Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W Introview kandydaci aplikują o pracę, nagrywając krótkie filmy z odpowiedziami na pytania, które zadał rekruter. Wszystko to robią na telefonie, korzystając z wygody i możliwości nagrywania siebie samych gdzie i kiedy chcą. W intuicyjnej aplikacji wbudowano komunikator, więc zawsze jest kontakt z rekruterem.
Korzystanie z aplikacji usprawnia żmudny proces, jakim jest rekrutacja, zarówno dla kandydatów, jak i firm. Pozwala oszczędzić czas i lepiej dostosować konkretne umiejętności konkretnego człowieka do konkretnego stanowiska. Za jej użytkowanie płaci pracodawca. Kandydat korzysta z Introview za darmo.
Firmy na polskim rynku poświęcają wiele czasu na przeglądanie przesłanych zgłoszeń, maile i telefony do kandydatów, rozmowy kwalifikacyjne lub umawianie spotkań, a bywa, że kandydaci nawet nie pojawiają się na rozmowie. W niektórych branżach tylko jedna na pięć osób przychodzi na umówione spotkanie. Według badania eRecruiter z 2015 roku w połowie firm w Polsce średni czas rekrutacji wynosi od dwóch tygodni do miesiąca (52% wskazań), choć może on trwać nawet do trzech miesięcy (25% odpowiedzi). Zaś najbardziej czasochłonnym etapem są spotkania z kandydatami (32%).
„Dlatego zmieniamy sekwencję zdarzeń - firmy najpierw poznają kandydatów, a potem mogą z wybranymi prowadzić tradycyjny proces rekrutacji. To niezwykle pomocne na stanowiskach, gdzie osobowość, umiejętności językowe i dopasowanie do zespołu są kluczowe. To przyśpiesza selekcję kandydatów 8-10-krotnie” - zauważa Piotr Kołodziejski, współzałożyciel Introview.
Więcej: introview.pl.
KONTAKT:
Maciej Kujawa
CEO Introview
e-mail: maciej@introview.pl
tel. 509 585 292
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.09.2019, 13:17 |
Źródło informacji | Introview |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ