Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Od dziś szybki Internet w domu jest możliwy bez dzwonienia do konsultanta, bez umawiania wizyty technika w domu i bez wiercenia dziur w ścianach, by zamontować w nich kabel. Dzięki naszemu rozwiązaniu ‘plug&play’ (podłącz i graj) - masz szybki i niezawodny Internet w domu w ciągu 30 sekund” - powiedział Frederic Perron, członek Zarządu i szef rynku prywatnego w T-Mobile Polska.
Wg danych Komisji Europejskiej, Polska jest trzecim od końca krajem UE w rankingu dostępu do stacjonarnego Internetu szerokopasmowego. Ciągle niewystarczająco rozwinięta infrastruktura stacjonarna jest jedną z głównych przyczyn, dla której dostęp mobilny wygrywa dziś nie tylko w zakresie obszaru działania ale także liczby użytkowników. Wiele gospodarstw domowych dziś nie jest w zasięgu żadnej infrastruktury stacjonarnej, a 1/3 tych korzystających ma łącza o przepustowości poniżej 10 Mb/s. Dlatego T-Mobile wprowadza do swojego portfolio nową propozycję mobilnego Internetu domowego.
Jak podkreślił Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska, nowy produkt jest skierowany zarówno do odbiorców w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach i na wsiach.
„Dziś T-Mobile nie tylko przedstawia nową, ciekawą ofertę, ale stawia kolejny duży krok na drodze do bycia operatorem zintegrowanym i świadczenia w pełni konwergentnych usług” - powiedział Andreas Maierhofer. Dodał, że Polska jest znaczącym rynkiem dla grupy Deutsche Telekom. „Stale rozwijamy się w Polsce, by zapewnić naszym klientom jeszcze lepsze usługi. Inwestujemy w produkcję; zdecydowaliśmy o zwiększeniu liczby pracowników: chcemy zatrudnić dodatkowo 500 osób w sklepach i 2000 osób w dziale serwisu klienta” - podkreślił.
„Przez lata inwestowaliśmy w naszą sieć, przygotowując się na gigantyczny wzrost konsumpcji danych, którego nie da się zaspokoić tylko poprzez infrastrukturę stacjonarną. Jesteśmy gotowi jak nikt inny odpowiedzieć na to zapotrzebowanie już dzisiaj, oferując stabilny i niezawodny dostęp do internetu dla każdego domu” - dodał Maierhofer.
„T-Mobile 1 - Internet Domowy łączy zalety dostępu mobilnego i stacjonarnego. Działa wszędzie, pozwala (jak w usłudze stacjonarnej) na transmitowanie nieograniczonej ilości danych, a przy tym jest tak prosty w użyciu jak to tylko możliwe. Przed wprowadzeniem produktu na rynek przetestowaliśmy go w dwóch wybranych miastach. Ponad 90% z setek klientów, którzy w ramach testów korzystali z usługi, jest z niej zadowolona, a kolejne ponad 60% poleciłoby ją znajomym. Doceniają szczególnie stabilność i szybkość połączenia. Te wyniki mówią dużo o jakości rozwiązania które dziś wprowadzamy. Zachęcam wszystkich do osobistego przetestowania” - powiedział Frederic Perron.
Klienci mogą przetestować ofertę przez 30 dni bez obaw i komplikacji oraz zrezygnować z niej w tym czasie bez konsekwencji. Wysokość opłaty za czas użytkowania rozliczana jest proporcjonalnie. Operator zwraca także opłatę na start za router. Dodatkowo, mając na uwadze brak opłaty za aktywację, klient nie poniesie w praktyce żadnych niechcianych kosztów.
Nowa oferta T-Mobile jest dostępna w dwóch wariantach:
- do 20 Mb/s za 45 zł miesięcznie,
- do 60 Mb/s za 55 zł miesięcznie.
W obu opcjach nie ma limitu danych, dlatego cała rodzina może korzystać z łącza, kiedy chce i jak potrzebuje - czy to do grania online, streamowania wideo czy przeglądania zasobów sieci. Do wyboru dostępne będą dwa routery: Huawei B525 (1 zł na start), oraz nowość, urządzenie zaprojektowane specjalnie dla T-Mobile i dostępne na wyłączność w ofercie operatora - Huawei B529 (199 zł na start). Operator nie nalicza także opłaty aktywacyjnej.
Materiał powstał we współpracy z T-Mobile.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 14.09.2017, 14:04 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |