Pobierz materiał i Publikuj za darmo

II edycja Tygodnia Znanych Ekspertek odbędzie się w dniach 23-29 listopada br. W tym czasie kobiety będą gościły w mediach częściej niż zwykle. Z myślą o dziennikarzach i organizatorach konferencji branżowych powstała baza skupiająca specjalistki z różnych dziedzin - www.znaneekspertki.pl. W programach informacyjnych, audycjach radiowych, artykułach prasowych i serwisach internetowych pojawiać się będą specjalistki w charakterze komentatorek, opiniodawców, bohaterek wywiadów czy reportaży.
W ramach obchodów II Tygodnia ZE odbędą się także 3 debaty, organizowane we współpracy z firmą MasterCard, która jest partnerem strategicznym kampanii oraz pod patronatem Centrum Prasowego PAP. Dyskusja dotyczyć będzie m.in. przełomowych innowacji, obrotu bezgotówkowego oraz współpracy na rzecz wyzwań współczesnej Europy.
Jak wynika z cyklicznego raportu Global Media Monitoring Project, na całym świecie kobiety stanowią zaledwie 20% mówców i ekspertów, cytowanych w przekazach mediowych. Również w polskich mediach w roli komentatorów częściej występują mężczyźni, zwłaszcza w tematyce gospodarczej i finansowej. Dlatego właśnie powstała inicjatywa "Znane Ekspertki" zrzeszająca doświadczone top-specjalistki z różnych dziedzin. Projekt został zainaugurowany 16 czerwca 2014 i zrzesza obecnie blisko 400 kobiet-ekspertów, w tym ponad 60 CEO, dyrektorów generalnych dużych korporacji, firm, instytucji publicznych, członków zarządu oraz ponad 40 kobiet z tytułem profesora. Głównym jego celem jest zmiana stereotypowego obrazu eksperta w świadomości społecznej, gospodarczej i medialnej.
Miejmy nadzieję, że dzięki takim inicjatywom głos kobiet z roku na rok będzie coraz bardziej widoczny i słyszalny. Organizatorzy zachęcają zainteresowane redakcje do współpracy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2015, 13:49 |
Źródło informacji | Headlines Porter Novelli |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Holcim Polska: branża budowlana musi budować w sposób odpowiedzialny klimatycznie
Przemysł cementowy na świecie odpowiada za 7-8 proc. światowej produkcji emisji dwutlenku węgla. „W Polsce, według danych Stowarzyszenia Producentów Cementu, przemysł cementowy odpowiada za 3,8 proc. całkowitej emisji CO2, ale za kilka lat produkty, które pojawią się na rynku, technologie, w które inwestujemy, będą dowodem na to, że branża stanie się niskoemisyjna” - zapowiada Bogusław Lasek, dyrektor marketingu i R&D Holcim Polska.- 23.06.2025, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
FOEEiG: drogi gaz ziemny dla przemysłu? A będzie jeszcze drożej, czyli o nowej opłacie gazowej
- 23.06.2025, 07:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Forum Odbiorców Energii Elektrycznej i Gazu
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ