Pobierz materiał i Publikuj za darmo

2018 rok był dla Baltony intensywny pod względem realizowanych inwestycji. Spółka otworzyła swoje sklepy na lotniskach w Tallinie i we Wrocławiu, a także zakończyła większość z 14 adaptacji prowadzonych na Lotnisku Chopina. Uwieńczeniem dotychczasowych prac jest otwarcie największego sklepu wolnocłowego, tuż za strefą bezpieczeństwa w Terminalu 2. Koszty adaptacji flagowego sklepu pochłonęły niemal połowę budżetu przeznaczonego na inwestycję na Okęciu, czyli przeszło 20 mln zł. Liczący 1200 m2 sklep Baltona Duty Free to inwestycja zachwycająca i spektakularna. Największy sklep zaskakuje niespotykaną dotąd na lotniskach w tej części Europy multimedialnością, chociaż największe niespodzianki są przewidziane na oficjalne otwarcie. W inwestycji wykorzystano kilkaset tysięcy diod, kilometry kabli sygnałowych i listew diodowych. Wszystko to stworzy niezwykłe przedstawienie barw, świateł i dźwięków. Sam sufit składa się aż z 1500 elementów dekoracyjnych, które będą współgrały z treścią wyświetlaną na wstęgach i pojedynczych ekranach.
„Inwestycja na Okęciu, to kolejne, po Tallinie i Wrocławiu adaptacje stworzone przez międzynarodowy zespół doświadczonych projektantów – komentuje Piotr Kazimierski, prezes Zarządu spółki Baltona. – Postawiliśmy na nowoczesność i multimedialność nie tylko ze względów estetycznych, ale także po to, aby ułatwić klientom dostęp do informacji o najlepszych promocjach i ofertach. Zespół obsługujący pasażerów w nowo otwartym Multistore codziennie przekazuje nam pozytywne opinie pasażerów, którzy są pod wrażeniem uzyskanego efektu. To dla mnie najlepsze wyróżnienie i powód do dumy. Tym bardziej, że Lotnisko Chopina jest wizytówką naszego kraju”.
Otwarcie największego sklepu Baltona Duty Free, jak i prace prowadzone na pozostałych powierzchniach handlowych zgodne są z zakładanym przez spółkę harmonogramem, a całość inwestycji zakończona zostanie na wiosnę tego roku. Docelowo Baltona będzie operatorem 4 sklepów Duty Free, 3 butików oraz 7 sklepów typu „convenience”. Multistore Baltona Duty Free jest 11-tym sklepem otwartym od momentu rozpoczęcia prac adaptacyjnych.
KONTAKT:
Joanna Bator
Media & PR
e-mail: joanna.bator@baltona.pl
e-mail: +48 696 466 443
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2019, 12:58 |
Źródło informacji | Baltona |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ