Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zgodnie z postanowieniami umowy inwestycyjnej, Arts Alliance objął 50% udziałów w kapitale zakładowym spółki, zaś pozostałe 50% przynależą do Marka Nowickiego, związanego od lat z Noma Solutions w zakresie tworzenia zaawansowanych rozwiązań IT dla dużych klientów korporacyjnych. Z tego też względu udziałowcy spółki przyjmą nazwę Noma Level UP!, której to głównym przedmiotem działalności będzie tworzenie nowoczesnych rozwiązań w zakresie optymalizacji grywalności gier z jednoczesnym wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI).
„Od lat realizujemy projekty związane z AI oraz behawiorystyką dla naszych klientów, posiadając zarazem możliwości do wykorzystania na poczet sektora gier, z którym od paru lat mamy już styczność” – powiedział Marek Nowicki, prezes Zarządu Figure Investment.
Spółka ma się także zajmować analizą zachowań graczy, jak również zakłada samodzielne tworzenie oraz produkcję innowacyjnych gier mających wpływ na behawiorystykę graczy. Zdaniem Andrzeja Zająca, prezesa Zarządu Arts Alliance S.A., Marek Nowicki wraz z zespołem programistów posiadają bardzo duże i nietuzinkowe doświadczenie idealne do tworzenia własnych produkcji gier czy też rozwiązań na potrzeby dla całej branży.
„Marek wraz z Noma ma już doświadczenie w gamedev z wydaniem kilku gier. Mamy kilka pomysłów oraz założonych rozwiązań, o których z czasem będziemy informować” - komentuje Andrzej Zając, prezes Zarządu Arts Alliance.
Niezależnie od inwestycji w Figure Investment, ideą Arts Alliance jest współfinansowanie oraz produkcja gier przez zewnętrzne zespoły deweloperskie, jak również wydawanie ich na poszczególne platformy. Aktualnie prowadzone są prace w zakresie realizacji Aurora: Weather Warfare oraz gry Nakayama wspólnie z zespołem Juggler Games. Spółka prowadzi prace koncepcyjne nad kolejnymi grami, wobec których planuje podjąć wyzwanie z ich debiutem w 2021 roku.
Arts Alliance S.A. to niezależny producent oraz wydawca gier. Poprzez Hyperion Alfa ASI SKA tworzy zarazem grupę kapitałową, posiadając także akcje innych studiów deweloperskich, jak choćby Kool2Play S.A. czy Nakayama Games Sp. z o.o.
www.ArtsAlliance.co
KONTAKT:
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Kosik
Arts Alliance Investor Relations
e-mail: IR@artsalliance.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.08.2020, 15:42 |
Źródło informacji | Arts Alliance |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Xsolla i ALTAVA Group ogłaszają nawiązanie strategicznego partnerstwa w celu wprowadzenia własności intelektualnej w dziedzinie luksusowej mody do świata gier
Nowa era personalizacji graczy i doświadczeń pod szyldem marek dzięki cyfrowej modzie klasy premium w grach.- 11.04.2025, 09:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Gazowce ORLENU pojawiły się w miastach. Ruszyła kampania o bezpieczeństwie energetycznym
Niemal 400 lokalizacji billboardów oraz citylightów w Polsce. Do tego kluczowe tytuły prasowe i cyfrowe. ORLEN ruszył z szeroką kampanią, w której wyjaśnia rolę gazu ziemnego w transformacji energetycznej. Koncern postawił na błękitne paliwo jako to, które zapewni Polakom bezpieczeństwo i stabilność podczas przebudowy krajowego systemu energetycznego.- 10.04.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego
Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Jest to m.in. niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowność, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem wartości. Określili także 5 obszarów strategicznych dla rozwoju sektora. To obszary niezbędnych działań, które należy poddać debacie.- 10.04.2025, 13:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ