Newsletter

RAINBOW TOURS SA (12/2021) Powołanie osoby zarządzającej - nowego członka Zarządu Rainbow Tours S.A. bieżącej kadencji

30.06.2021, 15:15aktualizacja: 30.06.2021, 15:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 12/2021

Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej w Łodzi ("Spółka", "Emitent"), działając na podstawie postanowień § 5 pkt 5) i § 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.03.2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. z 2018 roku, poz. 757), informuje niniejszym, m.in. w nawiązaniu do treści raportu bieżącego ESPI Spółki Nr 9/2021 z dnia 22.06.2021 r., że mocą niżej wskazanych uchwał Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia ("ZWZ") Spółki, które odbyło się w dniu 30 czerwca 2021 roku, Walne Zgromadzenie m.in. postanowiło, co następuje:

(1) na mocy postanowień Uchwały Nr 22 ZWZ Spółki z dnia 30.06.2021 r. (treść wszystkich uchwał podjętych przez ZWZ Spółki w dniu 30.06.2021 r., wraz z informacją o wynikach głosowania została przekazana do publicznej wiadomości w drodze raportu bieżącego ESPI Spółki Nr 10/2021 z dnia 30.06.2021 r.) - Walne Zgromadzenie Spółki, działając na podstawie § 16 ust. 5 w związku z § 16 ust. 1 i ust. 4 Statutu Spółki i w związku z zamiarem powołania w skład Zarządu Spółki, począwszy od dnia 1 lipca 2021 roku, nowego członka Zarządu, przy uwzględnieniu złożonych przez dwóch dotychczasowych członków Zarządu Spółki (Pana Tomasza Czaplę i Pana Remigiusza Talarka) rezygnacji z dniem 30 czerwca 2021 roku z członkostwa w Zarządzie Spółki i pełnienia funkcji w Zarządzie Spółki, postanowiło, począwszy od dnia 1 lipca 2021 roku, zmniejszyć liczbę osób wchodzących w skład Zarządu Spółki, z dotychczasowej wynoszącej pięć osób, na nową wynoszącą cztery osoby i tym samym postanowiło określić liczbę osób wchodzących w skład Zarządu Spółki aktualnej, czwartej, wspólnej, pięcioletniej kadencji Zarządu Spółki na cztery osoby

(2) na mocy postanowień Uchwały Nr 23 ZWZ Spółki z dnia 30.06.2021 r. (treść wszystkich uchwał podjętych przez ZWZ Spółki w dniu 30.06.2021 r., wraz z informacją o wynikach głosowania została przekazana do publicznej wiadomości w drodze raportu bieżącego ESPI Spółki Nr 10/2021 z dnia 30.06.2021 r.) - Walne Zgromadzenie Spółki, działając w oparciu o postanowienia § 16 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 Statutu Spółki, w związku z określeniem, mocą postanowień odrębnej uchwały ZWZ Spółki z dnia 30.06.2021 r. (w/w uchwała ZWZ Spółki Nr 22), liczby osób wchodzących w skład Zarządu Spółki aktualnej, czwartej, wspólnej, pięcioletniej kadencji Zarządu na cztery osoby, postanowiło, począwszy od dnia 1 lipca 2021 roku, powołać Pana Jakuba Puchałkę do składu Zarządu Spółki aktualnej, czwartej, wspólnej, pięcioletniej kadencji Zarządu Spółki i powierzyć mu pełnienie funkcji Członka Zarządu Spółki; powołany do składu Zarządu Spółki i do pełnienia funkcji Członka Zarządu Spółki, Pan Jakub Puchałka wyraził zgodę na to powołanie.

Aktualna, czwarta, wspólna, pięcioletnia kadencja Zarządu Spółki upływa w dniu 25 sierpnia 2025 roku, zaś mandaty wygasają najpóźniej z dniem odbycia walnego zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za ostatni pełny rok obrotowy pełnienia funkcji członka Zarządu; mandaty członków Zarządu wygasają również wskutek śmierci, rezygnacji albo odwołania członka Zarządu ze składu Zarządu.

Pan Jakub Puchałka (ur. 1975 r.) posiada wykształcenie wyższe, ukończył studia wyższe na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także Podyplomowe Studium Prawa Pracy na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Psychologia Zarządzania Personelem na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego; jest także absolwentem studiów Executive MBA na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Pan Jakub Puchałka związany jest z branżą turystyki zagranicznej od początku kariery zawodowej. W trakcie studiów pracował jako pilot wycieczek i rezydent biur podróży. Następnie pracował w TUI Poland Sp. z o.o., w której pełnił funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży i odpowiadał za realizację planów sprzedażowych w podległym regionie, współpracę z agentami, rozwój sieci agencyjnej. W latach 2002 - 2010 Pan Jakub Puchałka pracował w Biurze Podróży Triada S.A., gdzie pełnił funkcję Szefa Działu Pilotażu, odpowiedzialnego za obsługę Klientów za granicą i za struktury pilocko-rezydenckie, a następnie pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Zasobów Ludzkich. W kolejnych latach Pan Jakub Puchałka pracował w branży e-commerce i realizował projekty związane z turystyką - w firmie Groupon Sp. z o.o., w której był odpowiedzialny za rozwój współpracy z podmiotami z branży turystycznej; następnie w spółce Voyage Privé, zajmującej się dynamicznym pakietowaniem usług turystycznych, w której pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego polskim oddziałem firmy.

Pan Jakub Puchałka pracuje w Rainbow Tours S.A. od 2016 r. i odpowiada za obsługę Klientów na wszystkich imprezach realizowanych przez Rainbow Tours S.A., serwis pilocki, rezydencki i animacyjny, rozwój sprzedaży wycieczek fakultatywnych oraz rozwój struktur firmy za granicą, zajmujących się obsługą Klientów, organizacją wycieczek i świadczeniem usługa handlingowych.

Pan Jakub Puchałka nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Rainbow Tours S.A., jak również nie uczestniczy w spółkach konkurencyjnych jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej. Pan Maciej Szczechura nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, który jest prowadzony na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.06.2021, 15:15
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii