Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Grupa Kapitałowa PGNiG jest liderem rynku gazu ziemnego w Polsce, odpowiadającym za sprzedaż i dostarczanie tego surowca do ponad siedmiu milionów klientów. Przedsiębiorstwo, odgrywając kluczową rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa energetycznego kraju, uznawane jest przez konsumentów za niezawodnego i kompetentnego partnera. Pozytywny obraz oraz wiarygodność spółki zachęciły jej władze do rozszerzenia tradycyjnej oferty sprzedażowej i wykroczenia poza tradycyjny obszar energetyki.
„Mija rok od uruchomienia przez PGNiG Obrót Detaliczny oraz Polski GAZ TUW produktu >>Doradca prawny<<, zapewniającego profesjonalną pomoc w zakresie interpretacji i stosowania przepisów. Możemy dziś powiedzieć, że jego sukces rynkowy w postaci ponad 30 tysięcy użytkowników przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. W odpowiedzi na duże zainteresowanie ofertą i wygodę klientów PGNiG wprowadziło możliwość zawierania umowy ubezpieczenia przez internet, za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta” - powiedział Robert Perkowski, wiceprezes zarządu PGNiG S.A. ds. operacyjnych.
Jak pokazują statystyki, klienci decydujący się na ubezpieczenie ochrony prawnej „Doradca prawny” od PGNiG Obrót Detaliczny, najchętniej korzystają z porad w dziedzinie prawa cywilnego i rodzinnego, a także prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Najczęściej poruszanymi sprawami są reklamacje usług lub towarów oraz dziedziczenie i darowizny.
Komercyjny sukces „Doradcy prawnego” zachęcił PGNiG Obrót Detaliczny i Polski Gaz TUW do rozszerzenia oferty ubezpieczeniowej o kolejne obszary, wskazane przez samych klientów jako szczególnie istotne – zwłaszcza w dobie pandemii.
„Nowy produkt pod nazwą >>Doradca osobisty<<, znajdzie się w ofercie PGNiG Obrót Detaliczny w I kwartale 2022 roku. Będzie on skierowany do klienta indywidualnego gwarantując mu ochronę ubezpieczeniową w zakresie kradzieży przedmiotów osobistych, dokumentów i kart kredytowych, a także chroniąc go od nieuprawnionych transakcji. Dodatkowo ubezpieczenie ma obejmować m.in. sytuacje, gdy zakupiony przez internet towar z jakichś powodów nie zostanie dostarczony do klienta” – tłumaczył Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
„Doradca osobisty” będzie produktem unikatowym, zapewniającym pierwsze w Polsce rozwiązania z obszaru „consumer cyber” w otoczeniu innych gwarancji, dających poczucie bezpieczeństwa każdemu konsumentowi. Jak podkreślił Zygmunt Kostkiewicz, w dobie pandemii, kiedy to znaczna część naszej aktywności – edukacyjnej, zawodowej, konsumenckiej – realizowana jest za pomocą urządzeń elektrycznych, ochrona klientów przed atakami hakerskimi czy nieuczciwymi sprzedawcami w sieci staje się usługą pierwszej potrzeby.
„Jestem pewny, że zainteresowanie nowym produktem będzie równie wysokie jak >>Doradcą prawnym<<. Na nowo bowiem definiujemy zarówno filozofię, jak i praktykę ubezpieczeń, opierając je nie na ryzyku, a realnych potrzebach klienta” – zaznaczył Zygmunt Kostkiewicz, prezes zarządu Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.12.2021, 10:15 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |