Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTH, utworzona formalnie 28 maja 1992 roku jako Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, jest jedną z pierwszych pięciu placówek wpisanych do rejestru uczelni niepublicznych w Polsce. Jako jedna z pionierek wyższego szkolnictwa niepublicznego w naszym kraju, UTH powstała praktycznie z niczego, będąc jedynie marzeniem konsekwentnie realizowanym krok po kroku przez założycielkę. Szczególną rolę w urzeczywistnieniu wizji uczelni prywatnej na najwyższym europejskim poziomie, w pełni oddanej studentom odegrała śp. Helena Chodkowska, będąca obecnie patronką warszawskiej Uczelni.
UTH, funkcjonująca pod tą nazwą od 2014 roku, od początku swej działalności stawia przede wszystkim na praktyczne nauczanie swoich podopiecznych. Przez 25 lat działalności Uczelni powstała nowoczesna infrastruktura akademicka (dwa kampusy na terenie Warszawy) z kompleksową bazą dydaktyczno-laboratoryjną. Studenci UTH mogą kształcić się obecnie na 24 specjalnościach studiów licencjackich, 8 specjalnościach inżynierskich, 22 specjalnościach magisterskich oraz 20 kierunkach studiów podyplomowych.
UTH rokrocznie rozwija współpracę z wieloma ośrodkami akademickimi, a także podmiotami publicznymi oraz prywatnymi zarówno w kraju, jak i za granicą, w tym m.in. z: Hellmann Worldwide Logistics Polska, Point Of View, Vesta Polska, Fundacją Wspierania Rozwoju Realia Kariery, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym KGP, Budimex S.A., Robyg S.A., Instytutem Transportu Samochodowego w Warszawie, Instytutem Badawczym Dróg i Mostów czy też Instytutem Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie.
Według rankingu tygodnika "Wprost" (nr 22/2016), opracowanego na podstawie danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, UTH zajęła pierwsze miejsce w województwie mazowieckim pod względem czasu potrzebnego na znalezienie pierwszej pracy po studiach. Absolwentom UTH zajmuje to zaledwie 1,5 miesiąca, co jest zarazem jednym z najlepszych wyników w Polsce.
Więcej na: http://www.uth.edu.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.03.2017, 10:31 |
Źródło informacji | www.uth.edu.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ