Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Produkt Roku” to globalny i niezależny konkurs skupiony wokół innowacji - mówi Philippe Gelder, szef światowej organizacji „Product of the Year” - dla nas wszystkie eksperckie definicje nie są istotne, najważniejsi są konsumenci, a oni mają jasne postrzeganie innowacji, w ich rozumieniu jest to coś, co ułatwia lub ulepsza życie codzienne” - dodaje Gelder.
Producenci i dystrybutorzy mogą zgłaszać do konkursu produkty wprowadzone na rynek po 1 stycznia 2016 roku. Konkurs otwarty jest dla wszystkich kategorii produktowych, w których występują innowacje. Zgłoszone mogą zostać zarówno produkty FMCG, sprzęt elektroniczny, artykuły gospodarstwa domowego, jak i produkty bankowe, samochody czy leki dostępne bez recepty. Zgłoszenia będą zatwierdzane przez Komitet Ekspertów, w którym zasiadają specjaliści z dziedziny handlu, wzornictwa przemysłowego i komunikacji marketingowej. Komitet oceni zgodność zgłoszeń z regulaminem, jednak nie będzie mieć wpływu na ostateczne oceny.
Wybór należy do konsumentów, którzy wezmą udział w największym badaniu nowości produktowych w Polsce. Badanie realizowane jest według jednolitej metodologii na całym świecie - w Polsce przeprowadzi je AC Nielsen Polska na próbie 3500 respondentów.
Konkurs wyłoni tylko jednego zwycięzcę w każdej kategorii. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas Gali wieńczącej konkurs w marcu 2018 r. Wygrana, oprócz dostępu do wyników badań, wiąże się także z otrzymaniem rocznej licencji na posługiwanie się godłem „Produkt Roku - Wybór Polaków 2018”. Zwycięskie produkty będą miały zapewnioną szeroko zakrojoną promocję, przede wszystkim w ramach kampanii skierowanych do konsumentów oraz w komunikacji B2B.
„Musimy pamiętać, że dla producentów inwestowanie w rozwój innowacji jest najlepszym sposobem na ochronę pozycji rynkowej oraz utrzymanie przywiązania konsumentów do marek. Według raportu Nielsena spośród 60000 nowości wprowadzanych na rynek europejski tylko 1 na 4 przetrwa pierwszy rok, dlatego tak ważne jest marketingowe wsparcie nowych produktów, nie tylko w czasie ich debiutu na rynku, ale i w kolejnym okresie” - podkreśla Gelder.
Formularz zgłoszeniowy, regulamin i wszystkie informacje o konkursie dostępne są na stronie: www.produktroku.pl. Produkty można zgłaszać do 15 listopada.
Organizatorem polskiej edycji konkursu jest firma New Communications, która od 12 lat jest wyłącznym przedstawicielem organizacji Superbrands na Polskę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.09.2017, 14:05 |
Źródło informacji | New Communications |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Od compliance do strategii: jak ESG zmienia sposób zarządzania firmą
W ostatnich latach znaczenie ESG w świecie biznesu uległo istotnej zmianie. Przejście od podejścia opartego na zgodności z przepisami do strategii zrównoważonego rozwoju wpływa na wiele aspektów działalności firm, w tym na zarządzanie, długoterminowy rozwój oraz konkurencyjność. Z badania EY Institutional Investor Survey wynika, że 55% inwestorów przewiduje, iż zmiany klimatyczne znacząco wpłyną na ich strategie inwestycyjne w najbliższym czasie.- 17.06.2025, 16:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: EY Polska
-
Image
SmartLabs i IWG zapowiadają rozpoczęcie 10-letniej współpracy obejmującej dostarczanie kompleksowo zarządzanej infrastruktury laboratoryjnej na całym świecie
Pierwsza tego rodzaju współpraca pozwoli na integrację gotowych rozwiązań laboratoryjnych SmartLabs z globalną ofertą prestiżowych, elastycznych przestrzeni biznesowych IWG.- 17.06.2025, 13:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PSEW 2025: Uniper Renewables ma w portfelu 600 MW w projektach wiatrowych i drugie tyle w słonecznych
„Jesteśmy aktywnym uczestnikiem w grupach roboczych PSEW, które próbują usprawnić procesy legislacyjne i administracyjne” – mówił Paweł Tarczewski, dyrektor Uniper Renewables w Polsce podczas konferencji PSEW 2025.- 17.06.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ