Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Klienci poszukują nowoczesnych rozwiązań oraz niestandardowego podejścia do ich potrzeb. Szczególnie jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa ich najbliższym. Wybór odpowiedniego ubezpieczenia na życie, szczególnie takiego, które oferuje pracodawca, może być trudny. Oferty standardowe dla wszystkich, nie do końca odpowiadają indywidualnym wymaganiom pracowników. „Wiemy, że potrzeby klientów stale się zmieniają. Dlatego zmodyfikowaliśmy nasz produkt grupowy – Allianz Rodzina, tak aby był atrakcyjny dla pracodawców i pracowników. Jesteśmy przekonani, że dzięki prostym pakietom i możliwości dowolnego dopasowania elementów spełni on oczekiwania naszych klientów” – mówi Łukasz Bąbol, dyrektor zarządzający ds. produktów życiowych i zdrowotnych, Allianz Polska.
Proste pakiety – korzyści dla pracowników
Pakiety ubezpieczeniowe, w których klienci mają łatwy wybór i możliwość dobrania takich elementów, które są dla nich najważniejsze to zupełnie nowe podejście do produktów grupowych. Zmieniony produkt Allianz Rodzina składa się z oferty bazowej oraz pakietów dodatkowych. „Allianz podąża ścieżką upraszczania i pakietyzacji już jakiś czas. I widzimy, że nasza strategia jest doceniania, ponieważ pakiety pozwalają na szybkie zrozumienie jakie elementy wchodzą w zakres ochrony i jednocześnie dają możliwość wyboru tych ryzyk, które są najbardziej istotne” – dodaje Łukasz Bąbol.
Assistance w zupełnie nowej odsłonie
Pakiety Allianz Rodzina zostały wzbogacone także o unikalne na rynku usługi assistance:
• oprócz standardowej wypłaty za urodzenie dziecka dodatkowo w zestawie pakiet „fitness” dla mamy;
• oprócz standardowej wypłaty w razie zgonu dodatkowo assistance pogrzebowy tzn. realna pomoc przy organizacji pogrzebu, pokrycie koszów organizacji konsolacji czy transportu uczestników;
• oprócz standardowej wypłaty w razie poważnego zachorowania pakiet konsultacji lekarskich i badań.
„Przy tworzeniu nowych pakietów w ramach produktu Allianz Rodzina, chcieliśmy dać klientom nie tylko możliwość indywidualnego dopasowania oferty, ale także takie usługi, które realnie im pomogą w trudnych czy niespodziewanych sytuacjach” – dodaje Łukasz Bąbol.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.06.2020, 15:42 |
Źródło informacji | Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Allianz Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire