Newsletter

RAINBOW TOURS SA (9/2017) Informacja o przychodach spółki w miesiącu lutym 2017 roku.

27.03.2017, 16:29aktualizacja: 27.03.2017, 16:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 9/2017

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu lutym 2017 r. wyniosła 80,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 69,9 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 14,9 %. Przychody z pośrednictwa wyniosły 2,1 mln zł i były niższe o "-"60,4 % od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 5,3 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu lutym 2017 wyniosły 82,4 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 75,2 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 9,6 %.

Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku, które wyniosły 158,9 mln zł i są wyższe o 17,8 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2016 roku, które wyniosły 134,9 mln zł. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 4,1 mln zł i były niższe o "-" 52,3 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 8,6 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku wyniosły

163,0 mln zł i są wyższe o 13,6 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2016 roku, które wyniosły 143,5 mln zł.

Zarząd Rainbow Tours S.A., w imieniu Grupy Kapitałowej informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu lutym 2017 r. wyniosła 80,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 69,9 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 14,9 %. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 4,0 mln zł i były niższe o "-" 37,5 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 6,4 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu lutym 2017 wyniosły 84,3 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 76,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 10,5 %.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku wyniosły 158,9 mln zł i są wyższe o 17,8 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2016 roku, które wyniosły 134,9 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 6,7 mln zł i były niższe o "-" 35,6 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 10,4 mln zł. Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku wyniosły 165,6 mln zł i są wyższe o 14,0 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2016 roku, które wyniosły 145,3 mln zł.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.03.2017, 16:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ