Newsletter

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami, prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła

05.03.2021, 10:30aktualizacja: 05.03.2021, 11:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PSPR - Zarząd PSPR
PSPR - Zarząd PSPR
Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało w czwartek, 4 marca 2021 w Warszawie swoje nowe władze. Po raz drugi prezeską została Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami wybrano Cypriana Maciejewskiego i Bartosza Milczarczyka. W zarządzie zasiądą także Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Zmienił się także skład Rady Nadzorczej, a tytuł honorowej członkini PSPR wręczono Annie Adamus-Matuszyńskiej.

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Managerka w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych, wcześniej pracowała w agencji FIRST Public Relations. Z PSPR jest związana od 2009 roku, kiedy była asystentką zarządu, zasiadała w zarządach w kadencji Szymona Sikorskiego i Krystiana Dudka. W 2019 roku objęła stanowisko prezeski PSPR.

„Ostatnie dwa lata były bardzo intensywne i owocne w PSPR, co zaowocowało rekordowymi wzrostami liczby członków, w szczególności tych zaangażowanych. Hasło przyświecające mojej prezentacji wyborczej to: PSPR: Integrator. Edukator. Centrum Dialogu. Wierzę, że wspólnie z nowym zarządem, szefami klubów i członkami zrealizujemy tę wizję” – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

Na kolejną kadencję wiceprezesem zarządu pozostanie Bartosz Milczarczyk, wicedyrektor Stołecznego Biura Turystyki, w którym kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy.

Wiceprezesem zarządu PSPR został również Cyprian Maciejewski, który pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca i szkoleniowiec. Od wielu lat działa w PSPR, w ubiegłej kadencji był członkiem zarządu stowarzyszenia. Wcześniej był rzecznikiem prasowym ZU; przez 6 lat pracował jako PR manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia.

W zarządzie debiutują Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Żaneta Czyżniewska jest starszą specjalistką ds. współpracy z mediami w Muzeum POLIN i doktorantką Szkoły Doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Tworzy rozprawę doktorską o orientacji na markę muzeów w Polsce; jest również trenerką wizerunku w mediach tradycyjnych i online.

Roksana Obuchowska-Waślicka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej).

Nowa Rada Nadzorcza

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Maria Buszman (prezes Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca), Anna Kiryjow-Radzka (prezes Stowarzyszenia „PRom”), Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Michał Sobiło (właściciel agencji Icon Strategies), Mateusz Witczyński (rzecznik prasowy Urzędu Dzielnicy Wola miasta stołecznego Warszawy, doradca).

W poprzednim zarządzie PSPR obok Luizy Jurgiel-Żyły zasiadali Bartosz Milczarczyk (wiceprezes), Emilia Zakrzewska (wiceprezes) oraz Cyprian Maciejewski, Agnieszka Bednarczyk i w 2020 roku Maciej Krzysztoszek jako p.o. członka zarządu. W radzie nadzorczej zaś Jan Matysik (przewodniczący), Marcin Jańczuk, Andrzej Pawelczak, Michał Sobiło i Mateusz Witczyński.

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.

Anna Adamus-Matuszyńska członkinią honorową PSPR

W trakcie walnego zebrania członków przyznano również tytuł honorowej członkini PSPR. Została nim profesor Anna Adamus-Matuszyńska, którą społeczność PSPR doceniła za szczególny wkład w rozwój PSPR i branży PR.

„Tytuł honorowego członka PSPR to symboliczne wyróżnienie, choć nade wszystko odbieram jako docenienie mojej wieloletniej pracy w tej wyjątkowej branży, za które z całego serca dziękuję. Public relations ma jednak charakter ciągły - cały czas jesteśmy w drodze, podążamy za dynamicznie zmieniającym się otoczeniem w tych niezwykle wymagających czasach. Wciąż wiele pozostało jeszcze do zrobienia, sporo do przekazania. Dlatego też chętnie dalej dzielić się będę doświadczeniem i wiedzą, przyczyniając się w możliwie największym stopniu do rozwoju public relations w naszym kraju” – mówi prof. Anna Adamus-Matuszyńska.

Anna Adamus-Matuszyńska to doktor habilitowana nauk o zarządzaniu i jakości, socjolog, specjalista public relations, adiunkt w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego. Kierownik studiów podyplomowych „Psychologia Menedżerska”. To także trener i konsultant agencji public relations, firm doradczych i szkoleniowych w zakresie public relations, zarządzania i komunikowania. Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe. Jest autorką ponad 140 publikacji naukowych i podręczników z zakresu konfliktu społecznego, komunikowania, public relations oraz społecznej odpowiedzialności. Publikuje także artykuły publicystyczne dotyczące komunikowania. Matka dwóch synów: reżysera - Jana P. Matuszyńskiego oraz również PR-owca - Szymona Matuszyńskiego.

Źródło informacji: PSPR

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.03.2021, 10:30
Źródło informacji PSPR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ