Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PKP Intercity uwzględniło sugestie klientów i przygotowało bilet, który w czytelny sposób przedstawia wszystkie informacje dotyczące podróży. Szata graficzna biletu została uproszczona - w nowym projekcie wprowadzono: podział na sekcje ze zgrupowanymi informacjami o podróży, pogrubione kluczowe dane dotyczące przejazdu, dzięki którym pasażer łatwiej znajdzie na stacji interesujący go pociąg, a także czytelną tabelę z godzinami odjazdu i przyjazdu. Na bilecie w miejscu kilku kodów QR, znalazł się teraz jeden, który sprawi, że szybciej i sprawniej zeskanuje go drużyna konduktorska. Co więcej ułożenie treści umożliwia nawet 3-krotne złożenie arkusza, nie powodując zagięcia kodu kontrolnego.
„Od lat podróżni coraz chętniej kupują bilety przez internet. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem tego kanału sprzedaży, tak aby odpowiadał na ich potrzeby. Zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które nie tylko ułatwią pasażerom podróż, ale będą też usprawnieniem pracy drużyn konduktorskich na pokładzie pociągu” - podsumował Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity S.A.
W kolejnym kroku spółka będzie zajmowała się ujednoliceniem graficznym biletów z terminali kasowych, konduktorskich i z biletomatów. Jednocześnie we współpracy z innymi przewoźnikami w ramach Międzynarodowego Związku Kolei (UIC), trwają również prace nad projektem uniwersalnego biletu dla krajów członkowskich.
PKP Intercity chce szerzyć wśród pasażerów świadomość oddziaływania poszczególnych środków transportu na środowisko. Pierwszym etapem było wprowadzenie na początku czerwca w systemie e-IC, na etapie wyboru połączenia, informacji nt. śladu węglowego, jaki pozostawi ich podróż pociągiem oraz tego, o ile bardziej ekologiczna będzie ona od przejazdu samochodem lub lotu samolotem. Kolejnym krokiem było umieszczenie tej informacji w nowej elektronicznej wersji biletu.
Źródło informacji: PKP IC
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.07.2021, 13:32 |
Źródło informacji | PKP IC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ