Newsletter

Mitsubishi Corporation Life Sciences przyspiesza kolejny etap transformacji cyfrowej i rozwoju działalności dzięki przejściu na wsparcie Rimini Street

29.10.2021, 09:14aktualizacja: 29.10.2021, 09:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/Rimini Street, Inc.
Fot. Business Wire/Rimini Street, Inc.
Czołowy producent środków spożywczych rozwija strategiczne inicjatywy biznesowe i ekspansję zagraniczną, optymalizując wsparcie oprogramowania JD Edwards.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce ogłosił, że Mitsubishi Corporation Life Sciences, producent środków spożywczych należący do Mitsubishi Corporation’s Food Industry Group, przeszedł na wsparcie Rimini Street swoich aplikacji JD Edwards. Przejście ze wsparcia dostawcy oprogramowania na Rimini Street umożliwiło spółce znaczne ograniczenie kosztów utrzymania i uwolnienie środków organizacji na inicjatywy strategiczne. Dzięki odzyskaniu kluczowych zasobów - czasu, pieniędzy i personelu - spółka Mitsubishi Corporation Life Sciences jest gotowa na inwestycje w inicjatywy związane z transformacją cyfrową w perspektywie kolejnych pięciu do dziesięciu lat oraz na przygotowanie gruntu pod dalszy rozwój działalności zarówno na skalę lokalną, jak i zagraniczną.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211027005034/en/.

Transformacja cyfrowa nabierze rozpędu dzięki optymalizacji zasobów

Mitsubishi Corporation Life Sciences Limited jest członkiem Mitsubishi Corporation Food Industry Group, która prowadzi zróżnicowaną działalność w wielu segmentach rynku. Podmiot Mitsubishi Corporation Life Sciences Limited został utworzony w kwietniu 2019 r. za sprawą fuzji trzech spółek - Mitsubishi Shoji Foodtech, MC Food Specialties i KOHJIN Life Sciences. Spółka koncentruje się na realizacji planu w perspektywie pięciu do dziesięciu lat mającego na celu transformację jej działalności dzięki strategicznym inicjatywom cyfrowym, w tym projektom wspierającym pracę zdalną i elastyczne środowisko pracy, cyfryzację dokumentów i odejście od korzystania z dokumentów papierowych oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji i technologii big data do realizacji przyszłych potrzeb biznesowych podmiotu.

W ramach wspomnianej reformy spółka potrzebowała zgromadzić budżet, aby móc planować i realizować nowe inicjatywy cyfrowe. W celu wsparcia inicjatywy obejmującej całą spółkę dział IT dokonał przeglądu i oceny systemu JD Edward - który służy do zarządzania produkcją, w tym zleceniami na wykonanie prac, planowania zapotrzebowania na surowce i zarządzania zamówieniami – w celu oszacowania bieżącego zwrotu z inwestycji w zamian za wysokie koszty wsparcia. Spółka chciała nadal korzystać z obecnej stabilnej wersji oprogramowania przez możliwie jak najdłuższy okres i nie widziała korzyści z przyszłych aktualizacji. Ponadto spółka uznała, że dostawca oprogramowania nie zapewniał odpowiedniego wsparcia swojego systemu - często pojawiały się problemy, które skutkowały poważnymi zakłóceniami działalności, bez dobrej jakości wsparcia, które rozwiązałoby wspomniane problemy. Dla Mitsubishi Corporation Life Sciences nawet najkrótszy przestój ma poważny wpływ na działalność w takich obszarach jak księgowość, produkcja, sprzedaż, zakupy i zarządzanie zasobami. Mitsubishi Corporation Life Sciences poszukiwało alternatywy, aby rozwiązać te kwestie, co doprowadziło spółkę do Rimini Street.

„Korzystamy z JD Edwards w wielu obszarach działalności o kluczowym znaczeniu, takich jak księgowość, produkcja, sprzedaż, zakupy i zarządzanie zasobami, a nawet krótki przestój może mieć poważny wpływ na nasz biznes. Wcześniej nie otrzymywaliśmy wystarczającego wsparcia od dostawcy oprogramowania w przypadku poważnych problemów, które mogły sparaliżować naszą działalność. Poszukując sposobów na uzyskanie dobrej jakości wsparcia, którego potrzebowaliśmy, i możliwości zoptymalizowania naszej inwestycji w platformę, dowiedzieliśmy się o wsparciu i obsłudze zewnętrznej oferowanej przez Rimini Street - powiedział Shinya Hattori, dyrektor ds. informacji i główny kierownik systemów informacyjnych Mitsubishi Corporation Life Sciences. - Podjęliśmy decyzję, aby przejść na wsparcie Rimini Street około pół roku po rozpoczęciu oceny. Środki odzyskane dzięki przejściu zamierzamy zainwestować w aspekty rozwoju korporacyjnego, takie jak ekspansja zagraniczna, oraz będziemy ściśle współpracować z Rimini Street, aby stworzyć własny plan na przyszłość w zakresie IT”.

Szybkie reagowanie i wsparcie na światowym poziomie

Podobnie jak wszyscy klienci Rimini Street, Mitsubishi Corporation Life Sciences korzysta z elastycznego modelu wsparcia dla firm wysokiej jakości, w tym z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1 wynoszący 10 minut. Wszyscy klienci otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego o średnio 20-letnim doświadczeniu w zakresie oprogramowania biznesowego danego klienta wraz z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych.

„Wcześniej dostawca oprogramowania często nie udzielał szybkiej odpowiedzi na nasze prośby o wsparcie - powiedział Yohei Yoshizaki, kierownik grupy Działu Systemów Informacyjnych M Corporation Life Sciences. - Rimini Street daje nam wyższej jakości obsługę, bardziej bezpośrednie odpowiedzi na zapytania i krótki czas oczekiwania”.

„Mitsubishi Corporation Life Sciences jest kolejnym przykładem firmy japońskiej, która optymalizuje koszty, co pozwala na zwiększenie inwestycji w ERP, aby przygotować grunt pod transformację cyfrową, która pomoże przedsiębiorstwom w prężnym rozwoju - powiedział Yorio Wakisaka, wiceprezes grupy i kierownik regionalny Rimini Street dla Japonii. - Nawiązując współpracę z Rimini Street, firmy znacznie ograniczyły koszty wsparcia i utrzymania oprogramowania, co pozwoliło im na przeznaczenie środków na bardziej strategiczne cele biznesowe. Cieszymy się, że będziemy mogli dalej wspierać Mitsubishi Corporation Life Sciences w odzyskiwaniu kontroli nad własnym planem działania w zakresie IT, aby dodatkowo nadać rozpędu rozwojowi i przewadze konkurencyjnej”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russel 2000® , jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4200 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ zobowiązań związanych z bieżącą obsługą zadłużenia kredytowego spółki oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych na jej działalność i związane z tym ryzyko stóp procentowych, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na działalność spółki oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19 oraz związane z nią skutki gospodarcze, katastrofy zakłócające działalność firmy lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; w tym również w związku z nowym kredytem; zdolność spółki do zapewnienia efektywnego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową oraz jej zdolność do naprawy wykrytych istotnych słabości własnego systemu kontroli wewnętrznej, w tym w związku z ujęciem rachunkowym gwarancji spółki; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 4 sierpnia 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2021 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211027005034/en/.

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.10.2021, 09:14
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ