Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu styczniu 2017 r. wyniosła 78,6 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 65,0 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 20,9 %. Przychody z pośrednictwa wyniosły 2,0 mln zł i były niższe o "-"39,4 % od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 3,3 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu styczniu 2017 wyniosły 80,6 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 68,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 18,0 %.
Zarząd Rainbow Tours S.A., w imieniu Grupy Kapitałowej informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu styczniu 2017 r. wyniosła 78,6 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 65,0 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 20,9 %. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 2,7 mln zł i były niższe o "-" 30,8 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 3,9 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu styczniu 2017 wyniosły 81,3 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 68,9 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 18,0 %.
Zgodnie ze Statutem spółki Rainbow Tours S.A. rok obrachunkowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym, co oznacza, iż miesiąc styczeń jest pierwszym miesiącem okresu. Przychody w rachunku narastającym są tożsame z przychodami miesięcznymi.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 24.02.2017, 15:58 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |