Newsletter

Proya ustanawia publiczny fundusz charytatywny na kwotę 2,2 mln USD w celu prewencji i opanowania epidemii wirusa 2019-nCoV

30.01.2020, 09:43aktualizacja: 30.01.2020, 09:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza partia środków finansowych i zaopatrzenia medycznego przekazana.

HANGZHOU, Chiny, 29 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- W te ważne dni, zgodnie z misją w zakresie zapewniania pięknego i lepszego życia, firma Proya Cosmetics Co., Ltd. (SHA: 603605) wnosi wkład w kontrolę i zapobieganie dalszej ekspansji epidemii nowego koronawirusa z 2019 r. (2019-nCoV).

Ustanowienie publicznego funduszu charytatywnego na kwotę 2,2 mln USD w celu zapewnienia środków finansowych i wyczerpującego się zaopatrzenia medycznego

Natychmiast po wybuchu epidemii wirusa 2019-nCoV w Wuhan współzałożyciele i kadra zarządzająca firmy Proya pracowali 24 godziny na dobę we współpracy z Czerwonym Krzyżem w Wuhan w celu zrozumienia konkretnych potrzeb medycznych, jednocześnie szybko angażując zagraniczne zespoły do zakupu od krajów w Europie ochronnego zaopatrzenia medycznego pilnie potrzebnego w Wuhan.

Firma Proya założyła także publiczny fundusz charytatywny na kwotę 15 mln RMB (około 2,2 mln dolarów) na cele zakupu zaopatrzenia medycznego, przekazania środków finansowych oraz pomocy zarażonym pracownikom, ich partnerom i rodzinom, poza innymi celami charytatywnymi.

Pierwsza partia środków pomocowych, w tym 3 mln RMB (około 430000 USD) środków finansowych i 280000 EUR (około 2,14 mln RMB) pod postacią masek ochronnych i innego zaopatrzenia medycznego nabytego w Europie, została przekazana Czerwonemu Krzyżowi w Wuhan oraz Federacji Charytatywnej Wuhan na rzecz zapobiegania i kontroli epidemiologicznej. Jednocześnie firma nadal pozyskuje zaopatrzenie medyczne z całego świata w celu przesłania go do dotkniętych obszarów.

Ustanowienie specjalnej grupy reakcji epidemiologicznej

Specjalna grupa sterująca reakcji epidemiologicznej będzie udostępniać tak szybko, jak to możliwe informacje dotyczące rozprzestrzeniania się choroby, a także na temat środków kontroli i zapobiegania rekomendowanych przez organy rządowe. Jednocześnie firma Proya przygotuje się do powrotu do pracy po Festiwalu Wiosny przez wdrożenie biur na miejscu, biur mobilnych, wykorzystanie rozmów konferencyjnych i innych alternatywnych modeli pracy w odpowiedzi na apel lokalnego rządu w zakresie przyjęcia środków ochrony w biurach, w tym dezynfekcji czy zapewniania masek ochronnych. Pracownicy przebywający na obszarach dotkniętych epidemią skorzystają ze śledzenia wiadomości i informacji w czasie rzeczywistym przez grupę i informowania pracowników na bieżąco w zakresie najlepszych środków ochronnych.

Wyjątkowe zmiany w obsłudze klienta

Od tej chwili godziny otwarcia wszystkich tradycyjnych sklepów Proya będą dostosowane do wymagań lokalnego rozwoju sytuacji. W najbliższym okresie zaleca się klientom komunikację z konsultantami kosmetycznymi w sieci lub nabywanie produktów z flagowych sklepów internetowych Proya, które funkcjonują bez zmian.

Firma Proya będzie nadal w pełni wspierać działania pomocowe w reakcji na epidemię, wzmacniać pewność i pracować z wszystkimi interesariuszami. Firma jest przekonana, że Proya i wszyscy ludzie przetrwają ten trudny okres nietypowego Festiwalu Wiosny. A to dlatego, że Proya i ludzie, którzy stoją za firmą, są zawsze razem.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1082859/Proya_donation.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1082786/Proya_building_disinfection.jpg

Źródło: Proya

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.01.2020, 09:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ