Newsletter

Nieustające wysiłki Mary Kay na rzecz upodmiotowienia kobiet – marka wśród sygnatariuszy zasad upodmiotowienia kobiet w regionie Azji i Pacyfiku

18.12.2023, 09:00aktualizacja: 18.12.2023, 09:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., marka propagująca upodmiotowienie kobiet na całym świecie, z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet ogłosiła oficjalne dołączenie do grona sygnatariuszy zasad upodmiotowienia kobiet (ang. WEP) w regionie Azji i Pacyfiku. W marcu 2019 r. marka podjęła pierwszy krok w kierunku realizacji zasad upodmiotowienia kobiet, dołączając do globalnego grona sygnatariuszy zasad podczas Forum WEP zorganizowanego w ramach sesji Komisji ONZ ds. Statusu Kobiet (CSW63).

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/ 

Świętując 60. rocznicę powstania firmy, Mary Kay dołącza do sygnatariuszy WEP w celu umocnienia swojej pozycji jako wiodącej marki wspierającej upodmiotowienie kobiet w regionie Azji i Pacyfiku, gdzie znana jest z niezrównanych możliwości biznesowych, propagowania wspierających miejsc pracy i służby na rzecz lokalnych społeczności w drodze inicjatyw realizowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. CSR).

Zasady WEP zapewniają firmom kompleksowe ramy umożliwiające propagowanie równości płci i upodmiotowienia kobiet w miejscu pracy, na rynku i w lokalnej społeczności, a także sprzyjanie pozytywnym zmianom w społeczeństwie i świecie biznesu. Zapoczątkowane w 2010 r. przez UN Women oraz inicjatywę UN Global Compact zasady WEP zrodziły się z międzynarodowych norm pracowniczych oraz standardów w dziedzinie praw człowieka i opierają się na podstawowym założeniu, że zapewnienie równości płci i upodmiotowienia kobiet przynosi korzyści przedsiębiorstwom, które ponoszą zarazem odpowiedzialność za działania w tych obszarach.

W wydanym oświadczeniu Wendy Wang, prezeska Mary Kay w regionie Azji i Pacyfiku, powiedziała: „W ramach globalnych wysiłków na rzecz realizacji zasad WEP, które Mary Kay zapoczątkowała w 2019 r., dziś w regionie Azji i Pacyfiku firma potwierdza swoje zobowiązanie na rzecz dołożenia starań, by wyeliminować różnice w traktowaniu kobiet i mężczyzn w miejscu pracy, na rynku i w lokalnej społeczności. W upodmiotowieniu kobiet nie chodzi tylko o pomyślną ścieżkę kariery – wymagane jest kompleksowe podejście, plan działania w kierunku wymiernych postępów i oddziaływania, a także zaangażowanie wszystkich zainteresowanych stron, w tym sektora prywatnego. Za to wszystko odpowiadają zasady WEP. Mary Kay stawia na przywództwo poprzez zapewnienie kobietom z różnych środowisk odpowiednich narzędzi, mentoringu i wykształcenia, aby umożliwić dokonywanie wyborów, które pozwolą im na satysfakcjonujące życie wywierające pozytywny wpływ na ich własny los oraz los ich rodzin i społeczności”.

Świętując kamień milowy w zakresie realizacji WEP przez Mary Kay w regionie Azji i Pacyfiku, Mary Kay Chiny opublikowała właśnie pierwszy w historii raport dotyczący działań Mary Kay Chiny na rzecz upodmiotowienia kobiet pt. „Thinking Like A Woman (Myśleć jak kobieta)”. Raport stanowi realizację zasady nr 7: „Pomiary i sprawozdawczość” oraz zasady nr 6 „Inicjatywy na rzecz lokalnej społeczności i rzecznictwo.”

WEP w akcji

W raporcie przedstawiono działania podejmowane przez Mary Kay Chiny oraz efekty starań na rzecz upodmiotowienia kobiet w celu osiągania sukcesów w drodze wielu strategii dotyczących przywództwa, rynku, miejsca pracy oraz działań na rzecz lokalnej społeczności. W kolejnych wydaniach raportu zostanie omówione zobowiązanie i oddziaływanie Mary Kay w innych krajach regionu Azji i Pacyfiku, w których marka prowadzi działalność. Oto kilka osiągnięć realizujących zasady WEP, które podkreślono w treści raportu:

Wieloletnie przywództwo i globalne działania na rzecz propagowania upodmiotowienia kobiet

  • Mary Kay dołącza do grona sygnatariuszy WEP w regionie Azji i Pacyfiku.
  • Marka wdraża strategię rozwojową „All For Her” w celu świadczenia kompleksowego wsparcia na rzecz niezależnych konsultantek kosmetycznych.

Wspieranie pozycji kobiet w biznesie

  • Od 2022 r. do marca 2023 r. w sesjach szkoleniowych wzięło udział 1 327 082 Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych.
  • W latach 2020–2022 Mary Kay zainwestowała ponad 80 mln RMB (juanów chińskich) w działalność cyfrową na rzecz upodmiotowienia w celu opracowania internetowych i pozainternetowych narzędzi biznesowych wspierających prace konsultantek kosmetycznych.

Doskonałe miejsce pracy dla kobiet

  • W 2022 r. 57% kierownictwa i personelu Mary Kay Chiny stanowiły kobiety i 64% awansów dotyczyło kobiet.
  • W 2022 r. 93% pracowników Mary Kay Chiny wzięło udział w szkoleniu dotyczącym zarządzania projektami, tendencji na rynku oraz przywództwa; jedna osoba średnio zrealizowała 1,6 sesji szkoleniowych, poświęciła 6 godzin na szkolenie, a jej udział w szkoleniu wiązał się z inwestycją rzędu 1500 RMB.

Służba na rzecz społeczności

  • Według danych z kwietnia 2023 r. łącznie 257 117 kobiet skorzystało z programów CSR prowadzonych przez Mary Kay Chiny.
  • W 2022 r. 1267 Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych i pracowników Mary Kay Chiny poświęciło ponad 9000 godzin na wolontariat w różnych formach: służąc jako wolontariusze niemedyczni w centrum chirurgii rozszczepów wargi i podniebienia, niosąc pomoc podczas akcji sprzątania lokalnej społeczności lub prowadząc bezpłatne kursy kosmetyczne w celach charytatywnych.

Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w nauką leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom 
tel.: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.12.2023, 09:00
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ