Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NANTONG, Chiny, 11 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- RAINBOWCO (SZ002483), światowy lider w dziedzinie produkcji wysokiej klasy sprzętu, ogłosił istotną aktualizację strategii marki. Obowiązująca od 1 września 2025 r. wspólna marka GENMA-KALMAR połączy się pod nazwą GENMA, dostosowując się do globalnych trendów w kierunku konsolidacji rynku wysokiej klasy sprzętu.
Ta strategiczna konsolidacja ma na celu stworzenie klarowniejszej identyfikacji marki dla GENMY i zwiększenie synergii z marką KOCH. Portfolio RAINBOWCO obejmuje trzy kluczowe marki:
- GENMA dostarcza wysokiej klasy sprzęt na całym świecie, oferując pięć kluczowych rozwiązań: systemy podnoszące dla stoczni/składów materiałów/warsztatów; systemy podnoszące dla sektora budowy statków i inżynierii offshore; systemy do przenoszenia materiałów sypkich; suwnice terminalowe; oraz wielofunkcyjny i wydajny podawacz.
- GENMA-KALMAR, wspólna marka z fińskim liderem sektora podawania materiału KALMAR, specjalizującym się w systemach RTG, RMG i STS dla globalnych portów kontenerowych. Marka zmieni nazwę na GENMA we wrześniu.
- KOCH, znany dostawca systemów do przenoszenia materiałów sypkich o 80-letniej tradycji, został przejęty przez RAINBOWCO w 2019 r. Możliwości firmy wzrosły jeszcze w 2023 r. wraz z integracją działów materiałów sypkich i sprzętu górniczego FLSmidth, po której KOCH stał się dostawcą kompleksowych rozwiązań w całym łańcuchu wartości przenoszenia materiałów sypkich.
Susan Zha, dyrektor generalny strategicznej jednostki biznesowej w zakresie rozwiązań do przenoszenia kontenerów terminalowych, podkreśliła, że ta zmiana marki jest kluczowa dla przyszłej działalności. Stwierdziła też, że:
„Zmiana odzwierciedla zaangażowanie firmy w lepsze zarządzanie działalnością w obrębie jej marek i firma wiąże duże nadzieje z faktem, że spójność standardów technologicznych produktów, systemów łańcucha dostaw i ram usług przyniosą jej jeszcze większy sukces na rynku”.
Zmiana jest następstwem strategicznego przejęcia przez RAINBOWCO działalności w zakresie suwnic o dużym udźwigu firmy KALMAR w 2022 r., w ramach którego powstał wspólny zespół zwiększający możliwości techniczne i globalny zasięg operacyjny marki GENMA-KALMAR. Inicjatywa przyniosła już istotne sukcesy, a do kluczowych osiągnięć należy dostarczenie 40 suwnic RTG dla Damietty i 50 suwnic RTG dla firmy Marsa Maroc.
Martin Wu, dyrektor generalny RAINBOWCO, potwierdził, że firma koncentruje się na wysokiej klasy sprzęcie.
„W RAINBOWCO stawiamy na wysokiej klasy sprzęt, a w miarę rozwijania naszej bazy produkcyjnej i montażowej chcemy jeszcze lepiej służyć naszym klientom na całym świecie”.
Założona w 2003 r. firma RAINBOWCO stworzyła pięć baz produkcyjnych i zatrudnia ponad 3600 osób na całym globie. Jej roczne przychody za rok 2024 przekroczyły 1 mld $. Marka zaprasza globalnych partnerów na targi TOC Europe 2025 w dniach 17-19 czerwca 2025 r., gdzie pokaże najnowsze osiągnięcia na swoim stoisku GENMA SOLUTIONS_J18. Więcej informacji: https://www.genmasolutions.com/.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2693863/0522.jpg
Źródło: RAINBOWCO
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.06.2025, 09:36 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |