Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Produkt Roku” to globalny i niezależny konkurs skupiony wokół innowacji - mówi Philippe Gelder, szef światowej organizacji „Product of the Year” - dla nas wszystkie eksperckie definicje nie są istotne, najważniejsi są konsumenci, a oni mają jasne postrzeganie innowacji, w ich rozumieniu jest to coś, co ułatwia lub ulepsza życie codzienne” - dodaje Gelder.
Producenci i dystrybutorzy mogą zgłaszać do konkursu produkty wprowadzone na rynek po 1 stycznia 2016 roku. Konkurs otwarty jest dla wszystkich kategorii produktowych, w których występują innowacje. Zgłoszone mogą zostać zarówno produkty FMCG, sprzęt elektroniczny, artykuły gospodarstwa domowego, jak i produkty bankowe, samochody czy leki dostępne bez recepty. Zgłoszenia będą zatwierdzane przez Komitet Ekspertów, w którym zasiadają specjaliści z dziedziny handlu, wzornictwa przemysłowego i komunikacji marketingowej. Komitet oceni zgodność zgłoszeń z regulaminem, jednak nie będzie mieć wpływu na ostateczne oceny.
Wybór należy do konsumentów, którzy wezmą udział w największym badaniu nowości produktowych w Polsce. Badanie realizowane jest według jednolitej metodologii na całym świecie - w Polsce przeprowadzi je AC Nielsen Polska na próbie 3500 respondentów.
Konkurs wyłoni tylko jednego zwycięzcę w każdej kategorii. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas Gali wieńczącej konkurs w marcu 2018 r. Wygrana, oprócz dostępu do wyników badań, wiąże się także z otrzymaniem rocznej licencji na posługiwanie się godłem „Produkt Roku - Wybór Polaków 2018”. Zwycięskie produkty będą miały zapewnioną szeroko zakrojoną promocję, przede wszystkim w ramach kampanii skierowanych do konsumentów oraz w komunikacji B2B.
„Musimy pamiętać, że dla producentów inwestowanie w rozwój innowacji jest najlepszym sposobem na ochronę pozycji rynkowej oraz utrzymanie przywiązania konsumentów do marek. Według raportu Nielsena spośród 60000 nowości wprowadzanych na rynek europejski tylko 1 na 4 przetrwa pierwszy rok, dlatego tak ważne jest marketingowe wsparcie nowych produktów, nie tylko w czasie ich debiutu na rynku, ale i w kolejnym okresie” - podkreśla Gelder.
Formularz zgłoszeniowy, regulamin i wszystkie informacje o konkursie dostępne są na stronie: www.produktroku.pl. Produkty można zgłaszać do 15 listopada.
Organizatorem polskiej edycji konkursu jest firma New Communications, która od 12 lat jest wyłącznym przedstawicielem organizacji Superbrands na Polskę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.09.2017, 14:05 |
Źródło informacji | New Communications |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN przeznaczy 4 mln złotych na ochronę bioróżnorodności Bałtyku PAP
Fundacja ORLEN dla Pomorza przekaże 4 mln zł na ochronę różnorodnych form życia u brzegów i w wodach Morza Bałtyckiego. W ramach I edycji Bałtyckiego Grantu Bioróżnorodności granty otrzyma dziesięć podmiotów.- 14.03.2025, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polska na EXPO 2025: nasze dziedzictwo wskazuje kierunki przyszłych działań PAP
Polacy sięgają do swojego dziedzictwa, które jest inspiracją do poszukiwania nowych odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata - powiedział podczas konferencji dotyczącej obecności Polski na EXPO 2025 Osaka, Kansai, Krzysztof Paszyk, minister rozwoju i technologii. Hasło przewodnie całej Wystawy Światowej w 2025 roku brzmi: „Projektowanie przyszłego społeczeństwa dla naszego życia”, natomiast nasz kraj zaprezentuje się pod hasłem: „Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość”.- 14.03.2025, 12:40
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ