Newsletter

Przegląd przeprowadzonej przez Midea Group kampanii rekrutacyjnej na kampusach zagranicznych w 1. połowie 2024 roku: strategiczny skok naprzód w dziedzinie globalnej innowacji i lokalizacji

11.07.2024, 09:17aktualizacja: 11.07.2024, 09:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Midea Group
Business Wire/Midea Group

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Midea Group, uznawana za jednego ze światowych liderów technologii i innowacji, zakończyła pomyślnie swoją trasę w ramach kampanii rekrutacyjnej na kampusach w 1. połowie 2024 roku, której ostatnim akordem była impreza na Uniwersytecie Stanforda. Działalność rekrutacyjna to ważny krok w ciągłym dążeniu firmy to globalnej ekspansji i strategicznej lokalizacji innowacji.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Midea Group, której zróżnicowany asortyment produktów obejmuje inteligentne urządzenia AGD, technologię przemysłową, technologię budynków, rozwiązania z zakresu robotyki i automatyzacji oraz innowacyjne formy działalności biznesowej, poprzez tę kompleksową inicjatywę rekrutacyjną potwierdza zaangażowanie na rzecz obecności na światowych rynkach. Co roku około 15–20% osób pozyskanych przez Midea Group na kampusach studiowało za granicą, co znacznie wzbogaca pulę talentów z wielu krajów, którą dysponuje firma.

Podsumowanie akcji rekrutacyjnej Midea na kampusach w 2024 roku:

  • W przedsięwzięciu udział wzięło ponad 3000 kandydatów.
  •  Cztery kraje i 20 interesujących wydarzeń offline na kampusach.
  • Ponad 10 specjalistycznych paneli przeznaczonych dla doktorantów.

Szczegółowe sesje strategiczne:

  • Myśli liderów: Programowe sesje prowadzone przez dyrektora generalnego Midea, dyrektora ds. produktów i innych zarządzających, którzy przedstawili wizjonerskie perspektywy przyszłości technologii i kluczowej roli Midea.
  • Zanurzenie w kulturę: Tematem sesji, podczas których podkreślano znaczenie ludzi w filozofii Midea, było zaangażowanie firmy na rzecz dobrostanu pracowników, odnoszenia przez nich korzyści i rozwoju osobistego.
  • Witryna innowacji: Tematem była obszerna sieć badawczo-rozwojowa Midea, w tym Centralny Instytut Badawczy stojący za globalną strategią badań i rozwoju „2+4+N”, która ugruntowuje status Midea jako lidera innowacji technologicznych.

Doświadczenia interaktywne i uczestniczące:

  • Sesje pytań i odpowiedzi: Transparentne rozmowy o wartościach Midea, szansach i oczekiwaniach.
  • Dyskusje panelowe: Szczegółowe dialogi dotyczące inicjatyw badawczo-rozwojowych, rozwoju kariery i globalnej obecności.
  • Relacje absolwentów: Opowieści absolwentów na temat ich rozwoju osobistego, a w nich uzyskana osobiście wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w Midea.

Transparentna droga rekrutacji:

  • Ekskluzywna droga kontaktu dla studentów zagranicznych: Studenci zagraniczni, którzy ukończą studia w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2025 r. są bez wyjątku naszym celem jako kandydaci i mogą składać dokumenty online.
  • Przejrzystość procedur: Kandydaci otrzymywali instrukcje podczas transparentnej procedury składania dokumentów, rozmowy rekrutacyjnej i przedstawienia oferty pracy.
  • Wiele możliwości rozwoju: Stanowiska w różnych działach: badań i rozwoju, AI, IT, inżynieryjnym i nie tylko pokazały znaczenie dla Midea różnych umiejętności i zainteresowań zawodowych.
  • Globalna perspektywa: Ponieważ pracować można w ponad 40 miastach na całym świecie, Midea oferuje kandydatom możliwość pracy w wielokulturowym środowisku.

Nieustanne zaangażowanie Midea

Od Wielkiej Brytanii po Niemcy, Japonię i Stany Zjednoczone, trasa rekrutacyjna Midea w 1. połowie 2024 roku podkreśla niesłabnące zaangażowanie firmy na rzecz stworzenia innowacyjnej, inkluzywnej i otwartej platformy. Firma nadal inwestuje znaczne sumy w swój personel oraz badania i rozwój, aby pozostać w awangardzie postępu technologicznego.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Źródło: Midea Group
 

KONTAKT:

Diwei Zhang

e-mail: zhangdw26@midea.com
 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.07.2024, 09:17
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ