Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Hongkong, 18 listopada 2019 r. /PRNewswire/ - Tashi Yangzom, założycielka tybetańskiej marki herbaty NIDUMA i Mewlan Turaq, założyciel marki upominków ujgurskich RUMI, wspólnie tworzą nową niszę na rynku turystyki. Czerpiąc inspirację z chińskiej technologii płatności mobilnej, duo z pomyślnością łączy kultury i religie z biznesem w celu utworzenia jasnego i innowacyjnego modelu przedsiębiorstwa społecznego w celu podniesienia poziomu zatrudnienia wśród miejscowych kobiet i zniesienia ubóstwa.
Idea przedsiębiorstw społecznych narodziła się w Europie w latach 70. Podejście to wniosło znaczący wkład w przemiany w systemach opieki socjalnej, tworzenie miejsc pracy, krzewienie spójności społecznej i budowę kapitału społecznego oraz rozwój lokalny i kultury społecznej. Z czasem przedsiębiorstwa te zaczęły odgrywać coraz ważniejszą rolę w zapewnianiu zrównoważonego rozwoju społecznego.
Dziś w Chinach przedsiębiorstwa społeczne realizują misje na wielu polach, w tym walka z ubóstwem, promocja kultury, edukacja, rozwój społeczności, zatrudnienie i rozwój umiejętności.
Zgodnie z raportem "China Social Enterprise and Social Investment Industry Scanning - Research Report 2019"
• 36,2% przedsiębiorstw społecznych osiągnęło równowagę finansową;
• 20,5% przedsiębiorstw społecznych wygenerowało w 2017 r. nadwyżki.
Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/1030486/Short_1115.mp4
Źródło: Universal Media International Co., Ltd
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.11.2019, 14:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |