Newsletter

NIQ wspiera klientów za pomocą rozwiązań zapewniających strategiczne analizy i dane

25.02.2025, 12:10aktualizacja: 25.02.2025, 12:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ (NIQ), czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, poinformowała o wprowadzeniu nowej organizacji o nazwie „Strategic Analytics & Insights”. Poprzez połączenie segmentów Advanced Analytics Consulting, Consumer & Marketing Insights oraz BASES - przy wykorzystaniu obszernych zbiorów danych NIQ - ta nowa grupa przyczyni się do uproszczenia i przyspieszenia procesów podejmowania decyzji przez klientów. Stanowi to zarazem wyraz zaangażowania NIQ na rzecz dostarczania klientom niezrównanych korzyści w drodze kompleksowych badań rynkowych i danych konsumenckich, stawiając na konsekwentne udostępnianie klientom pełnego obrazu sytuacji - Full View™.

Organizacja „Strategic Analytics & Insights” opracuje solidne plany rozwoju, które będzie można przełożyć na konkretne działania, w czterech różnych kluczowych obszarach:

  • zachowanie konsumentów i dane na ten temat: przekucie danych dotyczących zachowania człowieka w skuteczne strategie rozwoju;
  • innowacyjność w oparciu o BASES: tworzenie innowacji od koncepcji po stworzenie produktu, a następnie aktywację, w celu rozwoju działalności;
  • marka i media: wypracowanie trwałych relacji i precyzyjne zarządzanie marką;
  • analiza i aktywacja: przekształcenie strategii i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych w celu osiągnięcia doskonałości w realizacji.

Na czele organizacji „Strategic Analytics & Insights” stanął Ramon Melgarejo, ekspert branżowy z ramienia NIQ słynący z podejścia ukierunkowanego na klienta, strategicznej wizji i udokumentowanego doświadczenia w zakresie stymulowania rentownego wzrostu w odniesieniu do analiz i danych. Na przestrzeni kariery zawodowej Ramon czynnie wspierał innowacyjność w zakresie danych konsumenckich, uznając nieodzowną rolę danych na dzisiejszym dynamicznym rynku. U źródeł jego podejścia do predykcyjnych analiz behawioralnych leży głębokie zrozumienie sposobu rozumowania i działań konsumentów, dzięki czemu jest on doskonałym przywódcą gotowym do pokierowania sukcesem nowej organizacji.

„Ogromnie cieszymy się z wprowadzenia nowej grupy >>Strategic Analytics & Insights<<, która odzwierciedla nasze zobowiązanie do zapewniania klientom Full View™ - powiedział Melgarejo, prezes Strategic Analytics & Insights w NIQ. - Misja NIQ polega na ustaleniu pragnień i motywacji konsumentów. Udaje nam się to osiągnąć dzięki połączeniu solidnego potencjału pod względem zarządzania wzrostem przychodów, strategii w zakresie marki, danych konsumenckich, precyzyjnej aktywacji i innowacyjności. Wszystkie te zdolności umożliwiają nam wspieranie przedsiębiorstw w podejmowaniu bardziej inteligentnych decyzji, stawianiu czoła złożonym wyzwaniom i podejmowaniu kolejnych znaczących kroków bez obaw. Nowa organizacja nie tylko zapewni klientom jeszcze więcej korzyści, ale również wyznacza kluczowy etap w naszych staraniach na rzecz fascynującej, dynamicznej przyszłości”.

W odniesieniu do wprowadzenia grupy Strategic Analytics & Insights Jeremy Benhammou, globalny dyrektor ds. danych w AB InBev, powiedział: „NIQ jest dla nas partnerem pierwszego wyboru w zakresie testowania opakowań, ponieważ stale dostarcza nam coraz bardziej wnikliwych danych, konsekwentne wyniki i odpowiednio opracowane KPI. Skuteczność firmy przewyższa wyniki wszystkich pozostałych partnerów, z którymi zdarzyło nam się współpracować. Nasze zespoły analityczne w niezależny sposób potwierdziły precyzję i stałość wyników testów opakowań przeprowadzonych przez NIQ, które można uznać za złoty standard w branży”.

NIQ Strategic Analytics & Insights wykracza poza zwykłą współpracę i stanowi swoiste przedłużenie wysiłków zespołu klienta od koncepcji po wdrożenie i dalsze działania. Dzięki niezrównanemu dostępowi do autorskich, obszernych zbiorów danych, światowej klasy metodyki i ekspertów na szczeblu lokalnym i globalnym NIQ może wspierać klientów w stawianiu czoła złożonym, konkurencyjnym środowiskom bez najmniejszych obaw. Wykorzystując wiedzę fachową całego zespołu Strategic Analytics & Insights, organizacja zapewni klientom dostosowane rozwiązania i dane odpowiadające konkretnym wyzwaniom, z którymi muszą się zmierzyć. Holistyczne podejście NIQ pomaga klientom w szybkim opracowywaniu innowacji, efektywnym podejmowaniu działań i nawiązywaniu jeszcze istotniejszych relacji.

Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj. Zobacz, co możesz osiągnąć dzięki kompleksowym danym wywiadu konsumenckiego firmy.

Informacje o NIQ

NielsenIQ (NIQ) to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 90 krajach zamieszkiwanych przez około 85% światowej ludności i odpowiadających za wydatki konsumenckie rzędu ponad 7,2 bln USD w skali świata. Dzięki całościowej interpretacji danych detalicznych i najbardziej wyczerpującym wnioskom na temat zachowań konsumentów - dostarczanym z użyciem zaawansowanych narzędzi analitycznych za pośrednictwem najnowocześniejszych platform - NIQ umożliwia swoim klientom pełny ogląd sytuacji: Full View™.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.niq.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250212385821/pl/.

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

Media:

Sweta Patra

e-mail: sweta.patra@nielseniq.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2025, 12:10
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ