Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2018 r. wyniosła ok. 48 mln i była 1% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 370 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia 2018 wyniosła 141,3 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 0,5% w odniesieniu do sierpnia 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2018 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była wyższa o ok. 21% porównując do sierpnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 151 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2018 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza wzrost o 28% w stosunku do sierpnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 22,0 mln zł i była 8% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia 2018 wyniosła 36,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2018 r. wyniósł ok. 28 mln zł, co oznacza spadek o 12% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 220 mln zł i była niższa o ok. 4% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2018 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 58% w stosunku do sierpnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,4 mln zł i była niższa o ok. 22% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 390 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,6 tys. m2, która była o ok. 0,2% wyższa niż na koniec sierpnia 2017.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.09.2018, 10:25 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |