Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dane, które przygotowuje HPF są przekazywane do modułu AI NLP (Natural Language Processing - przetwarzanie analityczne języków naturalnych). Dzięki temu oprócz wyszukiwania wzorców, system analizuje konteksty - geolokalizacyjny, danych osobowych, organizacji czy specyficznych danych transakcji. Działanie to sprawia, że znacznie zmniejsza się pracochłonność, a także poprawia się jakość wyników systemu CFT. Proces doskonalenia systemu na podstawie historii działań osiąga charakter ciągły, dzięki temu, że sztuczna inteligencja może być cały czas douczana.
Hybrydowe połączenie metod heurystycznych i sztucznej inteligencji stanowi milowy krok w rozwoju tego typu systemów, które z jednej strony potrafią przetworzyć miliony transakcji dziennie (HPF), z drugiej strony dzięki sztucznej inteligencji znacznie lepiej wypadają w wynikach końcowych uzyskując wysoki wskaźnik STP (bez udziału ludzkiego). Pomiędzy parametryzacją HPF, a AI pojawia się sprzężenie zwrotne.
Kluczowe znaczenie ma 35-letnie doświadczenie HEUTHES w produkcji systemów bankowych i znajomości specyfiki komunikatów płatniczych. Na tej podstawie powstał unikalny model, który dzięki AI ma cechę samodoskonalenia. Rozwiązanie to oparte jest na najnowszych technologiach HEUTHES. System CFT wykorzystuje chmurę obliczeniową i orkiestrację (Kubernetes) co zapewnia najwyższy stopień skalowalności i niezawodności rozwiązania.
Technologia Heuristic Pattern Finder (HPF) będzie teraz nazywała się HEUTHES AI Pattern Finder (HAIPF). Jest to zupełnie nowa technologia, która łączy przetwarzanie heurystyczne z przetwarzaniem przy pomocy sztucznej inteligencji.
HEUTHES intensywnie pracuje nad innymi zastosowaniami HAIPF zarówno w systemach bankowych składających się na Infostradę Bankową (GRYFBANK, GRYFCARD, MULTICENTAUR) jak też w systemach ERP (ISOF).
Źródło informacji: HEUTHES sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2025, 11:34 |
Źródło informacji | HEUTHES sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Ożywienie w produkcji Syracuse Lemon PGI, ale eksport wciąż skromny
W latach 2022-2023 produkcja żółtych owoców cytrusowych wzrosła o 28,7%, a wartość konsumpcyjna o 16,7%. Dane z Ismea - badanie Qalitivita 2024.
Projekt LemON finansowany przez Unię Europejską promuje cytrynę również na zagranicznych rynkach Polski i Rumunii.- 25.03.2025, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki
Allegro po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera w obsłudze klienta - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie platformy*. Klienci wysoko oceniają swoje doświadczenia zakupowe, a kluczowym czynnikiem ich satysfakcji okazuje się jakość dostaw. Allegro osiągnęło imponujący wynik Net Promoter Score (NPS) na poziomie 70, znacznie wyprzedzając drugą pozycję w zestawieniu (NPS 53).- 25.03.2025, 11:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ