Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HANGZHOU, Chiny, 29 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- W te ważne dni, zgodnie z misją w zakresie zapewniania pięknego i lepszego życia, firma Proya Cosmetics Co., Ltd. (SHA: 603605) wnosi wkład w kontrolę i zapobieganie dalszej ekspansji epidemii nowego koronawirusa z 2019 r. (2019-nCoV).
Ustanowienie publicznego funduszu charytatywnego na kwotę 2,2 mln USD w celu zapewnienia środków finansowych i wyczerpującego się zaopatrzenia medycznego
Natychmiast po wybuchu epidemii wirusa 2019-nCoV w Wuhan współzałożyciele i kadra zarządzająca firmy Proya pracowali 24 godziny na dobę we współpracy z Czerwonym Krzyżem w Wuhan w celu zrozumienia konkretnych potrzeb medycznych, jednocześnie szybko angażując zagraniczne zespoły do zakupu od krajów w Europie ochronnego zaopatrzenia medycznego pilnie potrzebnego w Wuhan.
Firma Proya założyła także publiczny fundusz charytatywny na kwotę 15 mln RMB (około 2,2 mln dolarów) na cele zakupu zaopatrzenia medycznego, przekazania środków finansowych oraz pomocy zarażonym pracownikom, ich partnerom i rodzinom, poza innymi celami charytatywnymi.
Pierwsza partia środków pomocowych, w tym 3 mln RMB (około 430000 USD) środków finansowych i 280000 EUR (około 2,14 mln RMB) pod postacią masek ochronnych i innego zaopatrzenia medycznego nabytego w Europie, została przekazana Czerwonemu Krzyżowi w Wuhan oraz Federacji Charytatywnej Wuhan na rzecz zapobiegania i kontroli epidemiologicznej. Jednocześnie firma nadal pozyskuje zaopatrzenie medyczne z całego świata w celu przesłania go do dotkniętych obszarów.
Ustanowienie specjalnej grupy reakcji epidemiologicznej
Specjalna grupa sterująca reakcji epidemiologicznej będzie udostępniać tak szybko, jak to możliwe informacje dotyczące rozprzestrzeniania się choroby, a także na temat środków kontroli i zapobiegania rekomendowanych przez organy rządowe. Jednocześnie firma Proya przygotuje się do powrotu do pracy po Festiwalu Wiosny przez wdrożenie biur na miejscu, biur mobilnych, wykorzystanie rozmów konferencyjnych i innych alternatywnych modeli pracy w odpowiedzi na apel lokalnego rządu w zakresie przyjęcia środków ochrony w biurach, w tym dezynfekcji czy zapewniania masek ochronnych. Pracownicy przebywający na obszarach dotkniętych epidemią skorzystają ze śledzenia wiadomości i informacji w czasie rzeczywistym przez grupę i informowania pracowników na bieżąco w zakresie najlepszych środków ochronnych.
Wyjątkowe zmiany w obsłudze klienta
Od tej chwili godziny otwarcia wszystkich tradycyjnych sklepów Proya będą dostosowane do wymagań lokalnego rozwoju sytuacji. W najbliższym okresie zaleca się klientom komunikację z konsultantami kosmetycznymi w sieci lub nabywanie produktów z flagowych sklepów internetowych Proya, które funkcjonują bez zmian.
Firma Proya będzie nadal w pełni wspierać działania pomocowe w reakcji na epidemię, wzmacniać pewność i pracować z wszystkimi interesariuszami. Firma jest przekonana, że Proya i wszyscy ludzie przetrwają ten trudny okres nietypowego Festiwalu Wiosny. A to dlatego, że Proya i ludzie, którzy stoją za firmą, są zawsze razem.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1082859/Proya_donation.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1082786/Proya_building_disinfection.jpg
Źródło: Proya
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.01.2020, 09:43 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |