Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka", "Emitent") w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 1/2022 z dnia 11.01.2022 r. "Terminy publikacji raportów okresowych w 2022 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki", niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach: listopad 2022 r. - marzec 2023 r.) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 30 kwietnia 2022 r. (według stanu rezerwacji na dzień 30.04.2022 r.) wyniosła 10.907 osób, co oznacza:
- wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 30.04.2022 r.) o około 189,3% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2021/2022", według stanu rezerwacji na dzień 30.04.2021 r. (tu: funkcjonowanie Spółki w okresie rozpoczęcia procesu stopniowego "odbudowywania" poziomów rezerwacji po okresie ścisłych obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, mających wpływ na działalność prowadzoną przez Spółkę), kiedy dla okresu sezonu "Zima 2021/2022" na dzień 30.04.2021 r. zanotowano 3.770 osób,
- wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 30.04.2022 r.) o około 8,8% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2019/2020", według stanu rezerwacji na dzień 30.04.2019 r. (tu: rok 2019 był okresem rekordowych z punktu widzenia Spółki wyników finansowych m.in. w zakresie poziomu przychodów ze sprzedaży i zysku netto, jak również rekordowy z punktu widzenia rozwoju i sytuacji ekonomicznej szeroko rozumianej branży touroperatorskiej), kiedy dla okresu sezonu "Zima 2019/2020" (na dzień 30.04.2019 r.) zanotowano 10.025 osób.
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2022 r. do marca 2023 r.
Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.05.2022, 16:51 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |