Pobierz materiał i Publikuj za darmo

II edycja Tygodnia Znanych Ekspertek odbędzie się w dniach 23-29 listopada br. W tym czasie kobiety będą gościły w mediach częściej niż zwykle. Z myślą o dziennikarzach i organizatorach konferencji branżowych powstała baza skupiająca specjalistki z różnych dziedzin - www.znaneekspertki.pl. W programach informacyjnych, audycjach radiowych, artykułach prasowych i serwisach internetowych pojawiać się będą specjalistki w charakterze komentatorek, opiniodawców, bohaterek wywiadów czy reportaży.
W ramach obchodów II Tygodnia ZE odbędą się także 3 debaty, organizowane we współpracy z firmą MasterCard, która jest partnerem strategicznym kampanii oraz pod patronatem Centrum Prasowego PAP. Dyskusja dotyczyć będzie m.in. przełomowych innowacji, obrotu bezgotówkowego oraz współpracy na rzecz wyzwań współczesnej Europy.
Jak wynika z cyklicznego raportu Global Media Monitoring Project, na całym świecie kobiety stanowią zaledwie 20% mówców i ekspertów, cytowanych w przekazach mediowych. Również w polskich mediach w roli komentatorów częściej występują mężczyźni, zwłaszcza w tematyce gospodarczej i finansowej. Dlatego właśnie powstała inicjatywa "Znane Ekspertki" zrzeszająca doświadczone top-specjalistki z różnych dziedzin. Projekt został zainaugurowany 16 czerwca 2014 i zrzesza obecnie blisko 400 kobiet-ekspertów, w tym ponad 60 CEO, dyrektorów generalnych dużych korporacji, firm, instytucji publicznych, członków zarządu oraz ponad 40 kobiet z tytułem profesora. Głównym jego celem jest zmiana stereotypowego obrazu eksperta w świadomości społecznej, gospodarczej i medialnej.
Miejmy nadzieję, że dzięki takim inicjatywom głos kobiet z roku na rok będzie coraz bardziej widoczny i słyszalny. Organizatorzy zachęcają zainteresowane redakcje do współpracy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2015, 13:49 |
Źródło informacji | Headlines Porter Novelli |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Fakturowanie online - jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?
- 17.04.2025, 15:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Faktura.pl
-
Image
Brytyjski rynek nieruchomości - zyskowna alternatywa dla inwestycji w Polsce
- 17.04.2025, 15:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CrowdREIT PLC
-
Image
Premier chce repolonizacji gospodarki - sektor wiatrowy odpowiada gotową strategią na rozwój polskiego przemysłu
- 17.04.2025, 15:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PSEW
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ