Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 9 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- 30 grudnia 2022 r. podczas dwudziestego salonu samochodowego w Guangzhou „Auto Show” koncern GWM zaprezentował pełną gamę modeli, takich jak WEY Lanshan-PHEV, HAVAL H-DOG, POER-Shanhai i TANK500 PHEV (nazwa modeli na rynek chiński), a także zdradził swój przyszły międzynarodowy wizerunek.
Na targach zadebiutował WEY Lanshan-PHEV, pierwszy flagowy sześciomiejscowy inteligentny SUV. Zaprezentowano także WEY Coffee 01, Coffee 02, serię HAVAL H6 NEV i HAVAL H-DOG (PHEV). GWM pokazał również TANK500 PHEV, nowego SUV-a terenowego opartego na zmodernizowanej terenowej architekturze super hybrydowej, jak również serię GWM ORA przyciągającą uwagę użytkowników inteligentnymi funkcjami i stylowym wyglądem.
Oficjalnie przedstawiono POER-Shanhai, luksusowego pickupa o ogromnych osiągach, który oferuje nieskończone możliwości dla wszystkich stylów jazdy. Zhang Haobao, dyrektor generalny GWM Pickup, ujawnił, że model ten będzie występował w wersjach HEV i PHEV. W przyszłości GWM Pickup będzie koncentrować się na wprowadzaniu na rynek międzynarodowy produktów wykorzystujących nowoczesne technologie energetyczne i stworzy ofertę pickupów z napędem elektrycznym, hybrydowym i wodorowym. Firma będzie dążyła do tego, aby zaistnieć jako czołowa grupa samochodów typu pickup z najwyższej półki.
Zaprezentowano szereg najnowszych produktów związanych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, wskazując na nowy początek pogłębiania przez spółkę GWM jej strategii globalnej w 2023 r. i przybliżając jej wizję stymulowania niskoemisyjnego i inteligentnego rozwoju światowego przemysłu motoryzacyjnego. Wspierany przez ekosystem leśny, GWM zbudował korzystny łańcuch przemysłowy w dziedzinie nowej energii i inteligentnych technologii. Spółka aktywnie rozwija technologie energii wodorowej i buduje system czystej energii oparty na neutralności węglowej, uwzględniający energię hybrydową, czysto elektryczną i wodorową.
Mu Feng, prezes GWM, zaznaczył, że przedsiębiorstwo będzie nieustannie przyspieszać modernizację i unowocześnianie modeli o bardziej zaawansowanych technologiach, co pozwoli w pełni wspierać strategiczny proces wykorzystania nowoczesnej energii. Będzie tworzyć zróżnicowane produkty zgodnie z potrzebami różnorodnych rynków i konsumentów oraz precyzyjnie kształtować rynek międzynarodowy.
W obliczu przyspieszonego trendu transformacji energetycznej w światowym przemyśle motoryzacyjnym w 2022 roku koncern GWM opublikował strategię globalnej marki „ONE GWM" i aktywnie uczestniczy w globalnej konkurencji. Zgodnie z jej wytycznymi GWM będzie pozostawać zorientowany na użytkownika i konsekwentnie tworzyć różne kategorie pojazdów napędzanych najnowszymi źródłami energii. Firma będzie dążyć do zapewnienia światowym konsumentom inteligentnych, spersonalizowanych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie transportu.
Zgodnie ze „Strategią 2025" GWM zwiększy udział sprzedaży pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii do 80% do roku 2025. Zainwestuje też łącznie 100 miliardów CNY w badania i rozwój w zakresie odnawialnych źródeł energii i inteligentnych rozwiązań. GWM będzie również promować popularyzację ekologicznych i inteligentnych podróży na całym świecie, a także przyspieszy transformację w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest stanie się międzynarodową firmą specjalizującą się w inteligentnych technologiach.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1978503/image1.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2023, 16:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |