Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Paryż - (BUSINESS WIRE) - Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie usług poprawiających jakość życia, we współpracy z Xpenditure i iAlbatros, ogłasza światową premierę Rydoo - nowej platformy, dzięki której pewne zadania z zakresu bieżącej administracji, na czele z zarządzaniem delegacjami, przechodzą do przeszłości. Platforma z założenia ma w pełni uwolnić potencjał tkwiący w rynku, który charakteryzuje dynamika a zarazem pewna staroświeckość, jednocześnie sprzyjając cyfryzacji w miejscu pracy.
Niniejszy komunikat zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51815884&lang=en
Konieczność wykonywania w pracy zadań administracyjnych pozbawionych wartości dodanej potrafi być frustrująca. Każdy z nas spędził wiele godzin na wyszukiwaniu odpowiednich lotów, czekaniu w kolejkach w recepcjach hoteli czy wreszcie rozliczaniu kosztów delegacji. Nie po to zatrudniamy specjalistów od handlu, by zajmowali się oni także organizowaniem podróży i gromadzeniem rachunków. Pracownicy i firmy zasługują na to, by móc skupić się na rzeczach istotnych i przedstawiających jakąś wartość. Rydoo to technologia, która podnosi efektywność i usprawnia pracę.
Teraz dzięki Rydoo zarządzanie delegacjami i rozliczanie ich kosztów ulegnie radykalnej zmianie i uproszczeniu. Wystarczy kilka kliknięć i zdjęć. Rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas i zoptymalizować koszty.
Rewolucja w zarządzaniu delegacjami i rozliczaniu kosztów
Rydoo jest pierwszą platformą, która kompleksowo uwzględnia wszystkie aspekty delegacji i ich rozliczania, sprawiając, że środowisko pracy sprzyja pełnej realizacji potencjału pracowników. Już w pierwszym miesiącu obecności na runku platforma Rydoo osiągnęła wskaźnik wprowadzania na poziomie 93%, co świadczy o jej łatwości w użytkowaniu i efektywności dla firm.
Dzięki nowemu rozwiązaniu działy finansowe w różnych podmiotach osiągają następujące korzyści:
- 87-procentowy spadek kosztów obsługi administracyjnej,
- możliwości optymalizacji efektywności pracy,
- oszczędność czasu dzięki czterokrotnemu skróceniu czasu poświęcanego na rozliczanie kosztów.
Rozwiązanie Rydoo bazuje na usłudze SaaS, a jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka dni. Co więcej, co tydzień pojawiają się kolejne aktualizacje. Rozwiązanie Rydoo oparte jest na modelu konkurencyjności - ceny zaczynają się już od 6 euro miesięcznie za jednego aktywnego użytkownika.
Rydoo łączy wyjątkową wygodę obsługi z efektywnością, na którą liczy firma
Kompleksowa platforma Rydoo łączy te dwa światy poprzez dwa moduły, które usprawniają obsługę całego procesu organizacji i rozliczania delegacji:
- Korzystając z Rydoo Ravel, pracownicy mogą szybciej i zdecydowanie łatwiej znaleźć lot, zarezerwować bilet lub wypożyczyć samochód, a także zarezerwować nocleg w hotelu, wybierając spośród 800 tys. ofert. Dzięki centralnemu systemowi rozliczania pracownicy korzystający z Rydoo Ravel omijają etap płatności (koniec ze staniem w kolejkach w recepcji). Działy finansowe natomiast otrzymują na koniec miesiąca jedną fakturę zbiorczą, na której zawarte są wszystkie informacje związane z kosztami delegacji.
- Rydoo expense umożliwia pracownikom korzystanie z funkcji snap-and-process pozwalającej na rozliczanie kosztów delegacji w formie zautomatyzowanej i elektronicznej, przy zachowaniu zgodności z polityką rozliczeniową firmy. Działy finansowe zaś z łatwością, działając w czasie rzeczywistym, mogą zarządzać zwrotami kosztów oraz kontrolować budżet firmy. Zastosowanie obu modułów zapewni pełnię korzyści, jakie płyną z usprawnienia wspomnianych procesów, ale na początek, zależnie od własnych potrzeb, można wykupić tylko jeden.
"Rydoo eliminuje bolączki związane z codziennymi zadaniami w pracy, oferując aplikację stworzoną z myślą o użytkowniku końcowym. Rydoo radykalnie upraszcza pracę, zwiększając produktywność działów finansowych o 87%. Wprowadzając na rynek platformę Rydoo, Sodexo daje swoim klientom możliwość poprawy jakości życia i osiąganych wyników" - mówi Sébastien Marchon, dyrektor generalny Rydoo.
"Efektywne zarządzanie czasem pracy to klucz do sukcesu w biznesie. W Rydoo stworzyliśmy ekosystem łączący zarządzanie delegacjami i ich rozliczanie, aby zwiększyć oszczędność czasu i umożliwić realizowanie procesów w czasie rzeczywistym w sposób możliwie najprostszy i najskuteczniejszy. Wchodząc na rynek z tym nowym rozwiązaniem, działamy dynamicznie jako corp-up, swoista hybryda korporacji i start-upu, w której korporacyjna siła łączy się ze startupową dynamiką i innowacyjnością" - dodaje Didier Dumont, prezes działu obsługi i rozliczania delegacji Sodexo Mobility & Expense.
Rydoo
Dzięki Rydoo zarządzanie delegacjami i rozliczanie ich kosztów ulegnie radykalnej zmianie i uproszczeniu. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie specjalistyczna wiedza dwóch start-upów, które stworzyły Rydoo - Xpenditure i Albatros. Rydoo działa w ponad 60 krajach, zatrudniając łącznie 300 pełnych entuzjazmu pracowników. Z jej rozwiązań korzysta ok. 3 tys. klientów (podmiotów prywatnych i publicznych). Czerpią oni korzyści z łatwości użytkowania i efektywności. Rydoo to Corp-up założony przez Sodexo jako sojusz dwóch start-upów i dużej korporacji.
Sodexo
Spółka Sodexo została założona w 1966 r. w Marsylii przez Pierre’a Bellona. Obecnie jest ona światowym liderem na rynku usług podnoszących jakość życia, które odgrywają kluczową rolę w wynikach osiąganych przez ludzi i organizacje. Spółka posiada oddziały w 80 krajach, codziennie obsługując 100 mln klientów dziennie, którzy korzystają z usług dla nieruchomości, usług motywacyjnych, usług sprzątania i opieki. Dysponuje ona ponad 50-letnim doświadczeniem w ponad 100 zawodach. Sodexo posiada kompleksową ofertę usług z branży hotelarskiej, organizacji przyjęć, sprzątania, konserwacji sprzętu technicznego i obiektów, motywowania pracowników, rozwiązań usprawniających i optymalizujących relokację pracowników oraz koszty działalności, a także pomoc w prowadzeniu domu, opiekę dzienną nad dziećmi i usługi dozorców. Podstawą sukcesów i wyników Sodexo jest jej niezależność, stabilny model rozwoju oraz umiejętność motywowania do rozwoju i zaangażowania liczącej 450 tys. kadry pracowników na całym świecie. Akcje spółki Sodexo wchodzą w skład indeksów CAC 40 i DJSI.
Rydoo.com
Ściągnij i wypróbuj naszą aplikację już teraz.
Śledź nas na: LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram.
Wersja źródłowa komunikatu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51815884&lang=en
Źródło: Sodexo
KONTAKT:
Sodexo:
Emmanuelle Rodde
tel. +33 6 25 99 27 36
-
Maureen Bertin
tel. +33 6 68 38 14 18
e-mail: rydoo@eurosagency.eu
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.06.2018, 16:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |