Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTH, utworzona formalnie 28 maja 1992 roku jako Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, jest jedną z pierwszych pięciu placówek wpisanych do rejestru uczelni niepublicznych w Polsce. Jako jedna z pionierek wyższego szkolnictwa niepublicznego w naszym kraju, UTH powstała praktycznie z niczego, będąc jedynie marzeniem konsekwentnie realizowanym krok po kroku przez założycielkę. Szczególną rolę w urzeczywistnieniu wizji uczelni prywatnej na najwyższym europejskim poziomie, w pełni oddanej studentom odegrała śp. Helena Chodkowska, będąca obecnie patronką warszawskiej Uczelni.
UTH, funkcjonująca pod tą nazwą od 2014 roku, od początku swej działalności stawia przede wszystkim na praktyczne nauczanie swoich podopiecznych. Przez 25 lat działalności Uczelni powstała nowoczesna infrastruktura akademicka (dwa kampusy na terenie Warszawy) z kompleksową bazą dydaktyczno-laboratoryjną. Studenci UTH mogą kształcić się obecnie na 24 specjalnościach studiów licencjackich, 8 specjalnościach inżynierskich, 22 specjalnościach magisterskich oraz 20 kierunkach studiów podyplomowych.
UTH rokrocznie rozwija współpracę z wieloma ośrodkami akademickimi, a także podmiotami publicznymi oraz prywatnymi zarówno w kraju, jak i za granicą, w tym m.in. z: Hellmann Worldwide Logistics Polska, Point Of View, Vesta Polska, Fundacją Wspierania Rozwoju Realia Kariery, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym KGP, Budimex S.A., Robyg S.A., Instytutem Transportu Samochodowego w Warszawie, Instytutem Badawczym Dróg i Mostów czy też Instytutem Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie.
Według rankingu tygodnika "Wprost" (nr 22/2016), opracowanego na podstawie danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, UTH zajęła pierwsze miejsce w województwie mazowieckim pod względem czasu potrzebnego na znalezienie pierwszej pracy po studiach. Absolwentom UTH zajmuje to zaledwie 1,5 miesiąca, co jest zarazem jednym z najlepszych wyników w Polsce.
Więcej na: http://www.uth.edu.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.03.2017, 10:31 |
Źródło informacji | www.uth.edu.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ