Newsletter

Rimini Street zdobywa nagrodę Frost & Sullivan dla firmy roku za najlepsze praktyki w kategorii wsparcia zewnętrznego oprogramowania firmowego

09.12.2021, 16:27aktualizacja: 09.12.2021, 16:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc.
Spółka została wyróżniona za innowacyjność i doskonałość w obsłudze klienta, która umożliwia przedsiębiorstwom z regionu Azji i Pacyfiku optymalizację rozwoju.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE) - Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce, ogłosił dzisiaj otrzymanie nagrody Frost & Sullivan dla firmy roku za najlepsze praktyki w kategorii wsparcia zewnętrznego oprogramowania firmowego, którą przyznała czołowa firma badawcza i konsultingowa Frost & Sullivan. Nagroda stanowi uznanie dla zaangażowania Rimini Street we wspieranie klientów w uzyskiwaniu jak największych zwrotów z inwestycji w oprogramowanie firmowe i technologie, aby w większym zakresie umożliwiać wprowadzanie innowacji, które napędzają przewagę konkurencyjną i wzrost.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211208005919/en/

Wyróżnienie nagradza innowacje w zakresie doskonałości obsługi klienta

Nagroda Frost & Sullivan za najlepsze praktyki trafia do organizacji i firm z 14 głównych branż, które uosabiają wizjonerską innowacyjność, mają osiągnięcia na miarę lidera w branży i oferują niezrównaną obsługę klienta. Od 2001 r. nagroda jest przyznawana firmom, które zajmują pozycję lidera i odznaczają się doskonałością w spełnianiu potrzeb klientów i opracowywaniu produktów i usług, które zapewniają najwyższą jakość i wartość na rynku. Po zakończeniu procesu rygorystycznej oceny zespół analityków Frost & Sullivan wskazał nominowanych z każdego z sektorów rynku i wybrał laureata nagrody na podstawie ścisłych kryteriów, wśród których znalazły się realizacja najlepszych praktyk w branży, zaangażowanie na rzecz najwyższej jakości obsługi klienta oraz osiąganie celów wzrostu przedsiębiorstwa.

Według oceny Frost & Sullivan spółka Rimini Street uzyskała doskonałe wyniki, jeśli chodzi o kryteria mające zastosowanie do branży usług wsparcia zewnętrznego oprogramowania firmowego. Firma Frost & Sullivan zauważyła również, że spółka Rimini Street wyprzedziła konkurencję, jeśli chodzi o oferowanie innowacyjnych, wiodących na rynku usług wsparcia, zapewniając klientom lepsze wykorzystanie posiadanych rozwiązań i znaczne oszczędności na kosztach operacyjnych. Zastępując tradycyjne wsparcie dostawcy oprogramowania, spółka umożliwia posiadaczom licencji Oracle, SAP, IBM, Microsoft i innego oprogramowania dla firm zaoszczędzenie do 90% całkowitych kosztów wsparcia oprogramowania.

Rosnąca baza klientów Rimini Street w regionie Azji i Pacyfiku, która obejmuje Australię, Chiny, Hongkong, Indie, Indonezję, Japonię, Makau, Nową Zelandię, Filipiny, Singapur, Koreę Południową, region Południowego Pacyfiku, Tajwan, Tajlandię i Wietnam, potwierdza czołową pozycję spółki i jej zaangażowanie na rzecz zapewniania wsparcia na wyjątkowym poziomie i oszczędności dla klientów w regionie i na całym świecie. W celu wsparcia klientów z regionu Azji i Pacyfiku w przejściu na bardziej zróżnicowaną obsługę baz danych spółka Rimini Street ostatnio poszerzyła ujednolicone wsparcie baz danych open source. Ponadto specjalna usługa Rimini Street dotycząca kwestii podatkowych, prawnych i regulacyjnych świadczona w skali globalnej przez około 200 specjalistów z zakresu podatków i finansów pomaga podmiotom różnej wielkości w zachowaniu zgodności ich oprogramowania z bieżącymi zmianami w zakresie stawek podatkowych, przepisów, polityki i sprawozdawczości.

„Dzięki najwyższej jakości programowi wsparcia, który obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak dostosowanie do indywidualnych potrzeb, interoperacyjność i poprawa wydajności Rimini Street pomaga firmom maksymalnie wykorzystać wartość dotychczasowych inwestycji w oprogramowanie. Przedłużając okres użyteczności oprogramowania firmowego dostawcy spółka umożliwia przedsiębiorstwom ograniczenie kosztów operacyjnych i uzyskanie jak największych zwrotów z inwestycji. Jej skoncentrowanie na kliencie, najlepsze w swojej klasie wsparcie i ultraresponsywna obsługa podniosły pozycję spółki jako zaufanego partnera znaczących klientów w ramach rosnącej bazy usługobiorców w regionie. Doskonałe wyniki finansowe Rimini Street w regionie stanowią odzwierciedlenie jej celów strategicznych i umacniają pozycję spółki na rynku” – powiedział Krishna Baidya, dyrektor ds. praktyki ICT we Frost & Sullivan.

„Z przyjemnością przyjmujemy nagrodę za najlepsze praktyki Frost & Sullivan za nasz wiodący w branży model wsparcia oprogramowania biznesowego – powiedział Seth A. Ravin, dyrektor generalny Rimini Street. - Naszą misją jest zapewnianie wyjątkowych rozwiązań technologicznych tworzonych przez niezwykłych ludzi, którzy wspólnie pomagają naszym klientom w osiągnięciu ich celów strategicznych, operacyjnych i finansowych. Ta nagroda oraz zaufanie, jakim darzą nas klienci w regionie Azji i Pacyfiku i na całym świecie, potwierdza pomyślną realizację naszej misji i inspiruje do dalszego wprowadzania innowacji i poprawy jakości naszych usług i rozwiązań z korzyścią dla naszych cenionych klientów”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russel 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4400 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn. (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ bieżących zobowiązań spółki w zakresie obsługi zadłużenia w związku z jej kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z działalnością firmy i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na jej działalność oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19 oraz związane z nią skutki gospodarcze, katastrofy zakłócające działalność firmy lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; w tym w ramach nowego instrumentu kredytowego spółki; zdolność firmy do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej, w tym w związku z rachunkowym wyrażeniem jej gwarancji; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 3 listopada 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2021 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211208005919/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Vikki Hansen

Rimini Street, Inc.

tel. +1 (708) 556-3185

e-mail: vhansen@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2021, 16:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ