Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) dopisuje kolejne rozdziały do swojej historii pozytywnego oddziaływania na świat. Realizuje ten cel zapewniając dach nad głową osobom dotkniętym przez żywioły, tworząc skłaniające do refleksji kampanie poświęcone różnorodności, integracji i równości płci i wreszcie, w ramach nowych celów na rok 2030, wnosząc istotny wkład w ochronę środowiska. Wizją, która przyświeca jednemu z tych celów, jest to, aby żadne opakowanie produktów spółki ostatecznie nie trafiło do wód oceanu.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna treść informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
W opublikowanym dziś raporcie Citizenship Report za rok 2018 P&G wskazuje na działania, które przeprowadził ostatnio, jako motor napędowy wysiłków na rzecz dobra i rozwoju.
„Nasze aspiracje są jasne. Chcemy być siłą sprzyjającą dobru i rozwojowi. Wiemy, że im bardziej się integrujemy i kształtujemy obywatelskie podejście do prowadzenia interesów, tym większe nasze oddziaływanie wśród ludzi, którym służymy i społeczności, w których żyjemy i pracujemy, jak również na cały świat wokół nas. To z kolei daje nam impuls do rozwoju i budowania naszej działalności” – powiedział David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G.
Spółka poczyniła postępy we wszystkich priorytetowych obszarach swoich działań społecznych. Główne punkty Raportu obejmują:
• Działania społeczne. W tym roku spółka świętowała osiągniecie kamienia milowego w rozwoju swojego programu na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci – najbardziej potrzebującym przekazano już 14 mld litrów czystej wody pitnej. Marki P&G odegrały istotną rolę w działaniach na rzecz pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, w tym huraganów Harvey, Irma, Maria i Florence. W ramach programu Tide Loads of Hope wyprano ponad 3800 partii ubrań, co przyczyniło się do przywrócenia normalności na obszarach dotkniętych klęskami.
• Akceptacja różnorodności i integracja. Spółka P&G zainicjowała ważne debaty na temat równości dzięki dwóm nagradzanym filmom: “The Talk” (Rozmowa) traktującego o uprzedzeniach rasowych i “The Words Matter” (Słowa są ważne) na temat integracji społecznej osób LGBT+. Marki P&G stworzyły szereg kampanii reklamowych tworzących pozytywny obraz różnorodności w rodzinach i wśród pojedynczych osób. W ramach swojej polityki wewnętrznej spółka wprowadziła dodatkowe udogodnienia w swojej polityce urlopów rodzicielskich w ramach programu Flex@Work.
• Równość płci. Jako lider publicznej debaty na tematy związane z równością płci, P&G przygotował pobudzającą do refleksji wystawę: „Women at Work: Myth vs. Reality” (Kobiety przy pracy: prawdy i mity). Kontestuje on przestarzałe sposoby myślenia na temat pracy kobiet. Nawiązaliśmy także współpracę z Sesame Workshop, twórcami „Ulicy sezamkowej” i muppetów, aby promować nowe podejście do ról płciowych wśród dziewcząt i chłopców z całego świata. Uruchomiliśmy również szereg nowych kampanii reklamowych naszych marek, które kładą nacisk na równość w zakresie wypowiadania się i reprezentacji we wszystkich społecznościach.
• Ochrona środowiska. W kwietniu spółka ogłosiła ambitne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju do roku 2030. Po spełnieniu wielu spośród celów przewidzianych do roku 2020 w odniesieniu do klimatu, wody i odpadów, P&G opracowała nową strategię o nazwie P&G Ambition 2030. Dotyczy ona obszarów, w których można zrobić najwięcej dobrego – marek, łańcucha dostaw, społeczeństwa i pracowników. Ponadto P&G ponownie skupia uwagę na walce z problemem odpadów z tworzyw sztucznych. Wiele z jej marek intensyfikuje działania w kierunku zwiększenia możliwości recyklingu opakowań i powszechniejszego wykorzystania w ich produkcji surowców pochodzących z odzysku.
„Od ponad 180 lat nasza spółka wywiera pozytywny wpływ na życie ludzi. Tacy jesteśmy. Tym się zajmujemy. I to nas motywuje, by robić jeszcze więcej i stawać się prawdziwą siłą na rzecz dobra i rozwoju na świecie” – podsumował Taylor.
Zarówno Podsumowanie – 24 strony ogólnych informacji o działaniach i postępach P&G – jak i szczegółowa wersja raportu dostępne są w internecie. Film z wypowiedzią Davida Taylora na temat postępów w zakresie społecznej odpowiedzialności spółki można znaleźć pod tym adresem pod tym adresem. Od 1999 r. spółka P&G co roku publikuje Raport zrównoważonego rozwoju, a w 2016 r. rozszerzyła jego formułę o bardziej szczegółowe omówienie priorytetów spółki w zakresie społecznej odpowiedzialności.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
Procter & Gamble
Damon Jones
tel. 513-983-0190
e-mail: Jones.dd@pg.com
lub
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
e-mail: Desylva.j@pg.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.11.2018, 10:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Tegoroczni maturzyści kończą szkołę i chcą zacząć pracę - raport OLX
Tegoroczni maturzyści są ambitni i pragmatyczni - planują łączyć naukę z pracą. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX, plany takie ma prawie 84% ankietowanych. Decydują się na ten model, aby zdobywać doświadczenie zawodowe oraz uniezależnić się od rodziców.- 20.05.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ