Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Aktywna polityka HR, zmiana podejścia Polaków do podróżowania, skuteczna interakcja z klientem, rosnąca rola aparthoteli, automatyzacja procesów - to tylko kilka najważniejszych trendów na 2018 rok, które czekają branżę hotelarską" - mówi Marcin Dragan, dyrektor zarządzający firmy Profitroom, dostawcy technologii rezerwacyjnej dla hoteli i apartamentów. Czas poznać najważniejsze z nich.
Jak zatrzymać pracownika?
W branży hotelowej, wyraźnie widać mniejsze zainteresowanie pracą wśród osób młodych. Z kolei pracownicy z doświadczeniem są na wagę złota i mogą przebierać w ofertach. Coraz trudniej również o zatrudnienie pokojowych czy kelnerów z odpowiednim doświadczeniem. W jaki sposób poradzą sobie z tym wyzwaniem właściciele lub zarządcy obiektów? Prowadząc aktywną politykę HR oraz dbając o odpowiednią optymalizację pracy.
Zmiana stylu podróżowania
Wolno, wnikliwie i wyjątkowo - to trzy słowa, które charakteryzują podróżnika w 2018 roku. Tego typu podejście dla podróżowania to ogromna szansa dla obiektów turystycznych, które mogą zwiększyć sprzedaż bezpośrednią, konstruując ofertę wokół doświadczenia podróży.
Aparthotele - luksus czy realizacja potrzeb
W ostatnich latach w Polsce powstaje coraz więcej obiektów turystycznych działających w ramach usługi aparthotel czyli wynajem apartamentów w systemie hotelowym, łączący w sobie cechy apartamentów i hotelu. Standardowe usługi hotelowe przestają być gwarantem atrakcyjności hotelu, bo Polacy stawiają bardziej na doświadczenie pobytu niż na klasyczny wynajem.
Interakcja z klientem
Komunikacja z klientem jest kluczem do budowania skutecznej relacji. Coraz istotniejszą rolę zaczynają odgrywać live chaty, które umożliwiają np. obsługę gościa hotelowego w czasie rzeczywistym, na każdym kroku procesu rezerwacyjnego. Warto zastanowić się również nad wprowadzeniem do komunikacji wirtualnego asystenta (chatbot), czyli programu, który będzie w stanie odpowiadać klientom na najczęściej pojawiające się pytania.
Rewolucja mobilna i zintegrowany czynnik sukcesu
Wdrożenie rozwiązań, które są zaprojektowane specjalnie pod urządzenia mobilne jest dla hotelarzy koniecznością, która w przyszłości przełoży się na wzrost przychodów z tytułu rezerwacji dokonanych przez smartfony. Istotne jest również korzystanie z systemów, które integrują dane o klientach i ułatwiają zarządzanie "System konsolidujący dane to przyszłość´ hotelarstwa. Rozwiązania dostarczane przez jednego dostawce?, maja? te? przewagę? nad systemami patchworkowymi, że od początku są tworzone jako spójny organizm, pozwalający na efektywne zarządzanie danymi bez konieczności pokonywania przeszkód natury technicznej" - mówi Marcin Dragan.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.01.2018, 15:38 |
Źródło informacji | Profitroom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Zmiana godzin operacji na trasie Warszawa - Bydgoszcz. Idealne rozwiązanie dla biznesu
Polskie Linie Lotnicze LOT, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, zmieniają godziny operacji na trasie Warszawa–Bydgoszcz. Od sezonu zimowego 2025/2026 bezpośrednie rejsy będą realizowane w rozkładzie nocnym, przy zachowaniu dotychczasowej liczby połączeń - 6 rejsów tygodniowo.- 10.07.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
WeNet i Firmao łączą siły - Grupa WeNet z większościowym pakietem udziałów w Firmao
18 czerwca 2025 roku Grupa WeNet powiększyła swoje portfolio o nową spółkę - Firmao Polska, dostawcę nowoczesnych rozwiązań do zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. To kolejny krok w realizacji ogłoszonej w tym miesiącu nowej strategii rozwoju Grupy, ukierunkowanej na tworzenie kompleksowego ekosystemu wspierającego firmy z sektora MŚP. Dzięki tej transakcji WeNet - lider w zakresie internetowego marketingu dla małych i średnich firm w Polsce oraz pionier w zastosowaniu technologii AI - poszerza swoją ofertę o innowacyjne systemy operacyjne do zarządzania małą firmą oraz rozwiązania wspomagające codzienne zarządzanie biznesem.- 10.07.2025, 14:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ