Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. "Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, to sposób kontaktu marki z konsumentem w miejscu trafficowym" - tłumaczy Paweł Czerski, CEO IMS events.
Pop-up story to lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu, zwykle od 1 dnia do 3 miesięcy. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu, np. w galeriach handlowych, przy ruchliwych ulicach, a latem przy plażach. Pop-up story są łatwe do przeniesienia - zainteresowanie w danej lokalizacji zmniejsza się? Przenieś swój lokal w nowe miejsce! Ta forma sprzedaży jest też bardzo tania w porównaniu do wynajmu powierzchni na stałe - różnica w cenach wynosi aż ok. 80 procent. Dodatkowo pop-up store to idealne wydarzenie, wokół którego można budować komunikację 360 stopni.
Kiedy warto wykorzystać koncepcję pop-up storu? Jak tłumaczy Paweł Czerski z IMS Events - każdy moment, kiedy chcemy poinformować o czymś klientów czy opinię publiczną, np. nowa marka, nowy produkt lub usługa, ulepszenie, zmiana strategii komunikacji firmy.
"Chcemy wejść na nowy rynek i uniknąć ryzyka nietrafionej inwestycji? Pop-up store to najtańszy sposób na przetestowanie czy nasz produkt ma potencjał w danej lokalizacji. Podobnie w przypadku, gdy chcemy zweryfikować czy nasz pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces. Pop-up store to także idealny pomysł na wyprzedaż starszego asortymentu" - mówi ekspert.
Chociaż wartość transakcji zakupowych online stanowi coraz większą część obrotów w handlu, to jednak nadal lwia część zakupów jest realizowana offline. Pop-up story to sposób dla marek z e-commerce na rozszerzenie sprzedaży na kanał stacjonarny, a także na osobiste poznanie swoich klientów i zbudowanie z nimi silniejszej relacji.
Więcej informacji na temat IMS: www.ims.fm
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.03.2016, 14:36 |
Źródło informacji | IMS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting pogłębia wiedzę fachową w dziedzinie rozwoju przywództwa wraz z nawiązaniem współpracy z Insight Experience
- 10.10.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Trwają prace nad pakietem antyblackoutowym mającym zwiększyć stabilność systemu energetycznego
Zatrzymane pociągi, sparaliżowane lotniska, ciemne sale operacyjne – 28 kwietnia 2025 r. Na Półwyspie Iberyjskim doszło do rozległej awarii sieci energetycznej. Blackout objął 55 milionów ludzi, przyniósł straty szacowane nawet na 4,5 mld euro i kosztował życie ośmiu osób. Po katastrofie Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) wezwały do stworzenia specjalnego pakietu ustaw i przekazały rządowi swoje rekomendacje.- 10.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Stowarzyszeń Polska Zielona Sieć
-
Image
Jakie ubezpieczenie turystyczne wybrać na wyjazd zagraniczny?
Ubezpieczenie turystyczne to kluczowa ochrona, która gwarantuje spokój ducha i wsparcie finansowe podczas zagranicznych podróży. Zabezpiecza przed nieprzewidzianymi sytuacjami, takimi jak nagłe zachorowania czy wypadki, pokrywając wysokie koszty leczenia i transportu medycznego. W przeciwieństwie do karty EKUZ, która ma ograniczenia, kompleksowa polisa turystyczna oferuje szeroki zakres świadczeń, zapewniając pełne bezpieczeństwo i minimalizując ryzyko finansowe.- 10.10.2025, 11:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: KioskPolis.pl
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ