Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Prasowa Akademia Pieniądza XXI - tak nazywa się cykl dziesięciu wykładów e-learningowych i dziesięciu praktycznych warsztatów w siedzibie PAP. Przygotowują je i prowadzą m.in. wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Na www.pap21.pl zarejestrowanym uczestnikom projektu udostępniamy już dwa opracowania: "Wprowadzenie do ekonomii" oraz "Funkcje państwa i metody oddziaływania na gospodarkę". Można też rozwiązać testy sprawdzające wiedzę. Podejście do nich jest całkowicie dobrowolne; z pytaniami przygotowanymi przez ekspertów muszą się jednak zmierzyć ci, którzy chcą otrzymać certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Za nami również pierwsze spotkanie w Centrum Prasowym PAP. W drugą sobotę marca dr Piotr Maszczyk z Katedry Ekonomii II SGH wprowadzał uczestników PAP21 w zakres tematyczny nauk ekonomicznych i przybliżał niezbędne terminy. Już w najbliższą sobotę, 25 marca o godzinie 10:00 odbędzie się kolejny warsztat.
Projekt trwa, ale nie jest jeszcze za późno, by wziąć w nim udział. Wystarczy zarejestrować się na www.pap21.pl, czyli podać podstawowe dane kontaktowe i nazwę redakcji. Jak dotąd, PAP21 ma już ponad dwustu uczestników.
"Prasowa Akademia Pieniądza XXI" (PAP21) to szkolenie dla dziennikarzy zainteresowanych poszerzeniem wiedzy ekonomicznej. Projekt trwa do 15 grudnia; realizowany jest przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.03.2017, 10:20 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |