Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Korzyści dla klientów to przede wszystkim łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji podatkowej. Aktualnie klienci KAS mają możliwość uzyskania ogólnej informacji podatkowej i celnej w kanale telefonicznym i chat, które obsługiwane są m.in. przez Krajową Informację Skarbową. Nowy system w niedługim czasie przejmie również obsługę zapytań mailowych wysyłanych przez klientów.
Nowością dla klientów jest uruchomienie w kanale telefonicznym voicebota wspierającego klienta w automatycznym przekierowaniu do wyspecjalizowanego pracownika, który odpowie na zapytanie klienta.
„Z ogromną satysfakcją wspieramy administrację skarbową w tak ważnym przedsięwzięciu. Dostarczyliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, działające w oparciu o sztuczną inteligencję (AI), które ułatwią podatnikom komunikację z urzędami i usprawnią proces ich obsługi” - mówi Michał Góra, prezes zarządu Alfavox.
Projekt i wdrożenie systemu eMCeK dla resortu finansów zrealizowała polska firma - Alfavox. Alfavox to firma z branży informatycznej, która już od niemal 20 lat kreuje i wdraża rozwiązania cyfrowe, transformujące i przyspieszające rozwój firm i organizacji w Polsce i na całym świecie. Alfavox tworzy najwyższej jakości przełomowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (Artificial Intelligence), a jako dostawca rozwiązań Customer Experience realizuje projekty dla największych światowych marek.
Źródło informacji: Alfavox
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.05.2023, 16:27 |
Źródło informacji | Alfavox |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT