Newsletter

Rydoo - aplikacja mobilna rewolucjonizująca dotychczasowy sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi, która eliminuje całą skomplikowaną administrację

04.06.2018, 16:22aktualizacja: 04.06.2018, 16:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Paryż - (BUSINESS WIRE) - Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie usług polepszających jakość życia, we współpracy z Xpenditure i iAlbatros, ogłaszają światową premierę Rydoo - nowej platformy, dzięki której żmudne zadania z zakresu bieżącej administracji związane z podróżami i wydatkami służbowymi, przechodzą do przeszłości. Rydoo w pełni uwolni potencjał dynamicznie rozwijającego się rynku bazującego na przestarzałych rozwiązaniach poprzez digitalizację.

Konieczność wykonywania nudnych zadań administracyjnych potrafi być frustrująca. Każdy z nas spędził wiele godzin na wyszukiwaniu odpowiednich lotów, czekaniu w kolejkach w recepcjach hoteli czy wreszcie rozliczaniu kosztów delegacji. Nie po to zatrudniamy specjalistów, by spędzali czas na organizowaniu podróży i gromadzeniu rachunków. Pracownicy i firmy zasługują na to, by móc skupić się na rzeczach istotnych. Rydoo to technologia, która podnosi efektywność i usprawnia pracę.

Teraz dzięki Rydoo podróże służbowe i rozliczanie ich kosztów ulegną radykalnej zmianie i uproszczeniu. Wystarczy kilka kliknięć i zdjęć, żeby zaoszczędzić czas i zoptymalizować koszty.

Rewolucja w zarządzaniu podróżami i rozliczaniu kosztów

Rydoo jest pierwszą platformą, która kompleksowo uwzględnia wszystkie aspekty podróży służbowych i ich rozliczania w sposób tak doceniany przez użytkowników.Średnio aż 93% pracowników przekonuje się do korzystania z aplikacji w ciągu pierwszego miesiąca od wdrożenia, co potwierdza łatwość użytkowania i przekłada się na efektywność dla firm.

W rezultacie, klienci odnotowują następujące korzyści:

- 87-procentowy spadek kosztów obsługi administracyjnej,

- oszczędności dzięki stosowaniu polityk firmowych dot. podróży i wydatków,

- czterokrotne skrócenie czasu poświęcanego na rozliczanie wydatków.

Rozwiązanie Rydoo jest usługąSaaS (Solution As A Service). Jego wdrożenie może zająć zaledwie kilka dni. Co tydzień pojawiają się kolejne aktualizacje. Rydoo oferuje unikalny, innowacyjny model biznesowy bazujący na aktywnych użytkownikach.

Rydoo łączy wyjątkową wygodę użytkowania z wymaganą przez firmę efektywnością

Kompleksowa platforma Rydoo łączy te dwa światy poprzez sprawną obsługę całego procesu organizacji podróży i rozliczania jej kosztów:

- Korzystając z Rydoo Travel, pracownicy mogą szybciej i zdecydowanie łatwiej znaleźć lot, zarezerwować bilet lub wypożyczyć samochód, a także zarezerwować nocleg w hotelu, wybierając spośród 800 tys. ofert. Dzięki centralnemu systemowi billingowemu pracownicy korzystający z Rydoo Travel nie stoją w kolejkach w recepcjach hotelowych, aby uregulować płatność. Z kolei, działy finansowe otrzymują na koniec miesiąca jedną fakturę zbiorczą i kompletny raport zawierający szczegóły podróży i ich kosztów.

- Rydoo Expense umożliwia pracownikom rozliczanie wydatków poprzez zrobienie zdjęcia rachunku telefonem komórkowym i wysłanie go do automatycznej weryfikacji i akceptacji, zgodnie z polityką firmy. Działy finansowe zaś z łatwością, w czasie rzeczywistym, zarządzają zwrotami kosztów oraz kontrolują wydatki.

Zastosowanie obu modułów zapewni pełnię korzyści, jakie płyną z usprawnienia wspomnianych procesów, ale można zacząć od jednego z nich.

"Rydoo eliminuje nudne, codzienne zadania administracyjne, oferując aplikację stworzoną z myślą o pracowniku. Rydoo radykalnie upraszcza pracę, zmniejszając zaangażowaniedziałów finansowych w proces rozliczania wydatków o 87%. Sodexo wprowadza markę Rydoo z zamiarem stworzenia nowego istotnego gracza w sektorze podróży i wydatków służbowych, oferując swoim klientom możliwość poprawy jakości życia i osiąganych wyników" - mówi Sébastien Marchon, CEO Rydoo.

"Dbanie o efektywność pracowników w podróży jest kluczem do sukcesu w biznesie. Rydoo łączy ekosystem podróży i wydatków służbowych, aby oszczędzić czas, zapewnić bieżący dostęp do informacji zapewniając efektywność. Wprowadzając Rydooo na rynek działamy jako corp-up, połączenie siły korporacji z innowacyjnością i dynamiką start-upu" - dodaje Didier Dumont, President Sodexo Mobility & Expense.

Rydoo

Rydoo radykalnie zmienia i upraszcza obsługę podróży i wydatków służbowych, dzięki niszowemu doświadczeniu tworzących ją start-upów Xpenditure i iAlbatros. Rydoo jest obecne w ponad 60 krajach, zatrudniając łącznie 300 pełnych entuzjazmu pracowników. Ponad 6.000 klientów korzysta z dostarczanej aplikacji ciesząc się z łatwości użytkowania i efektywności.

Rydoo to Corp-up założony przez Sodexo jako sojusz dwóch start-upów i dużej korporacji.

Sodexo

Spółka Sodexo została założona w 1966 r. w Marsylii przez Pierre’a Bellona. Obecnie jest ona światowym liderem na rynku usług podnoszących jakość życia, które odgrywają kluczową rolę w wynikach osiąganych przez ludzi i organizacje. Spółka posiada oddziały w 80 krajach, obsługując 100 mln klientów dziennie, którzy korzystają z Usług dla Nieruchomości, Usług Motywacyjnych, Usług Sprzątania i Opieki. Dysponuje ona ponad 50-letnim doświadczeniem w ponad 100 zawodach. Sodexo posiada kompleksową ofertę usług z branży hotelarskiej, organizacji przyjęć, sprzątania, konserwacji sprzętu technicznego i obiektów, motywowania pracowników, rozwiązań usprawniających i optymalizujących relokację pracowników oraz koszty działalności, a także pomoc w prowadzeniu domu, opiekę dzienną nad dziećmi i usługi dozorców. Podstawą sukcesów i wyników Sodexo jest jej niezależność, stabilny model rozwoju oraz umiejętność motywowania do rozwoju i zaangażowania liczącej 450 tys. kadry pracowników na całym świecie. Akcje spółki Sodexo wchodzą w skład indeksów CAC 40 i DJSI.

Rydoo.com

Ściągnij i wypróbuj naszą aplikację już teraz.

Śledź nas na: LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram.

KONTAKT:

Sodexo:

Emmanuelle Rodde

tel. +33 6 25 99 27 36

-

Maureen Bertin

tel. +33 6 68 38 14 18

e-mail: rydoo@eurosagency.eu

Źródło: Sodexo

Wersja źródłowa komunikatu na: http://www.businesswire.com/news/home/20180605006174/pl

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2018, 16:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii