Newsletter

Proton przechodzi na wsparcie aplikacji SAP firmy Rimini Street

14.05.2020, 11:12aktualizacja: 14.05.2020, 11:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czołowy malezyjski producent aut odracza niepotrzebną aktualizację do S/4HANA i inwestuje oszczędności w rozbudowę zakładu produkcyjnego.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Proton, czołowy producent aut w Malezji, przeszedł na wsparcie Rimini Street aplikacji SAP ECC 6.0. Dzięki korzystaniu ze wsparcia Rimini Street firmie Proton udało się natychmiast ograniczyć roczne koszty wsparcia o 50%, zapewniając sobie jednocześnie wysokiej jakości ultraresponsywne wsparcie. Ponadto producent samochodów zachował możliwość aktualizacji do SAP S/4HANA w momencie, kiedy będzie to dla niego korzystne, a nie w czasie wyznaczonym przez harmonogram aktualizacji SAP. Po przejściu Protona do Rimini Street firma mogła przeznaczyć środki i oszczędności z usług wsparcia na bardziej strategiczne obszary działalności, w tym na rozbudowę zakładu produkcyjnego w malezyjskim stanie Perak, aby zwiększyć wielkość produkcji.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200513005015/en/

Cięcia kosztów IT spowodowane wyzwaniami gospodarczymi

Firma Proton powstała ponad 35 lat temu jako pierwsza malezyjska firma motoryzacyjna. Dzięki najnowszym modelom, do których należy Proton Saga i X70, Proton zwiększył przychody ze sprzedaży z 2019 r. o 50% oraz zyskał większy udział w rynku. Jednak trudne warunki gospodarcze w Malezji zmusiły firmę Proton do ograniczenia ogólnych wydatków operacyjnych o 30%. W ramach cięcia kosztów działu IT przeglądowi zostały poddane roczne honoraria dostawców technologii, prowadząc do decyzji firmy o przejściu z SAP na usługi Rimini Street w zakresie wsparcia oprogramowania firmowego.

„Jednym z powodów, dla których przeszliśmy do Rimini Street, była możliwość aktualizacji do SAP S/4HANA w 2027 r., jeżeli organizacja nie jest jeszcze gotowa, i dalszego korzystania z potrzebnego wsparcia - powiedziała Marhalisa Matari, główny kierownik ds. zarządzania aplikacjami IT, dział technologii informacyjnych grupy Proton. - Początkowo poszukiwaliśmy oszczędności na honorariach za usługi profesjonalne dzięki wewnętrznej obsłudze projektów. Jednak przy realizacji wielu projektów jednocześnie zasoby stały się ograniczone, dlatego podjęliśmy decyzję o przejściu do Rimini Street w zakresie danych działu IT, zarządzania oraz użytkowników systemów ERP”.

Spersonalizowany, ultraresponsywny model wsparcia systemu SAP o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa

Proton korzysta z aplikacji SAP ECC 6.0 o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa (SDMM), rachunkowości finansowej i kontrolingu (FICO), utrzymania zakładu, rozwiązań motoryzacyjnych (IS Auto), rozwiązań z dziedziny zaawansowanego planowania i optymalizacji (APO), planowania produkcji oraz rozwiązań z zakresu HR i płac. Proton, podobnie jak wszyscy klienci Rimini Street, korzysta z elastycznego modelu wsparcia dla firm wysokiej jakości, w tym z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1. Klienci otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego ze średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie środowiska oprogramowania klienta oraz z zespołem ekspertów funkcjonalnych i technicznych dostępnych przez całą dobę 365 dni w roku.

„Zespół wsparcia szybko się zaaklimatyzował, zajmując się kontynuacją działalności firmy Proton w procesie transferu wiedzy. Byłam również pod wrażeniem aktywnego podejścia zespołu do znajomości systemów i środowiska Proton, a szczególnie doceniamy zaangażowanie konsultanta technicznego, który zna naszą historię i środowisko wsparcia” - stwierdziła Matari.

Matari dodała: „Rimini Street sprawia, że klienci czują się ważni. Są bardzo pomocni w razie problemów i regularnie kontaktują się z zespołem, co jest dla mnie ważne. Również czas od zgłoszenia problemu przez zespół do udzielenia odpowiedzi ze strony Rimini Street jest bardzo krótki. Członkowie mojego zespołu nie zdążą nawet zrobić sobie kawy - tak szybko Rimini Street reaguje na potrzeby klientów”.

„W czasach niepewnych pod względem gospodarczym firmy muszą działać szybko, aby skupić się na ograniczaniu ryzyka, optymalizacji budżetu i poprawie wydajności, a jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest optymalizacja wysokich rocznych kosztów wsparcia oprogramowania firmowego, którym towarzyszy niska wartość - powiedział Andrew Seow, regionalny kierownik generalny Rimini Street na Azję Południowo-Wschodnią i Chiny. - Więcej spółek takich jak Proton korzysta z usług Rimini Street, aby ograniczyć koszty i przeznaczyć zasoby IT na podnoszenie przewagi konkurencyjnej oraz wspieranie rozwoju działalności”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.riministreet.com/, na profilu na Twitterze @riministreetFacebooku oraz na LinkedIn

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.05.2020, 11:12
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ