Newsletter

Pop-up store - pokaż się swoim klientom!

17.03.2016, 14:36aktualizacja: 17.03.2016, 14:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

IMS
IMS
W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne.

Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. "Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, to sposób kontaktu marki z konsumentem w miejscu trafficowym" - tłumaczy Paweł Czerski, CEO IMS events.

Pop-up story to lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu, zwykle od 1 dnia do 3 miesięcy. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu, np. w galeriach handlowych, przy ruchliwych ulicach, a latem przy plażach. Pop-up story są łatwe do przeniesienia - zainteresowanie w danej lokalizacji zmniejsza się? Przenieś swój lokal w nowe miejsce! Ta forma sprzedaży jest też bardzo tania w porównaniu do wynajmu powierzchni na stałe - różnica w cenach wynosi aż ok. 80 procent. Dodatkowo pop-up store to idealne wydarzenie, wokół którego można budować komunikację 360 stopni.

Kiedy warto wykorzystać koncepcję pop-up storu? Jak tłumaczy Paweł Czerski z IMS Events - każdy moment, kiedy chcemy poinformować o czymś klientów czy opinię publiczną, np. nowa marka, nowy produkt lub usługa, ulepszenie, zmiana strategii komunikacji firmy.

"Chcemy wejść na nowy rynek i uniknąć ryzyka nietrafionej inwestycji? Pop-up store to najtańszy sposób na przetestowanie czy nasz produkt ma potencjał w danej lokalizacji. Podobnie w przypadku, gdy chcemy zweryfikować czy nasz pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces. Pop-up store to także idealny pomysł na wyprzedaż starszego asortymentu" - mówi ekspert.

Chociaż wartość transakcji zakupowych online stanowi coraz większą część obrotów w handlu, to jednak nadal lwia część zakupów jest realizowana offline. Pop-up story to sposób dla marek z e-commerce na rozszerzenie sprzedaży na kanał stacjonarny, a także na osobiste poznanie swoich klientów i zbudowanie z nimi silniejszej relacji.

Więcej informacji na temat IMS: www.ims.fm

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.03.2016, 14:36
Źródło informacji IMS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ