Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„KENO - obecnie jeden z największych polskich dystrybutorów kompletnych systemów fotowoltaicznych - zawarł kolejny znaczący kontrakt, aby zagwarantować dostępność towaru swoim klientom” - poinformował Łukasz Fabiański, dyrektor handlowy KENO Sp. z o.o.
W jaki sposób planujecie w najbliższym czasie zapewnić swoim klientom stały dostęp do poszukiwanych przez nich produktów?
Łukasz Fabiański: Przede wszystkim prognozujemy zachowania rynku oraz uzupełniamy i zabezpieczamy nasze stany magazynowe, aby w pełni przygotować się na możliwe ograniczenia dostępności towarów. W tym celu podpisaliśmy kontrakt opiewający na ponad 0,5 GW z jednym z największych producentów modułów fotowoltaicznych - firmą LONGi.
Tak ogromna ilość zakontraktowanych modułów wymaga zapewne ścisłej współpracy. Z czego wynika tak rozległa kooperacja?
Łukasz Fabiański: Naszą współpracę z firmą LONGi rozpoczęliśmy na początku 2019 roku. Od tego czasu sukcesywnie ją rozszerzamy, dzięki wzajemnemu zaufaniu, zaangażowaniu oraz obustronnej inicjatywie. Jak wynika z analiz Instytutu Energetyki Odnawialnej opublikowanych w 2020 roku, KENO uzyskało pierwsze miejsce na rynku PV pod względem łącznej mocy sprzedanych modułów fotowoltaicznych, wśród firm objętych badaniem. Nie sposób również nie wspomnieć o tym, że ponad połowę tych modułów stanowiły produkty LONGi Solar.
Czy wcześniej KENO decydowało się na podjęcie takiej współpracy?
Łukasz Fabiański: Tak. Już pod koniec listopada 2020 roku informowaliśmy rynek o tym, że na zbliżający się wówczas 2021 rok zapewnimy dostępność modułów LONGi na poziomie 300 MW. Nasza baza klientów nieustannie się rozwija, a popyt rynku zauważalnie rośnie. W tym momencie popyt przewyższa podaż, w związku z tym naturalną decyzją było podjęcie kooperacji z producentem, który sprosta potrzebom polskich instalatorów i będzie w stanie zapewnić dostawy na poziomie 0,5 GW.
Jakie korzyści uzyskają klienci, dzięki współpracy z KENO?
Łukasz Fabiański: Przede wszystkim dajemy gwarancję stabilności finansowej. W 2020 roku osiągnęliśmy obrót na poziomie 1,1 mld zł. Świadczymy kompleksowe usługi. Każdy z naszych klientów otrzymuje dedykowanego doradcę, wsparcie techniczne i projektowe oraz dostęp do platformy B2B, umożliwiającej m.in. tworzenie ofert dla siebie oraz klienta końcowego, jak również udział w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez ekspertów branży fotowoltaicznej. Dbamy o nasze stany magazynowe, a nasze portfolio dobieramy tak, aby oferowało tylko najwyższej jakości produkty.
Źródło informacji: KENO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.06.2021, 12:00 |
Źródło informacji | KENO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ