Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone email marketingowi - tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.
Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy email marketingowej.
Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w Internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.
Ilość miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.
KONTAKT:
M@il My Day
e-mail: konferencja@mailmyday.pl
www.mailmyday.pl
www.facebook.com/MailMyDay
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2015, 16:26 |
Źródło informacji | Agencja email marketingowa FreshMail |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Przełom w diagnostyce wrodzonej wady stawów biodrowych u dzieci i niemowląt dzięki polskim informatykom
Polskie, autorskie oprogramowanie medyczne Prelux - oparte na sztucznej inteligencji (AI) - ma za zadanie pomóc lekarzom w diagnozowaniu wrodzonej dysplazji stawów biodrowych u dzieci i niemowląt oraz w wyborze właściwej ścieżki leczenia.- 08.09.2025, 14:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Pentacomp Systemy Informatyczne
-
Image
ZUS dba o cyberbezpieczeństwo na każdym etapie działania PAP
Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) wykorzystuje 350 aplikacji i systemów komputerowych, a z 250 z nich korzystają pracownicy i zewnętrzni klienci. „W systemie cyberbezpieczeństwa musimy mieć żelazne zasady i wypracowane standardy, które są konsekwentnie przestrzegane” - powiedział Sławomir Wasielewski, wiceprezes ZUS, podczas debaty poświęconej cyberbezpieczeństwu na XXXIV Forum Ekonomicznym w Karpaczu.- 08.09.2025, 12:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rozszerzone portfolio VARTA zwiększa pokrycie rynku 12 V niskonapięciowych akumulatorów dla nowoczesnych pojazdów
• Nowe typy akumulatorów VARTA AGM i EFB dla samochodów osobowych i ciężarowych zwiększają pokrycie rynku wtórnego. • Portfolio VARTA już teraz pokrywa 99% rynku i nadal się zwiększa.- 08.09.2025, 11:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ