Newsletter

Biznes i finanse

Raiffeisen Centrobank AG startuje w Polsce z pożyczkami w pełni online pod nową marką Raiffeisen Digital Bank

17.08.2021, 08:30aktualizacja: 17.08.2021, 08:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raiffeisen Centrobank AG - od lewej: Jakub Malach - Head of Lending, Kamil Niewiatowski - Country Manager na Polskę, Alexey Kapustin - członek zarządu RCB i Head of Retail
Raiffeisen Centrobank AG - od lewej: Jakub Malach - Head of Lending, Kamil Niewiatowski - Country Manager na Polskę, Alexey Kapustin - członek zarządu RCB i Head of Retail
Raiffeisen Digital Bank (jako marka Raiffeisen Centrobank AG; RCB) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, szukających wygodnej i przejrzystej formy finansowania. Pierwszym produktem dostępnym w Polsce jest pożyczka gotówkowa, oparta na w pełni mobilnym procesie wnioskowania. Już wkrótce Raiffeisen Digital Bank, będący marką RCB, zaproponuje kolejne usługi finansowe w Polsce.

RCB wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, którzy szukają nowoczesnych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. Mając to na uwadze, usługi uruchomione pod marką Raiffeisen Digital Bank opierają się na najnowszych osiągnięciach technologicznych i będą działać wyłącznie online.

„Polacy są gotowi na korzystanie z w pełni cyfrowych usług i produktów bankowych. Chcemy być częścią tego dynamicznie rozwijającego się obszaru, dlatego stworzyliśmy markę odpowiadającą na zapotrzebowanie rynku oraz konsumentów - mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager na Polskę. - Cały proces kredytowy Raiffeisen Digital Banku odbywa się online. Tworząc aplikację, zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania technologiczne, ponieważ chcemy, by doświadczenie korzystania z niej było możliwie najlepsze. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze - zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa” - dodał Niewiatowski.

Pierwszym produktem Raiffeisen Digital Bank dostępnym w Polsce będzie pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych - do 100 tys. zł, z okresem spłaty do 60 miesięcy.

„Naszą filozofią jest dostarczanie usług, które są łatwo dostępne i przejrzyste. Technologia cyfrowa daje nam wiele przewag nad standardowymi rozwiązaniami, jak na przykład niższe koszty obsługi, szybkość czy elastyczność. Dzielenie się korzyściami płynącymi z jej wykorzystania w całym procesie kredytowym, to nasz sposób na nowoczesną bankowość internetową” - podkreślił Jakub Malach, Head of Lending.

„Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę - powiedział Alexey Kapustin, członek zarządu RCB i Head of Retail. - Połączyliśmy międzynarodowy zespół ekspertów z różnych obszarów bankowości i technologii, którzy zaangażowali się w stworzenie bardzo prostego, bezproblemowego narzędzia bankowości cyfrowej dla polskich klientów. Pierwszą naszą usługą jest kredyt dla klientów indywidualnych, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest to jeden z najbardziej pożądanych produktów bankowych - podkreślił. - Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Grupy RBI w Europie Środkowej i korzystając z wielkiego potencjału technologii, stworzyliśmy unikalny i przystępny produkt. Nie możemy się doczekać momentu kiedy ruszy na polskim rynku i będzie dostępny dla naszych klientów” - skomentował Kapustin.

Zainteresowani ofertą klienci mogą już teraz zapisać się na www.raiffeisendigital.com, aby po uruchomieniu usługi otrzymać informacje o możliwości złożenia wniosku i uzyskania finansowania.

RCB jest spółką zależną od Raiffeisen Bank International (RBI) z siedzibą w Wiedniu. RBI działa w Austrii, gdzie jest wiodącym bankiem korporacyjnym i inwestycyjnym, oraz w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), która jest jego rynkiem macierzystym. Grupa RBI działa na 13 rynkach z tego regionu. Obejmuje także szereg dostawców usług finansowych specjalizujących się w leasingu, zarządzaniu aktywami czy fuzjami i przejęciami. Około 45 tysięcy pracowników obsługuje blisko 18 mln klientów za pośrednictwem prawie 2 tys. placówek biznesowych, z czego zdecydowana ich większość znajduje się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). 

KONTAKT:

Adrianna Byszewska-Kulińska

e-mail: media@raiffeisendigital.com

tel. + 48 506 803 972

Źródło informacji: Raiffeisen Centrobank AG
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.08.2021, 08:30
Źródło informacji Raiffeisen Centrobank AG
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ