Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Od początku istnienia naszej firmy w centrum naszych działań stał zawsze człowiek i jego zdrowie - mówi Robert Jurgawka, Chief Marketing & Organization Officer USP Zdrowie. - Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec obecnej sytuacji, dlatego w trosce o osoby na pierwszej linii zdecydowaliśmy się wesprzeć polską służbę zdrowia".
Wybrane placówki otrzymały pełen zakres artykułów do ochrony zdrowia podczas pandemii COVID-19. Zamówiony przez firmę sprzęt objął między innymi:
- 92 tys. masek jednorazowych,
- 500 tys. rękawic,
- 7,9 tys. fartuchów jednorazowych,
- 11 tys. płynów dezynfekujących,
- 3,1 tys. przyłbic,
- 2,5 tys. kombinezonów ochronnych,
- 1 tys. masek FFP2,
- 1 tys. masek FFP3,
- 600 szt. termometrów bezdotykowych.
Akcja ma zasięg ogólnopolski, a koordynatorem całej kampanii jest Medical Unit USP Zdrowie - zespół 48 osób, który na co dzień współpracuje ze środowiskiem medycznym.
„Pracując ze środowiskiem lekarskim, mamy możliwość bezpośredniego wsłuchania się w ich potrzeby. W obliczu pandemii SARS-COVID-19 ta akcja jest naszą naturalną odpowiedzią właśnie na te potrzeby. Nie wyobrażaliśmy sobie, by postąpić inaczej” - mówi Aniela Nowakowska - Medical Unit Director USP Zdrowie.
Firma USP Zdrowie powstała w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy Voitka Napiórkowskiego i szybko stała się liderem na polskim rynku leków dostępnych bez recepty. Obecnie zatrudnia ponad 800 osób, posiadając biura zlokalizowane w Warszawie, na Litwie, Ukrainie, w Bułgarii i Stanach Zjednoczonych oraz Wytwórnię leków US Pharmacia we Wrocławiu, która dostarcza na rynek ponad 100 mln opakowań rocznie. W portfolio firmy znajdują się znane i cenione marki, m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan i Xenna. Więcej informacji na www.uspzdrowie.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2020, 11:43 |
Źródło informacji | USP Zdrowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premier na EFNI: czas na odbudowę narodowej gospodarki PAP
Kluczowe pytanie wiosennej edycji konferencji EFNI brzmi - jakie zmiany czekają europejski rynek pracy i jak się na nie przygotować? Odpowiedzą na nie liderzy biznesu, eksperci i decydenci, którzy spotykają się w dniach 15–16 kwietnia w Warszawie na wydarzeniu zorganizowanym przez Konfederację Lewiatan.- 15.04.2025, 17:22
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ominimo Insurance nawiązuje współpracę z Zurich Insurance Group i rozpoczyna działalność w Polsce
Ominimo Insurance, start-up technologiczny, którego wartość już w pierwszym roku działalności osiągnęła 200 mln euro, rozszerza działalność o Polskę i nawiązuje strategiczną współpracę dystrybucyjną z Zurich Insurance Group - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie. Efektem tej kooperacji jest wprowadzenie na polski rynek innowacyjnej oferty cyfrowych ubezpieczeń komunikacyjnych Ominimo.- 15.04.2025, 16:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ominimo / All 4 Comms
-
Image
Kompaktowe przestrzenie do wynajęcia debiutują w Polsce. Rynek nieruchomości komercyjnych czeka rewolucja?
Smart Business Unit - to może być nowy standard na rynku nieruchomości komercyjnych. W krajach bałtyckich ten format rewolucjonizuje rynek lokali do wynajęcia dla mikro- i małych przedsiębiorstw. Teraz będzie można przetestować go również w Polsce.- 15.04.2025, 15:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nordspace/All 4 Comm
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ