Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Rubicon Partners SA ("Spółka", "Emitent") informuje, że w dniu 21 września 2020 roku powziął informację o zarejestrowaniu spółek celowych NG PV 1 Sp. z o.o., NG PV 2 Sp. z o.o., NG PV 3 Sp. z o.o., NG PV 4 Sp. z o.o. oraz NG PV 5 Sp. z o.o. W każdym z tych podmiotów Emitent posiada 100% udziałów. Spółki celowe zostały powołane w celu zawarcia umów dzierżawy gruntów, na bazie których będą dewelopowane farmy fotowoltaiczne o łącznej mocy ponad 120 MW. O planowanym zawarciu umów dzierżawy gruntów Emitent informował w raporcie bieżącym nr 42/2000 z dnia 24 sierpnia 2020 r.
Powołanie spółek celowych jest kolejnym etapem realizacji strategii, na bazie której Emitent w oparciu o kompetencje i doświadczenia Grupy Kapitałowej Novavis zamierza zbudować znaczący podmiot działający na rynku odnawialnych źródeł energii. Celem Emitenta będzie osiągnięcie skonsolidowanych przychodów na poziomie 150 - 200 mln zł rocznie przy istotnej marży operacyjnej. Osiągnięcie tego celu będzie wymagać dokapitalizowania spółek zależnych i pozyskania środków w postaci kapitału własnego i finansowania dłużnego, niezbędnych do realizacji projektu własnych farm fotowoltaicznych.
W ocenie Zarządu Spółki powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 17 ust. 1 MAR ze względu na istotny wpływ na przyszłą działalność Emitenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.09.2020, 15:20 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |