Newsletter

Przegląd przeprowadzonej przez Midea Group kampanii rekrutacyjnej na kampusach zagranicznych w 1. połowie 2024 roku: strategiczny skok naprzód w dziedzinie globalnej innowacji i lokalizacji

11.07.2024, 09:17aktualizacja: 11.07.2024, 09:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Midea Group
Business Wire/Midea Group

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Midea Group, uznawana za jednego ze światowych liderów technologii i innowacji, zakończyła pomyślnie swoją trasę w ramach kampanii rekrutacyjnej na kampusach w 1. połowie 2024 roku, której ostatnim akordem była impreza na Uniwersytecie Stanforda. Działalność rekrutacyjna to ważny krok w ciągłym dążeniu firmy to globalnej ekspansji i strategicznej lokalizacji innowacji.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Midea Group, której zróżnicowany asortyment produktów obejmuje inteligentne urządzenia AGD, technologię przemysłową, technologię budynków, rozwiązania z zakresu robotyki i automatyzacji oraz innowacyjne formy działalności biznesowej, poprzez tę kompleksową inicjatywę rekrutacyjną potwierdza zaangażowanie na rzecz obecności na światowych rynkach. Co roku około 15–20% osób pozyskanych przez Midea Group na kampusach studiowało za granicą, co znacznie wzbogaca pulę talentów z wielu krajów, którą dysponuje firma.

Podsumowanie akcji rekrutacyjnej Midea na kampusach w 2024 roku:

  • W przedsięwzięciu udział wzięło ponad 3000 kandydatów.
  •  Cztery kraje i 20 interesujących wydarzeń offline na kampusach.
  • Ponad 10 specjalistycznych paneli przeznaczonych dla doktorantów.

Szczegółowe sesje strategiczne:

  • Myśli liderów: Programowe sesje prowadzone przez dyrektora generalnego Midea, dyrektora ds. produktów i innych zarządzających, którzy przedstawili wizjonerskie perspektywy przyszłości technologii i kluczowej roli Midea.
  • Zanurzenie w kulturę: Tematem sesji, podczas których podkreślano znaczenie ludzi w filozofii Midea, było zaangażowanie firmy na rzecz dobrostanu pracowników, odnoszenia przez nich korzyści i rozwoju osobistego.
  • Witryna innowacji: Tematem była obszerna sieć badawczo-rozwojowa Midea, w tym Centralny Instytut Badawczy stojący za globalną strategią badań i rozwoju „2+4+N”, która ugruntowuje status Midea jako lidera innowacji technologicznych.

Doświadczenia interaktywne i uczestniczące:

  • Sesje pytań i odpowiedzi: Transparentne rozmowy o wartościach Midea, szansach i oczekiwaniach.
  • Dyskusje panelowe: Szczegółowe dialogi dotyczące inicjatyw badawczo-rozwojowych, rozwoju kariery i globalnej obecności.
  • Relacje absolwentów: Opowieści absolwentów na temat ich rozwoju osobistego, a w nich uzyskana osobiście wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w Midea.

Transparentna droga rekrutacji:

  • Ekskluzywna droga kontaktu dla studentów zagranicznych: Studenci zagraniczni, którzy ukończą studia w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2025 r. są bez wyjątku naszym celem jako kandydaci i mogą składać dokumenty online.
  • Przejrzystość procedur: Kandydaci otrzymywali instrukcje podczas transparentnej procedury składania dokumentów, rozmowy rekrutacyjnej i przedstawienia oferty pracy.
  • Wiele możliwości rozwoju: Stanowiska w różnych działach: badań i rozwoju, AI, IT, inżynieryjnym i nie tylko pokazały znaczenie dla Midea różnych umiejętności i zainteresowań zawodowych.
  • Globalna perspektywa: Ponieważ pracować można w ponad 40 miastach na całym świecie, Midea oferuje kandydatom możliwość pracy w wielokulturowym środowisku.

Nieustanne zaangażowanie Midea

Od Wielkiej Brytanii po Niemcy, Japonię i Stany Zjednoczone, trasa rekrutacyjna Midea w 1. połowie 2024 roku podkreśla niesłabnące zaangażowanie firmy na rzecz stworzenia innowacyjnej, inkluzywnej i otwartej platformy. Firma nadal inwestuje znaczne sumy w swój personel oraz badania i rozwój, aby pozostać w awangardzie postępu technologicznego.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Źródło: Midea Group
 

KONTAKT:

Diwei Zhang

e-mail: zhangdw26@midea.com
 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.07.2024, 09:17
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii