Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najlepszym tego dowodem jest otwarte właśnie nowe skrzydło handlowe Designer Outlet Warszawa, położonego na granicy Warszawy i Piaseczna. „To nowy etap rozwoju naszego centrum, mamy 5,5 tys. metrów kwadratowych nowej powierzchni, 30 nowych sklepów i wielki kryty garaż, który oferuje klientom dodatkowe 500 miejsc parkingowych” – mówi Katarzyna Ciemińska, centre manager Designer Outlet Warszawa. Z wynajęciem nowych powierzchni sklepowych nie było najmniejszego problemu. Sprzedały się właściwie od razu.
„Marki są bardzo zadowolone z polskiego rynku, który wykształcił stabilną, wewnętrzną (krajową) siłę nabywczą. A to zachęca kolejne światowe brandy do obecności na tym rynku - nie tylko w Warszawie, ale również w Gdańsku czy Krakowie. W naszym centrum mamy dużo nowych marek, zwłaszcza włoskich” – mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director ROS Retail Outlet Shopping - zarządcy obiektu. Jego firma zarządza outletami znajdującymi się zarówno na terenie Europy Zachodniej (m.in. Wielka Brytania, Hiszpania, Francja czy Niemcy), jak i Europy Centralnej (m.in. Polska czy Węgry).
„Rynek outletów w Polsce, ale i na przykład na Węgrzech, zrównał się z poziomem dojrzałych rynków europejskich, m.in. Niemiec. Jeszcze przed kilkoma laty różnice były zauważalne. Ale, jak sami Państwo możecie zobaczyć, z nowymi markami, które zawitały do naszego centrum, te różnice zanikają” – mówi Thomas Reichenauer. Podkreśla również, że siła nabywcza Polaków znacznie się zwiększyła. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z polskiego rynku” – dodaje.
Outlety to segment niszowy, ich udział w rynkach krajowych zazwyczaj nie przekracza 2 proc., w Polsce też jest podobnie. „Jednocześnie Designer Outlet Warszawa zaznaczył mocno swoją obecność na rynku w Polsce. Chcemy oczywiście, by pozostałe centra w Gdańsku czy Sosnowcu podążały dokładnie tą samą drogą” - mówi Thomas Reichenauer. Właściciel Designer Outlet przygotowuje się właśnie do budowy kolejnego obiektu, tym razem w Krakowie. Ukończenie inwestycji zaplanowano na 2023 rok.
Oczekiwania wobec drugiego półrocza 2021 roku są optymistyczne. „Już teraz, po otwarciu, notujemy wzrosty w porównaniu z poprzednim rokiem, zarówno, jeśli chodzi o wysokość miesięcznego koszyka zakupów, jak i liczbę odwiedzających. I oczywiście mamy nadzieję, że następny lockdown się nie powtórzy. To aktualnie nasza największa troska” – przyznaje Thomas Reichenauer.
Po rozbudowie Designer Outlet Warszawa oferuje szeroki wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium.
„Nasze portfolio wzbogaciło się o marki z grupy premium, których coraz częściej szukają nasi klienci. Dzięki rozbudowie mamy obecnie w ofercie takie salony jak: Polo, grupa Max Mara, Twinset, Lacoste, Marco Polo, jak również marki biżuteryjne Tous, Swarovski, które uzupełniają ofertę centrum” – podsumowuje Katarzyna Ciemińska.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2021, 14:18 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ANKO to Showcase Dumpling Machine Solutions and Latest IoT Features in Online Event on April
ANKO's Dumpling DEMO on April 24 will showcase the Multipurpose Filling and Forming Machine and its IoT Dashboard, producing Europe's most popular dumplings, including pierogi, ravioli, and Chinese soup dumplings.- 02.04.2025, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Co trzecia kura w Polsce nie jest już hodowana w klatce
Już 1/3 kur znoszących jajka w Polsce jest utrzymywana w systemach alternatywnych do klatkowego - wynika z najnowszego raportu Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Ponad 170 firm zadeklarowało rezygnację z jaj klatkowych, a prawie połowa z nich już się z tego wywiązała. Udział chowu klatkowego w Polsce spadł od 2014 r. o ponad 20 punktów procentowych.- 02.04.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Otwarte Klatki
-
Zema Global wzmacnia ofertę analityczną wraz z przejęciem cQuant.io
- 02.04.2025, 08:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ