Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Najlepszym tego dowodem jest otwarte właśnie nowe skrzydło handlowe Designer Outlet Warszawa, położonego na granicy Warszawy i Piaseczna. „To nowy etap rozwoju naszego centrum, mamy 5,5 tys. metrów kwadratowych nowej powierzchni, 30 nowych sklepów i wielki kryty garaż, który oferuje klientom dodatkowe 500 miejsc parkingowych” – mówi Katarzyna Ciemińska, centre manager Designer Outlet Warszawa. Z wynajęciem nowych powierzchni sklepowych nie było najmniejszego problemu. Sprzedały się właściwie od razu.
„Marki są bardzo zadowolone z polskiego rynku, który wykształcił stabilną, wewnętrzną (krajową) siłę nabywczą. A to zachęca kolejne światowe brandy do obecności na tym rynku - nie tylko w Warszawie, ale również w Gdańsku czy Krakowie. W naszym centrum mamy dużo nowych marek, zwłaszcza włoskich” – mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director ROS Retail Outlet Shopping - zarządcy obiektu. Jego firma zarządza outletami znajdującymi się zarówno na terenie Europy Zachodniej (m.in. Wielka Brytania, Hiszpania, Francja czy Niemcy), jak i Europy Centralnej (m.in. Polska czy Węgry).
„Rynek outletów w Polsce, ale i na przykład na Węgrzech, zrównał się z poziomem dojrzałych rynków europejskich, m.in. Niemiec. Jeszcze przed kilkoma laty różnice były zauważalne. Ale, jak sami Państwo możecie zobaczyć, z nowymi markami, które zawitały do naszego centrum, te różnice zanikają” – mówi Thomas Reichenauer. Podkreśla również, że siła nabywcza Polaków znacznie się zwiększyła. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z polskiego rynku” – dodaje.
Outlety to segment niszowy, ich udział w rynkach krajowych zazwyczaj nie przekracza 2 proc., w Polsce też jest podobnie. „Jednocześnie Designer Outlet Warszawa zaznaczył mocno swoją obecność na rynku w Polsce. Chcemy oczywiście, by pozostałe centra w Gdańsku czy Sosnowcu podążały dokładnie tą samą drogą” - mówi Thomas Reichenauer. Właściciel Designer Outlet przygotowuje się właśnie do budowy kolejnego obiektu, tym razem w Krakowie. Ukończenie inwestycji zaplanowano na 2023 rok.
Oczekiwania wobec drugiego półrocza 2021 roku są optymistyczne. „Już teraz, po otwarciu, notujemy wzrosty w porównaniu z poprzednim rokiem, zarówno, jeśli chodzi o wysokość miesięcznego koszyka zakupów, jak i liczbę odwiedzających. I oczywiście mamy nadzieję, że następny lockdown się nie powtórzy. To aktualnie nasza największa troska” – przyznaje Thomas Reichenauer.
Po rozbudowie Designer Outlet Warszawa oferuje szeroki wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium.
„Nasze portfolio wzbogaciło się o marki z grupy premium, których coraz częściej szukają nasi klienci. Dzięki rozbudowie mamy obecnie w ofercie takie salony jak: Polo, grupa Max Mara, Twinset, Lacoste, Marco Polo, jak również marki biżuteryjne Tous, Swarovski, które uzupełniają ofertę centrum” – podsumowuje Katarzyna Ciemińska.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2021, 14:18 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE