Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone email marketingowi - tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.
Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy email marketingowej.
Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w Internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.
Ilość miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.
KONTAKT:
M@il My Day
e-mail: konferencja@mailmyday.pl
www.mailmyday.pl
www.facebook.com/MailMyDay
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2015, 16:26 |
Źródło informacji | Agencja email marketingowa FreshMail |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od 17 do 19 czerwca zapraszamy do udziału w targach Manufacturing Digitalization Expo 12025 w Szanghaju
- 03.06.2025, 19:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Producenci i dostawcy usług logistycznych korzystają z AI, aby usprawnić odczyt kodów kreskowych
Z ankiety wynika, że 90% użytkowników oczekuje, że AI zwiększy dokładność, łatwość korzystania i prędkość odczytu, a także przyniesie inne korzyści.- 03.06.2025, 19:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
EKF 2025: kongres staje się bardziej międzysektorowy PAP
Europejski Kongres Finansowy zaczyna być bardziej międzysektorowy, a nie tylko bankowy. Zaczyna być dyskusja pomiędzy bankami, ubezpieczycielami, funduszami private equity, osobami, które myślą o wejściu na giełdę - zauważa Andrzej Klesyk, członek zarządu kierujący pracami zarządu PZU S.A.- 03.06.2025, 18:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ