Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PKP Intercity uwzględniło sugestie klientów i przygotowało bilet, który w czytelny sposób przedstawia wszystkie informacje dotyczące podróży. Szata graficzna biletu została uproszczona - w nowym projekcie wprowadzono: podział na sekcje ze zgrupowanymi informacjami o podróży, pogrubione kluczowe dane dotyczące przejazdu, dzięki którym pasażer łatwiej znajdzie na stacji interesujący go pociąg, a także czytelną tabelę z godzinami odjazdu i przyjazdu. Na bilecie w miejscu kilku kodów QR, znalazł się teraz jeden, który sprawi, że szybciej i sprawniej zeskanuje go drużyna konduktorska. Co więcej ułożenie treści umożliwia nawet 3-krotne złożenie arkusza, nie powodując zagięcia kodu kontrolnego.
„Od lat podróżni coraz chętniej kupują bilety przez internet. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem tego kanału sprzedaży, tak aby odpowiadał na ich potrzeby. Zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które nie tylko ułatwią pasażerom podróż, ale będą też usprawnieniem pracy drużyn konduktorskich na pokładzie pociągu” - podsumował Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity S.A.
W kolejnym kroku spółka będzie zajmowała się ujednoliceniem graficznym biletów z terminali kasowych, konduktorskich i z biletomatów. Jednocześnie we współpracy z innymi przewoźnikami w ramach Międzynarodowego Związku Kolei (UIC), trwają również prace nad projektem uniwersalnego biletu dla krajów członkowskich.
PKP Intercity chce szerzyć wśród pasażerów świadomość oddziaływania poszczególnych środków transportu na środowisko. Pierwszym etapem było wprowadzenie na początku czerwca w systemie e-IC, na etapie wyboru połączenia, informacji nt. śladu węglowego, jaki pozostawi ich podróż pociągiem oraz tego, o ile bardziej ekologiczna będzie ona od przejazdu samochodem lub lotu samolotem. Kolejnym krokiem było umieszczenie tej informacji w nowej elektronicznej wersji biletu.
Źródło informacji: PKP IC
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 15.07.2021, 13:32 |
| Źródło informacji | PKP IC |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Modon Holding tworzy spółkę joint venture z Related Companies i Panepinto Properties w celu realizacji Harborside 4, luksusowego wieżowca mieszkalnego położonego nad wodą w ścisłym centrum biznesowo-handlowym Jersey City
• Modon obejmuje większościowy udział w Harborside 4, luksusowego 54-piętrowego przedsięwzięcia deweloperskiego w centrum Jersey City, które w I kw. 2029 r. do dyspozycji odda 800 luksusowych mieszkań na wynajem i mieszkań własnościowych.
• Spółka joint venture z przedsiębiorstwami Related i Panepinto wspiera realizację aktualnej strategii Modon na rzecz dywersyfikacji globalnego portfela w drodze wysokiej jakości inwestycji i solidnych partnerstw międzynarodowych.- 23.12.2025, 15:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
MINISO wzmacnia swoją obecność w Europie, otwierając pierwszy flagowy sklep w jednym z głównych centrów handlowych w Polsce
- 23.12.2025, 13:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ