych nowości znalazł się domowy system magazynowania energii all-in-one, wyposażony w akumulator z wbudowanym optymalizatorem mocy korzystającym z układu równoległego wysokiego napięcia. Na targach Intersolar 2024 Midea Hiconics zaprezentowała 16 nowatorskich falowników odznaczających się solidną konstrukcją, które wyposażono w funkcję wykrywania zacienienia dla wydajniejszego wytwarzania energii, a także przerywacz obwodu łuku zwarciowego (AFCI) zapewniający stabilne działanie sieci. Midea Hiconics uzyskała najnowsze certyfikaty TÜV NORD, TÜV SUD i TÜV Rhineland dla swoich akumulatorów i falowników, a także wydawany przez TÜV NORD certyfikat Witness Laboratory.

„Prezentacja produktów na Intersolar 2024 dała nam dużo satysfakcji, widzieliśmy bowiem, że dla czołowych firm niezbędna jest zdolność dostarczania rozwiązań z kompletną matrycą produktową - powiedział Hou Junfeng, dyrektor ds. badań i rozwoju w Midea Hiconics. - Daje ona różne atuty i zwiększa potencjał sprzedażowy”.

W ostatnich latach widzimy stały trend w kierunku wzmacniania polityki inwestycji i wsparcia dla zielonej energii w Europie, co przekłada się na szybki wzrost popytu na domowe systemy magazynowania energii. Midea Hiconics to główna siła napędowa Midea w rozwoju tego segmentu, marka ta przyczyniła się do rozwoju kluczowych rynków międzynarodowych - takich jak Europa, Australia, Ameryka czy Afryka - w ramach globalnej sieci kanałów sprzedaży.

Midea Hiconics opiera swoje działania na fundamencie jakości produktów, cały czas budując trwałe i obustronnie korzystne partnerstwa, które cechuje najwyższy poziom transparentności. Podczas wydarzenia firma zawarła strategiczne umowy o współpracy z regionalnymi klientami m.in. z Francji i Turcji.

Jej transformacja napędzana jest przez ciągły pęd ku innowacjom technologicznym. W 2023 r. spółka zainwestowała w badania i rozwój 1347,41 mln juanów, a więc kwotę o 72,96% wyższą w stosunku do poprzedniego roku. Zakrojona na szeroką skalę współpraca badawczo-rozwojowa możliwa jest dzięki posiadanym przez Midea 33 międzynarodowym ośrodkom badań i rozwoju, 4 dużym instytutom badawczym oraz przeszło 50 laboratoriom. Poza zwiększeniem nakładów inwestycyjnych we wspomnianym obszarze Midea Hiconics włączyła w swoje struktury należący do Midea system Lean Manufacturing oraz zainwestowała w zaawansowane automatyczne linie produkcyjne, najlepsze w branży pomieszczenia czyste klasy 100 000, a także doskonale wyposażone ośrodki testowe. Zaplecze to pozwala firmie sprawnie realizować dostawy wysokiej klasy produktów, które przechodzą rygorystyczne badania jakości z zastosowaniem nowoczesnej aparatury.

Stosowany przez Midea system zapewniania jakości sprzętu AGD pomaga Midea Hiconics w udoskonalaniu jej produktów. Z kolei bogate doświadczenie Midea na rynku AGD oraz duży potencjał w zakresie estetyki i designu produktów w dużym stopniu wpływają na wygląd i funkcjonalność urządzeń oferowanych przez Midea Hiconics. W swoich domowych systemach magazynowania energii producent kładzie nacisk zarówno na właściwości użytkowe, jak i na estetykę, odpowiadając na potrzeby współczesnych rodzin związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego w sposób ekologiczny i oszczędny przy użyciu inteligentnych urządzeń.

Midea Hiconics

Utworzona w 2003 r. spółka Hiconics zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Shenzen 20 stycznia 2010 r. pod nazwą „Hiconics” (SHE300048). W 2020 r. oficjalnie stała się częścią Midea Group. W 2023 r. uruchomiła trzy główne linie biznesowe, obejmujące szeroki katalog produktów z branży zielonej energii dla domu, falowniki wysoko- i niskonapięciowe oraz rozwiązania fotowoltaiczne Midea.

Więcej informacji na temat Midea Hiconics można znaleźć na stronie https://www.hiconics-global.com/company-profile/.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2443693/2024_Intersolar_Midea_Hiconics_Residential_Green_Energy_Products_Launch.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2443694/Midea_Hiconics_s_Strategic_Cooperation_Signing_Ceremony.jpg 

Źródło: Midea Hiconics

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2024, 08:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii