Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. ["Emitent" lub "Spółka"] w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 35/2022 z dnia 22 lipca 2022 roku przekazuje do publicznej wiadomości, że w dniu 6 marca 2024 roku podjął decyzję o zakończeniu przeglądu opcji strategicznych.
W ramach przeglądu dokonano analizy możliwości dalszego rozwoju Emitenta, z uwzględnieniem obecnej sytuacji makroekonomicznej oraz specyfiki branży Spółki.
Po rozważeniu wszystkich potencjalnych rozwiązań, podejmując decyzję o zakończeniu przeglądu opcji strategicznych Zarząd Emitenta postanowił opracować strategię dalszego rozwoju Spółki.
W ocenie Zarządu w interesie Spółki jest, w szczególności:
a] rozwój swoich największych aktywów tj. spółek Orle Pióro Sp. z o.o. [wydawca tytułu prasowego DoRzeczy] oraz Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. [wydawca tytułu prasowego "Wprost"], w tym z wykorzystaniem kapitału od zewnętrznych inwestorów,
b] budowa zdywersyfikowanego portfolio aktywów cyfrowych w oparciu o zasoby własne ale także nabywane, w tym na podstawie transakcji realizowanych w formule media for equity [nabycie udziałów w przedsiębiorstwie w zamian za świadczenia reklamowe i promocyjne].
Strategia Emitenta zostanie opracowana w oparciu o wyżej wymienione założenia i opublikowana do dnia 30 czerwca 2024 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.03.2024, 09:24 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |