Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 13 maja 2025 r. /PRNewswire/ - Firma Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025™ - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia. Hisense jest oficjalnym partnerem turnieju FIFA Club World Cup 2025™, a kampania „Own the Moment” stanowi wyraz jej zaangażowania w rozwój innowacji i technologii, potwierdzając przywiązanie firmy do idei mistrzostwa w kontekście budowy światowej klasy biznesu.
Firma Hisense od dawna jest bliskim sojusznikiem „królowej sportu drużynowego”. Na swoim koncie ma dwukrotny globalny sponsoring Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej (FIFA World Cup™) oraz trzykrotną kooperację partnerską z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej (UEFA European Championships). Współpraca z FIFA to dowód na konsekwencję, z jaką Hisense chce poprawiać jakość naszego codziennego życia, wprowadzając do domów pionierskie urządzenia i technologie.
Kampania „Own the Moment” zwraca naszą uwagę na to, jak nowoczesne i innowacyjne produkty oraz technologie Hisense pozwalają kibicom na całym świecie smakować wyjątkowe chwile wspólnych przeżyć.
Dzięki stucalowym telewizorom Hisense U7 i projektorom Hisense C2 Ultra kibice mogą chłonąć emocje na murawie i energię stadionu w komforcie własnego domu. Urządzenia te sprawią, że obserwowana na ekranie rywalizacja piłkarzy nabierze nowego wymiaru. Stucalowy Hisense U7 to ultrapłynny obraz, bogactwo barw i głęboka immersja audiowizualna, natomiast projektor C2 Ultra wyróżnia się żywą kolorystyką i ostrością obrazu w najdrobniejszych szczegółach. W rezultacie możemy się poczuć, jak gdybyśmy zajmowali najlepsze miejsce na stadionie.
Z myślą o gaszeniu pragnienia kibiców Hisense stworzyła lodówkę z serii PureFlat Smart, którą wyposażono w dyspenser do lodu i wody. Urządzenie pomieści też mnóstwo przekąsek, po które będziemy sięgać z przyjaciółmi i rodziną, kibicując ulubionym drużynom. Z kolei klimatyzator Hisense z serii Uni zapewni komfortową temperaturę w pomieszczeniu, ułatwiając skoncentrowanie się w pełni na meczu. Urządzenie wyposażone jest w systemy Smart Eye i TMS (kontroli warunków cieplnych), które automatycznie dostosowują temperaturę, wilgotność oraz szybkość i kierunek przepływu powietrza w oparciu o ruch osób przebywających w klimatyzowanym pomieszczeniu.
Firma Hisense dąży do popularyzacji swojej marki wśród miłośników najpopularniejszego sportu na świecie, dostarczając urządzenia, które pozwolą im „łapać chwile” i cieszyć się Klubowymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2025 - FIFA Club World Cup 2025™.
Kliknij tutaj, by „łapać chwile” wspólnie z nami https://youtu.be/xkFiT7zB6ow?si=Eu_cw6f4aNxXCalM
Hisense
Firma Hisense, założona w 1969 r., jest liderem światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej, z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023-2024). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2684302/Hisense__Own_Moment__Campaign.jpg
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=xkFiT7zB6ow
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.05.2025, 17:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |