Newsletter

Na ile doświadczenia klientów stanowią wyzwanie dla sektora finansowego w Polsce?

15.06.2015, 16:13aktualizacja: 15.06.2015, 16:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sollers Consulting
Sollers Consulting
Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat jesteśmy świadkami rewolucji w świecie biznesu, w  którym wciąż pojawiają się nowe modele, w dużym stopniu oparte na Customer Experience.

Jeszcze nie tak dawno nierealne było korzystanie z aplikacji, które w łatwy sposób łączą klientów z kierowcami i sprawiają, że poruszanie się po wielu miastach staje się łatwiejsze. Teraz mają oni o wiele więcej możliwości, kierowcy natomiast o wiele więcej zleceń, a wartość biznesu firmy UBER wynosi 46 miliardów euro. Firmie udało się  uzyskać wspomniany wynik finansowy już po 6 latach od rozpoczęcia działalności. Jej  wartość stanowi zatem niemal 40% wartości grupy Volkswagen, która rozwija swój biznes od 78 lat.

Nowe innowacyjne modele biznesu powodują olbrzymie zmiany we współczesnym świecie, z  kolei start-upy szybko wypierają starszych konkurentów, którzy są mniej dostosowani do zmieniających się potrzeb i stylu życia klientów. W latach 2002-2012 wymieniono ponad 70% firm na liście Fortune 500. Aby przetrwać w tak konkurencyjnych warunkach, firmy muszą nie tylko dostarczać produkt tanio i w najwyższej jakości, ale również oferować najlepsze możliwe rozwiązania swoim klientom. Warto również zauważyć, że ponad 80% CEO firm uważa, że dostarcza nadzwyczajne Customer Experience, ale niestety nie pokrywa się to z  opinią klientów - jedynie 8% z nich uważa, iż tak jest w rzeczywistości.

Sposoby, w jaki firmy - szczególnie z sektora finansowego - mogą dostarczać najlepsze Customer Experience swoim klientom, mieli okazję poznać uczestnicy drugiej edycji konferencji Multiplatform Customer Experience, organizowanej przez Sollers Consulting 15 czerwca 2015 r. O nieustannie rosnącym zainteresowaniu przedstawianą tematyką, świadczy fakt, że na wydarzenie zarejestrowało się ponad 250 decydentów z branży finansowej, którzy spotkali się, aby wspólnie przedyskutować wyzwania świata 2.0, w tym szybko rosnącą rolę aplikacji frontowych w utrzymaniu, obsłudze i pozyskiwaniu klientów.

KONTAKT:

Edyta Tudruj

PR Manager

Sollers Consulting

tel. +48 22 272 92 82

tel. kom. +48 512 902 502

e-mail: edyta.tudruj@sollers.eu

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.06.2015, 16:13
Źródło informacji Sollers Consulting
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ