Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zainteresowanie klientów nieruchomościami segmentu premium utrzymuje się na wysokim poziomie. Z najnowszych analiz High Level Sales & Marketing na podstawie danych redNet wynika, że wśród lokali ze średnią ceną powyżej 25000 PLN/mkw. liczba sprzedanych apartamentów wzrosła o 115% r/r. W tym czasie sfinalizowano także sprzedaż Cosmopolitan. To oprócz doskonałej lokalizacji i atrakcyjnej oferty efekt konsekwentnie prowadzonej strategii. Ceny w apartamentowcu weryfikowano tylko w górę i w ciągu 4 ostatnich lat wzrosły o 25%. Najdroższe apartamenty sprzedawano w cenie do 45 tys. zł/mkw. W sumie za 10 najdroższych apartamentów w Cosmopolitan nabywcy zapłacili 104 mln zł.
„To zrozumiałe, że w niepewnych czasach inwestorzy lokują nadwyżki finansowe w bezpiecznych miejscach. Wybierają nieruchomości, zwłaszcza z segmentu premium, w przeciwieństwie do giełdy czy lokat bankowych. Cosmopolitan to doskonały przykład dobrego ulokowania środków. W ciągu 4 lat ceny w apartamentowcu wzrosły o 25%. W obecnej sytuacji na rynku premium można się spodziewać spadku liczby transakcji a dopiero w drugiej kolejności przecen, ale w dłuższej perspektywie następuje odbicie i trend wzrostowy się utrzymuje” - mówi Karolina Kaim, twórczyni High Level Sales & Marketing by Tacit Group.
Cosmopolitan to projekt autorstwa jednego z najsłynniejszych architektów XXI wieku, Helmuta Jahna. Zlokalizowany w centrum Warszawy, 44-pętrowy, przeszklony wieżowiec stworzył nową kategorię na rynku nieruchomości premium w Polsce.
Według ekspertów HLSM największym zainteresowaniem cieszą się obecnie nieruchomości gotowe do odbioru w tym roku, a nabywcy szybciej podejmują decyzje i są w większym stopniu skłonni do zakupów za gotówkę. Klienci poszukują kameralnych inwestycji w mieście z przestronnym tarasem lub ogrodem, posiadłości pod Warszawą z dużymi działkami lub domów nad morzem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.05.2020, 11:55 |
Źródło informacji | HLSM.PL |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Andersen Consulting pogłębia wiedzę fachową w zakresie dostępu do rynku, nawiązując współpracę z brazylijską firmą Prime Action
- 18.07.2025, 09:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Znamy zwycięzców nagród Stevie® 2025 dla najlepszych pracodawców
Gala dla laureatów odbędzie się w Nowym Jorku 16 września.- 18.07.2025, 09:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ