Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd PunkPirates S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, iż w dniu 30 września 2020 roku spółka w 100% zależna od PunkPirates S.A. tj. IQ Partners sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dokonała sprzedaży wszystkich posiadanych udziałów w spółce InQbe sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000250743, tj. 501 (pięćset jeden) udziałów o wartości nominalnej 100,00 zł (sto złotych) każdy udział, o łącznej wartości nominalnej 50.100,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy sto złotych), stanowiących 100% udziału w kapitale zakładowym InQbe sp. z o.o. i dających tyle samo głosów na zgromadzeniu wspólników, za łączną cenę równą 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). W wyniku powyższej transakcji PunkPirates S.A. nie posiada pośrednio żadnych udziałów w InQbe sp. z o.o. PunkPirates S.A. nie posiada też bezpośrednio żadnych udziałów w InQbe sp. z o.o.
Sprzedaż InQbe sp. z o.o. związana jest realizacją nowej strategii działalności Spółki, która zakłada działalność w zakresie produkcji gier na wirtualną rzeczywistość oraz w ramach działalności wydawniczej, poszukiwaniu nowych, obiecujących tytułów w celu ich portowania na urządzenia VR.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.09.2020, 23:18 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |