Newsletter

NielsenIQ przejmuje CGA, tworząc wiodące możliwości pomiaru na rynku konsumpcji w lokalach

07.06.2022, 17:08aktualizacja: 07.06.2022, 17:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przejęcie zapewnia pierwszy całościowy obraz rynku konsumpcji w lokalach i poza nimi.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ, międzynarodowa firma świadcząca usługi informacyjne, ogłosiła dzisiaj przejęcie CGA, czołowego dostawcy danych statystycznych dotyczących rynku konsumpcji w lokalach. Przejęcie to opiera się na inwestycji NielsenIQ w CGA w 2009 roku i pozwoli na dostarczenie najbardziej innowacyjnego i szczegółowego rozwiązania w zakresie pomiaru i analizy danych dotyczących napojów alkoholowych, którego jedynym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu wzrostu.

NielsenIQ i CGA będą współpracować i zwiększą zasięg – eliminując martwe strefy dla klientów i dostarczając kompleksowy obraz pomiarów konsumpcji w lokalach i poza nimi. Jest to bezprecedensowy przełom dla branży alkoholowej i zarazem ekscytujący krok, ponieważ niezrównana globalna pozycja NielsenIQ, wiarygodne dane i innowacyjna platforma połączą się z czołowym systemem monitorowania sprzedaży CGA.

Na całym świecie rynek napojów alkoholowych jest wart ponad 1,6 biliona dolarów i oczekuje się, że w ciągu najbliższych pięciu lat wzrośnie o 7%. Ze względu na rozdrobnienie kanałów sprzedaży jego międzynarodowi operatorzy poszukują spójnego odczytu swojej wielokanałowej sprzedaży, aby skutecznie planować przyszłe działania. Dla umożliwienia tego wzrostu dane i aktywa CGA zostaną w pełni zintegrowane z platformą Connect firmy NielsenIQ, zapewniając rynkowi dokładność informacji i rozwiązania analityczne pozwalające utrzymać konkurencyjność. Zdolność do przyspieszonej wizualizacji i analizy danych pozwoli klientom zrozumieć wzajemne oddziaływanie pomiędzy wynikami uzyskiwanymi na miejscu i poza lokalem w celu identyfikacji trendów i uzyskania pełnego obrazu segmentu.

„Dla naszych klientów z branży napojów alkoholowych możliwość wglądu w sprzedaż w lokalach jest niezwykle ważna ze względu na wielkość sprzedaży w tym kanale. Zamknięcie barów, restauracji i klubów nocnych podczas COVID pokazało, że wielkość sprzedaży można przenieść na kanały wewnętrzne i zewnętrzne – mówi Kim Cox, starsza wiceprezes ds. obsługi klienta w NielsenIQ. - Integracja danych CGA z naszą platformą Connect jest niezbędna, aby zrozumieć wzajemne zależności między działalnością w siedzibie firmy i poza nią, analizować działalność naszych klientów we wszystkich kanałach i zapewnić najbardziej wszechstronny dostępny obraz sytuacji biznesowej”.

„Konsumpcja w lokalach stacjonarnych przynosi znaczne korzyści pod względem sprzedaży w ujęciu kwotowym, ponieważ konsumenci płacą za nią wyższą cenę, znajdując się w przestrzeni publicznej lub w lokalu – mówi Phil Tate, dyrektor generalny CGA. - Gdy dane dotyczące lokali stacjonarnych i niestacjonarnych są postrzegane odrębnie, mamy do czynienia ze ślepymi zaułkami, jeśli chodzi o cały rynek, wiedzę o kliencie i ogólne wyniki biznesowe”.

„Dzięki tej inwestycji NielsenIQ kontynuuje współpracę z wiodącymi przedsiębiorstwami, zapewniającymi unikalne rozwiązania, które uzupełniają nasze wiodące w branży możliwości w zakresie pomiaru danych, analityki i spostrzeżeń - mówi Rachel White, dyrektor zarządzająca w Wielkiej Brytanii i Irlandii, NielsenIQ. - Poczynione przez nas starania na rzecz inwestycji i innowacji w skali globalnej, przy wykorzystaniu przełomowych, wiodących kanałów, będą napędzać wzrost dla klientów na całym świecie”.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

CGA

CGA Strategy Ltd jest wyspecjalizowaną firmą konsultingową w zakresie danych i badań dla rynku żywności i napojów oferowanych poza domem, specjalizującą się w pomiarach rynkowych, badaniach konsumenckich i planowaniu lokalizacji. To, co wyróżnia CGA, to unikalna zdolność dostępu do trzech kluczowych rodzajów danych (podaży, popytu i danych konsumenckich), a następnie triangulacja tych danych w celu zapewnienia najbardziej kompletnego i dokładnego obrazu dowolnej osoby w sektorze usług poza domem. Z oddziałów w Manchesterze (Wielka Brytania) i Chicago (USA) eksperci CGA współpracują z największymi światowymi markami konsumenckimi, w tym z producentami napojów, właścicielami marek konsumenckich, dostawcami i hurtownikami żywności, a także właścicielami pubów, barów i restauracji oraz podmiotami rządowymi. Misją CGA, spółki założonej w 1992 r., jest wykorzystanie doskonałej jakości danych i eksperckiego spojrzenia na branżę rekreacyjną w celu zapewnienia poszczególnym markom przewagi konkurencyjnej i doprowadzenia ich do celu znacznie szybciej.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cga.co.uk.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220607005485/en/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:
Stephanie Manning (Europa)
e-mail: Stephanie.Manning@NielsenIQ.com 

Gillian Mosher (Ameryka Pn.)
e-mail: Gillian.Mosher@NielsenIQ.com 

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.06.2022, 17:08
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ