Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W Introview kandydaci aplikują o pracę, nagrywając krótkie filmy z odpowiedziami na pytania, które zadał rekruter. Wszystko to robią na telefonie, korzystając z wygody i możliwości nagrywania siebie samych gdzie i kiedy chcą. W intuicyjnej aplikacji wbudowano komunikator, więc zawsze jest kontakt z rekruterem.
Korzystanie z aplikacji usprawnia żmudny proces, jakim jest rekrutacja, zarówno dla kandydatów, jak i firm. Pozwala oszczędzić czas i lepiej dostosować konkretne umiejętności konkretnego człowieka do konkretnego stanowiska. Za jej użytkowanie płaci pracodawca. Kandydat korzysta z Introview za darmo.
Firmy na polskim rynku poświęcają wiele czasu na przeglądanie przesłanych zgłoszeń, maile i telefony do kandydatów, rozmowy kwalifikacyjne lub umawianie spotkań, a bywa, że kandydaci nawet nie pojawiają się na rozmowie. W niektórych branżach tylko jedna na pięć osób przychodzi na umówione spotkanie. Według badania eRecruiter z 2015 roku w połowie firm w Polsce średni czas rekrutacji wynosi od dwóch tygodni do miesiąca (52% wskazań), choć może on trwać nawet do trzech miesięcy (25% odpowiedzi). Zaś najbardziej czasochłonnym etapem są spotkania z kandydatami (32%).
„Dlatego zmieniamy sekwencję zdarzeń - firmy najpierw poznają kandydatów, a potem mogą z wybranymi prowadzić tradycyjny proces rekrutacji. To niezwykle pomocne na stanowiskach, gdzie osobowość, umiejętności językowe i dopasowanie do zespołu są kluczowe. To przyśpiesza selekcję kandydatów 8-10-krotnie” - zauważa Piotr Kołodziejski, współzałożyciel Introview.
Więcej: introview.pl.
KONTAKT:
Maciej Kujawa
CEO Introview
e-mail: maciej@introview.pl
tel. 509 585 292
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.09.2019, 13:17 |
Źródło informacji | Introview |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowa strategia Fundacji PZU: wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków PAP
Fundacja PZU zaprezentowała nową strategię, a tym samym innowacyjne podejście do filantropii. Celem jest wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków. Strategia opiera się na czterech filarach: kapitale społecznym, edukacji, kompetencjach przyszłości oraz kulturze.- 05.03.2025, 14:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IJHARS: kontrola w hipermarketach wykryła nieprawidłowości w co dziesiątej partii wieprzowiny PAP
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) stwierdziła nieprawidłowości w oznakowaniu co dziesiątej partii mięsa wieprzowego oferowanego w sklepach wielkopowierzchniowych na terenie Polski.- 05.03.2025, 13:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
European Cyber Report 2025: 137% more DDoS attacks than last year - what companies need to know
- 05.03.2025, 12:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ